پیام مازند

آخرين مطالب

زندگی در ویلاهای لاکچری در آغوش طبیعت مقالات

زندگی در ویلاهای لاکچری در آغوش طبیعت
  بزرگنمايي:

پیام مازند - طبیعت برای همه ما آدم‌ها نقطه عطف پر از لذت و هیجانی است که برای کسب آرامش و تجربه حال خوب، می‌توان به عنوان اولین گزینه و بهترین گزینه به سراغ آن رفت. رها بودن در آغوش طبیعت همان چیزی است که می‌تواند آرامش ذهنی را برای انسان به ارمغان بیاورد و به سلامت روح و جسم کمک کند. بنابراین باید به مقصد طبیعت، هر از گاهی راه سفر را در پیش گرفت و از عمق وجود با دشت‌ها و جنگل‌ها پیوند خورد و با لحظات پر از سکوت و نغمه‌های خوش طبیعت همراه شد.
سفر به دنیایی از معجزه‌ها و آرامش در رامسر با اجاره ویلا
اگر دلتان می‌خواهد در دشتی بی انتها از سرسبزی قدم بزنید و از دالان‌های بهشتی جنگل‌ها عبور کنید و به کنار رودخانه‌ها و آبشارها رویایی برسید، و در هر لحظه تماشاگر جلوه‌های بی‌نظیر طبیعت باشید، پیشنهاد ما به شما، سفر به شهر شمالی رامسر است. در این شهر می‌توانید با اجاره ویلا از اقامتی متفاوت لذت ببرید و توامان با تجربه سکوت و آرامش، لحظات پر از هیجانی را سپری کنید. ویلا شمال از هر سمتی با طبیعت پیوند دارد و امکانات رفاهی خوبی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.
در رامسر هم می‌توان به ساحل زیبای دریای خزر دسترسی داشت و هم به جنگل‌های انبوه و سرسبزی که پر از شگفتی و طراوت هستند. فاصله این شهر تا تهران 277 کیلومتر است. بنابراین اگر ساکن شهر تهران باشید، حتی در یک فرصت کوتاه هم می‌توانید رامسر را به عنوان مقصدی بسیار فوق العاده‌ برای تجربه سفری دل‌انگیز و خاطره‌ساز انتخاب کنید.
رامسر زیبایی خود را از جاذبه‌های طبیعی بکری دارد، که نام و آوازه‌شان به گوش جهانیان نیز رسیده است. یکی از بهترین این جاذبه‌ها، روستای ییلاقی جواهرده است. جواهرده به معنای واقعی جواهر و نگینی سرسبز و بسیار درخشان در دل شهر رامسر است. این روستای زیبا، شهرتی جهانی دارد و نام آن به ثبت فهرست یونسکو نیز در آمده است.
جواهرده را همانند تابلویی رویایی و خیالی تصور کنید که قرار است به دل آن قدم بگذارید و در وجب به وجب از آن شگفتی و زیبایی‌های خیره‌کننده‌ای را ببینید که به واقع تصور آنها در واقعیت سخت و محال است. اما همه چیز در دل این روستای گردشگری واقعی است؛ از آب و هوای دلپذیر بهاری گرفته تا چشم‌اندازهای طبیعی متنوع و بسیار زیبایی که شامل آبشارها و چشمه‌ها، دشت‌ها و جنگل‌ها و پارک‌های جنگلی و جاده‌های رویایی می‌شوند.
اتصال به طبیعت و تجربه آرامش در کلبه‌های جنگلی ماسال
طبیعت همیشه چنان معجزه‌گر بوده است که بدون هیچ شک و تردیدی برای تجدید انرژی و کسب آرامش و حال خوب می‌توان به آغوشش پناه برد و برای چند روزی از همه دغدغه‌ها و نگرانی‌های زندگی شهری دور شد. بنابراین می‌توان به انتخاب مقصدی فکر کرد که از جنس طبیعت است و سرتاسر آن را سرسبزی و طراوت و تازگی فرا گرفته است. مناطق شمالی کشور بهترین انتخاب برای طبیعت گردی هستند. در دل جنگل‌های انبوه شمالی وجود کلبه جنگلی و کلبه چوبی نعمت بزرگی برای گردشگرانی است که می‌خواهند همه چیز سفرشان از جنس طبیعت باشد و برای رسیدن به آرامش، تمام طول سفر را با طبیعت هم پیمان شوند.
ماسال یکی از شهرهای شمالی پرطرفدار در 55 کیلومتری شهر رشت است، که می‌تواند سفری لذت بخش را برای همه گردشگران رقم بزند. شهر کوچکی که دل بزرگی دارد و سرتاسر زیبایی و شگفتی است. در این شهر جاذبه‌های طبیعی متنوع و متعددی وجود دارند، که اولین آنها رودخانه خالکایی است و به ترتیب از آبشارها و چشمه‌ها، جنگل‌ها و دشت‌های آن می‌توان عبور کرد تا به ارتفاعاتی رسید که موجب خوش‌نامی و محبوبیت ماسال هستند.
بیشترین سهم محبوبیت ماسال، به روستاهای ییلاقی آن تعلق دارد. ییلاق‌های این منطقه از آب و هوایی بی نظیر و طبیعی چشم نواز برخوردار هستند. قدم زدن در میان مه و ابر، اقامت در کلبه‌های جنگلی، تجربه سکوت و آرامشی وصف نشدنی، دیدن جلوه‌های بکر جنگلی و طبیعی، رسیدن به حس حضور در کنار آبشارهای بلند و مراتع بی انتهای سرسبز و... گوشه‌ای از زیبایی‌ها و لذت‌های سفر به مناطق ییلاقی ماسال هستند.
ییلاق اولسبلنگاه یکی از بهترین و معروف‌ترین این ییلاقات است. اولسبلنگاه از سطح دریا 1490 متر ارتفاع دارد و در27 کیلومتری شمال غرب ماسال واقع شده است. بر فراز این ییلاق زیبا، می‌توان به تماشای شهر ماسال نشست و از آب و هوای خوش آن در روزهای گرم سال لذت برد.
لحظه‌های لذت‌بخش و خاطره‌ساز در شهری آرام با اجاره ویلا استخردار
در جستجوی آرامش، گاهی می‌توان به جای کمپ زدن در دل طبیعت یا گشت و گذار در میان بازارها و شکم‌گردی در رستوران‌ها و غذاخوری‌های سنتی و هم صحبت شدن با مردمان محلی مناطق گردشگری، در کنجی دنج و آرام، از امکانات رفاهی اقامتگاه‌ها استفاده کرد و به تجربه متفاوتی از سفر و گردشگری دست پیدا کرد.
اگر ساکن تهران هستید و به دنبال مقصدی نزدیک برای سفری چند روزه می‌گردید، شهریار به عنوان بخشی از تهران، بهترین مقصد گردشگری برای سفرهای کوتاه مدت است. با اجاره ویلا شهریار می‌توانید خستگی را به دست رهایی بدهید و لحظات خوشی را در سفر خود به این منطقه تجربه کنید. شهریار از شهرهای خوش آب و هوایی است که در غرب تهران واقع شده است و سرتاسر زیبایی و سکوت است.
در این شهر به لطف وجود باغات میوه گوناگون و زمین‌های حاصلخیز، و وجود جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، اقدامات مناسبی برای رفاه و تفریح گردشگران صورت گرفته است. به همین علت در طی چندین سال اخیر ساخت و ساز اقامتگاه‌های ویلایی استخردار با امکانات رفاهی درجه یک، در شهریار بیشتر شد، تا گردشگران بتوانند تجربه بسیار فوق‌العاده‌ای از اقامت در این منطقه بدست بیاورند.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/733866/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

طرح توسعه نیروگاه 500 مگاواتی برق

توزیع 11 هزار تن انواع کود بین کشاورزان

نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران

بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست

ببینید| برافراشته شدن بادبان خورشیدی ناسا در فضا

با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود

بیش از 10 هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند

کاهش 50 درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال

توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است

فیلمی از برافراشته شدن بادبـان خورشیدی ناسا در فضا | علم تا کجا پیش می‌رود؟

نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر

78 مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش 50 میلیارد در لرستان

برنامه های روز ملی خلیج فارس اعلام شد

دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با خانواده های معظم شهدا

شکست ابهت پوشالی صهیونیسم در عملیات وعده صادق

حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است

جهش تولید در بخش کشاورزی با دانش بنیانی محقق می شود

استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه 500 مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد

بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی

غرق شدن مرد 55 ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار

موج حمایتها از طرح نور | 32 دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند

آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد

روحانیون و طلاب قم، لباس نظامی پوشیده اند برای جنگ با که؟ با زنان و دختران این سرزمین؟!

اعزام 25 هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور

امسال 125 هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد

شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو

کشف 20 دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران

جریمه تاوان گرانفروشی خودرو

بودجه 1000 میلیاردی چالوس تصویب شد

20 درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است

پیشرفت 85 درصد طرح نور در مازندران

انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود

آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند

میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی 21 درصد است

نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر

بهره‌مندی 360 هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌

جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود

آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری

ثبت تخلف سرعت بیش از 479 هزار وسایل نقلیه در مازندران

پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...

بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی

شکوفه‌های بهار نارنج در مازندران

اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است

عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟

برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران

قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل

طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند