پیام مازند

آخرين مطالب

تجربه‌ای منحصر به فرد در جنگل‌های سرسبز با اجاره ویلا مقالات

تجربه‌ای منحصر به فرد در جنگل‌های سرسبز با اجاره ویلا
  بزرگنمايي:

پیام مازند - شمال کشور نماد سرسبزی و شگفتی‌های طبیعی است. بهشتی که در دل خود زیباترین جنگل‌ها را دارد و برای تجربه سفری هیجان انگیز و استراحتی چند روزه، می‌تواند بهترین انتخاب باشد. - اخبار بازار -
طبیعت گردی را می‌توان از جنگل‌های شمال آغاز کرد و به ارتفاعات آن رسید و از چشمه‌ها و آبشارها عبور کرد و دل در گرو آبی بیکران دریا گذاشت.
سفر به قصد جنگل نوردی و طبیعت گردی در فصل‌های بهار و تابستان هم فال و هم تماشا است. تازگی و طراوت مناطق سرسبز شمالی در این دو فصل حیرت آور است. بنابراین شما می‌توانید با اجاره ویلا در گوشه‌ای دنج از طبیعت به دور از هر دغدغه‌ای استراحت کنید و از لحظه لحظه بودن در دل مناطق بکر جنگلی، خاطرات به یاد ماندنی را بسازید.
در میان زیباترین جنگل‌های شمالی، جنگل دالخانی را داریم که به دالان بهشت نیز معروف است و گردشگران آن را گل سرسبد جاذبه‌های طبیعی رامسر می‌دانند. بله این جنگل زیبا به شهر رامسر تعلق دارد. از زیبایی‌ها و شگفتی‌های سرشار این منطقه، جنگل دالخانی سهم زیادی را به خود اختصاص داده است.
آوازه طبیعت حیرت انگیز دالخانی به گوش جهانیان نیز رسیده است و در میان انبوهی از گردشگران این منطقه، مسافران خارجی بیشماری دیده می‌شوند که برای تجربه سفری خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی راهی رامسر و منطقه جنگلی دالخانی شده‌اند.
برای بازدید از جنگل دالخانی ابتدا باید راهی استان مازندران شوید و سپس خود را به شهر سرسبز و رویایی رامسر برسانید. البته بهتر است فراموش نکنید که قبل از شروع سفر حتما وقت و هزینه‌ها را مدیریت کنید و با یا خیال خود را از بابت قامتگاه و نحوه اقامت در مقصد راحت کنید. این مسیر از شرق رامسر شروع می‌شود و شما را به جاده رامسر تنکابن می‌رساند. در این مسیر به سه راهی جنت رودبار که رسیدید، باید به سمت راست بروید و راه را تا رسیدن به جاده ییلاقی جنت رودبار ادامه دهید؛ با ورود به این جاده جنگلی شیب‌دار، انتظارات شما را برای دیدن جنگل رویایی دالخانی به پایان می‌رسد.
مساحت جنگل سحرانگیز دالخانی به 600 هزار متر مربع می‌رسد و به عنوان یک جنگل نیمه کوهستانی شناخته می‌شود؛ چرا که در مسیر جاده ییلاقی جنت رودبار و ارتفاعات کوهستان البرز واقع شده است. در انتهای مسیر این جنگل، روستاهای ییلاقی گرسماسر، جنت رودبار و اکراسر قرار دارند و به واقع تماشایی بودن آنها دست کمی از منطقه جنگلی دالخانی ندارد.
دالخانی دالانی بهشتی با مناظر بکر و حیرت انگیز است. پوشش گیاهی متراکم منطقه با درختان سر به فلک کشیده، در ترکیب با مه‌های غلیظ، زیبایی‌های متفاوتی را خلق کرده‌ است، به طوری که جنگل را زیباتر از حد انتظار جلوه می‌دهد. داستان این مسیر بهشتی به همین جا ختم نمی‌شود؛ زیبایی در پی زیبایی شما را تا آنسوی جنگل می‌کشاند و با شگفتی‌هایی روبرو می‌کند که در هیچ کجا مانند آنها را نمی‌توان دید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر هوای جنگل نوردی و کوهنوردی در دل جنگل دالخانی به سرتان زد، حتما با راهنمای آشنا به منطقه و با وسایل و تجهیزات لازم، گردشگری را آغاز کنید.
جنگل های دو هزار و سه هزار از جاذبه‌های دیدنی استان مازندران و شهر تنکابن هستند. در این شهر خوش آب و هوا و سرسبز، می‌توانید با ییلاقی و جنگلی چند روزی را مهمان طبیعت باشید و از چشم‌اندازهای رو به جنگل و رودخانه و شنیدن ساز و آواز پرندگان در دل طبیعت لذت ببرید. دغدغه را که کنار بگذاریم، نوبت به گشت و گذار در بین جاذبه‌های طبیعی شگفت انگیز این شهر می‌رسد، نقطه شروعی که گردشگران را به هیجان و لذت توامان با هم دعوت می‌کند.
در تنکابن هرآنچه که برای یک تفریح و استراحت جانانه لازم باشد، فراهم است. جنگل‌های دو هزار و سه هزار در تنکابن جزو زیباترین مناطق گردشگری هستند که در همان بدو ورود می‌توانید از آنها بازدید کنید، چرا که فاصله تنکابن تا جاده‌های دو هزار و سه هزار بسیار کم است. این دو جاده در موازات با هم قرار دارند و در یک بخش این دو جنگل زیبا را به هم نزدیک می‌کنند. اما از طرفی دیگر وجود یک پل بر روی رودخانه دو هزار و سه هزار، موجب جدا شدن این دو جنگل با هم و کشیدن مرز مشخصی بین آنها شده است.
پیشنهاد می‌کنیم برنامه سفر تنکابن را برای فصل تابستان بچینید، تا فرصت خوب جنگل نوردی و طبیعت گردی در اعماق شگفتی‌های سبز و خنکای هوا برای شما فراهم باشد. این دو جنگل زیبا در ارتفاع هستند و هر چه در آنها جلوتر بروید، می‌توانید هوای دل انگیزتری را تجربه کنید و چشم‌اندازهای حیرت‌آوری را در پیش چشمان خود ببینید.
استراحت دلنشین در ویلاهای لاکچری کردان
کردان از نزدیک‌ترین مقصدهای گردشگری به شهرهای تهران و کرج است. ییلاقی که در فصل‌های بهار و تابستان بسیار خوش آب و هوا و روح بخش است و می‌توان با گشت و گذار در دل آن، به تجربه‌های نابی از طبیعت گردی رسید و از اقامت در یک روستای لاکچری و اعیان نشین لذت برد. با اجاره ویلا کردان می‌توانید یک تا چند روز را در این ییلاق زیبا اقامت داشته باشید و خود را مهمان لحظات سرشار از آرامش و لذت کنید.
در این روستا هم می‌توانید از قدم زدن در کوچه‌ باغ‌های با صفا لذت ببرید و هم چند ساعتی را در کنار رودخانه معروف کردان سپری کنید؛ رودخانه‌ای که مهر خود را با سرسبزی و طراوت چشم‌اندازهای اطراف، پر بار بودن شاخه درختان و خنکای هوا نشان می‌دهد. در وجب به وجب این روستا، سرسبزی و زیبایی گسترش پیدا کرده است و در کنار لذت بردن از طبیعت، می‌توانید تاریخ را هم در آغوش بکشید. علاوه بر تجربه اقامت لذت بخش در کردان و بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آن، فرصت تجربه تفریحات هیجان انگیز در سایت پروازی و مجموعه ورزشی ایثار این منطقه، برای گردشگران فراهم است.
 

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/728974/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جشن خانوادگی روز ملی خلیج فارس در جزیره کیش

برگزاری نشست علمی "خلیج فارس هویت ملی و تاریخی" در کیش

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها به میزبانی نگین خلیج فارس

کیش در فکر بازارهای جهانی/ گشایش ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران

پایان نشست دوروزه مناطق آزاد کشور با دستاوردهای ارزشمند

مناطق آزاد پرچمداران بخش مهمی از اقتصاد کشور هستند

برنامه های روز ملی خلیج فارس اعلام شدمعاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش

مرگ مشکوک قاضی ویژه دادگاه زمین خواری در ولنجک

اقدامی که مراسم عروسی را در کسری از ثانیه تبدیل به عزا کرد

پلمپ یک فروشگاه زنجیره ای در این شهر

تاریخ ورود سامانه جدید بارشی مشخص شد

خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید

برنامه جدید وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 8 اردیبهشت 1403

پیام مهم آیت الله مکارم به سردار رادان درباره «طرح نور»

توضیحات وکیل توماج صالحی درباره پرونده اش

تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی

امید آفرینی، سلامت روح و جسم با توسعه خدمات روانشناسی و مشاوره

دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با خانواده شهید راه قدس «بهروز واحدی»

همت بنیاد شهید آذربایجان شرقی برای خانه دار شدن ایثارگران

جلسه کمیسیون احراز پرونده‌های ماده 87 در استان اردبیل برگزار شد

عیادت معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید از حادثه دیده واقعه تروریستی کرمان

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت همسر بزرگوار «آیت‌الله سیدمصطفی خمینی(ره)»

پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی فعال است

پیش نشست هماهنگی اولین کنگره «شهدای غریب در اسارت» برگزار شد

دوره نسخه نجات‌بخش برای مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

بیش از دوهزار و هشتصد فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ایثارگران شهرستان‌های استان تهران اعطا شد

برنامه‌های سالروز عملیات بازی دراز در بنیاد شهید کرمانشاه تدوین شد

پدر شهیدان والامقام بابایی ملکشاه از مازندران آسمانی شد

دومین نشست کمیسیون تخصصی طرح و برنامه شاهد برگزار شد

عیادت مدیرکل بنیاد مازندران از پدر شهید مدافع حرم حسین مشتاقی در بیمارستان آمل

عملیات «وعده صادق» خنجر جهان اسلام روی گلوی رژیم صهیونیستی بود

ماندگاری نام شهید «الداغی» در غیرت و فداکاری ایرانیان

تغییرات اساسی برای شغل‌های مربوط به وزارت نفت و برخی دیگر از دستگاه‌ها/ تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر

آفتاب گرم بهاری در مازندران

رستاخیز یکخوابه ها در تهران / اجاره آپارتمان 30 تا 50 متر

ماجرای قطع 40 اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی

موج کوتاه در دریای خزر

بازدید بیش از 3میلیون زائر از یادمان‌های شهدا

سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»/ «چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود»

اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

وضعیت جاده‌ها، امروز 7 اردیبهشت 1403؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

ماجرای قطع 40 درخت در نوشهر

پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!

طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند

تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران

رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم

ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای 3 استان

طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟