پیام مازند

آخرين مطالب

امامان جمعه: ایران اسلامی مقتدرانه در برابر دشمنان ایستاده است سياسي

  بزرگنمايي:

پیام مازند - استان‌ها - امامان جمعه سراسر کشور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، ولایت فقیه را سرمایه مهم نظام اسلامی دانسته و عنوان کردند که ایران مقتدرانه در برابر دشمنان ایستاده است.

خطیبان نماز جمعه سراسرکشور گفتند: ولایت فقیه با قدرت و تدبر مثال زدنی در مقابل دشمنان نظام اسلامی ایستاده است و نقشه‌های آنها را افشا می‌کند.
آنان اظهارداشتند: توقیف نفت کش ایرانی از سوی انگلیس در جبل الطارق بیانگر این است که این رژیم مرتجع هنوز در افق دزدان دریایی است و تصور می‌کند مانند دوران جاهلیت باید دزدی دریایی انجام دهد.
آنان افزود: این اقدام استعمار پیر را محکوم و از مسئولان دیپلماسی کشورمان انتظار می‌رود عزتمندانه به اشد وجه با این اقدام برخورد کنند.
امامان جمعه کشور همچنین با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگزاران حج تمتع افزودند: منافع استکبار جهانی با دین مبین اسلام در تضاد است و اختلاف آمریکا با ایران به دلیل دین اسلام است.
آنان بیان کردند: حج یک عمل سیاسی و تکلیف دینی است و برخی‌ها می‌خواهند این فریضه الهی را محدود به یک سری اعمال عبادی و بدون پیام کنند.
خطیبان جمعه اضافه کردند: این درحالی است که حج عزت برای اسلام، اتحاد و همگرایی برای عدالت در جهان و مقابله با شرک است و بارها رژیم جنایتکار آل سعود مرتکب جنایت‌های متعددی شده و تاریخ ننگینی از خود در این بخش برجای گذاشته است.
آنان با اشاره به گرامیداشت روز قلم اضافه کردند: از اصحاب علم و دانش تقاضا داریم رسالت تاریخی خود را در این برهه زمانی ایفا کنند و با روحیه انقلابی در برابر اندیشه‌های استکباری قرار بگیرند.
امامان جمعه همچنین با اشاره به 14 تیرماه روز دهیاری‌ها اظهار کردند: دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران با وحدت و همدلی به دور از اختلاف‌های سلیقه‌ای در خدمت مردم باشند چراکه رسالت این مجموعه‌ها خدمت رسانی به مردم در عرصه‌های عمرانی و فرهنگی است.
آنان با اشاره به بزرگداشت روز بقا متبرکه گفتند: مسئولان این بخش‌ها برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه بقا متبرکه باید به مکانی فرهنگی تبدیل شوند توجه داشته باشند.
خطیبان جمعه به دهه کرامت نیز اشاره کردند ویادآورشدند: دهه کرامت از ابتکارهای خوب انقلاب اسلامی است و مناسبت ولادت‌های امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) با شور و نشاط درسراسرکشور برگزار می‌شود.
آنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در حدود 30 سال پیش اضافه کردند: این اقدام ناو آمریکایی که با دستور مستقیم سردمداران این کشور انجام شد، خباثت آنان را نشان می‌دهد.
گزیده سخنان خطیبان جمعه مراکز استانی در پی می‌آید:
سمنان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: پرداخت مالیات وظیفه ملی و اسلامی برای رونق، آبادانی و توسعه کشور و عبور از بحران‌های اقتصادی است.
آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: پرداخت مالیات حق دولت است و همه مردم در انجام این فریضه الهی تلاش کنند، باید به این نکته توجه کرد که همه مسلمانان در پرداخت خمس، زکات و مالیات مسئول هستند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان اضافه کرد: در آستانه اعزام حجاج ایرانی به حج واجب قرار داریم و در کنار عبادت باید به مسائل سیاسی و بیزاری از باطل و حمایت از مظلومان مورد توجه قرار گیرد.
آیت الله شاهچراغی گفت: دهه کرامت از ابتکارهای خوب انقلاب اسلامی است و مناسبت ولادت‌های امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) با شور و نشاط در استان سمنان برگزار شود.
مشهد
امام جمعه مشهد گفت: کانون مرکزی قدرت اسلام و صف مقابله با استکبار با اتکا به دین، ایران اسلامی به مرکزیت مشهد است.
آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه در حرم مطهر امام رضا (ع) افزود: مرکزیت ایران در مقابله با استکبار وقتی محقق می‌شود که دل‌های مسلمانان و شیعیان متوجه این مرکز شود لذا این مرکز نیازمند نقطه‌ای برای جذب عواطف و احساسات است و حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد به عنوان این نقطه جذب عمل می‌کند.
وی همچنین به تحولات منطقه‌ای و تحلیل‌های جاری مردم در این خصوص اشاره و بیان کرد: فارغ از تحلیل‌هایی که عنوان می‌شود معادله پشت پرده‌ای وجود دارد که متأثر از کانون قدرت حضرت امام رضا (ع) و فرزند ایشان حضرت صاحب الزمان (عج) است و این کانون قدرت است که موجب قدرت یابی روز افزون ما در جهان شده است.
بوشهر
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آمریکا با اسلام، عدالت خواهی، قرآن، امامت و موازین اسلامی مخالف است.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در جمع نمازگزاران بوشهری با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگزاران حج تمتع افزود: منافع استکبار جهانی با دین مبین اسلام در تضاد است و اختلاف آمریکا با ایران به دلیل دین اسلام است.
وی تاکید کرد: هرچه بیشتر درجامعه به مبانی اسلامی پایبند باشیم به نتیجه می رسیم و تخطی از این آرمانها و ارزشها ما را با مشکل روبه رو کرده است.
امام جمعه بوشهر گفت: توقیف نفت کش ایرانی از سوی انگلیس در جبل الطارق بیانگر این است که این رژیم مرتجع هنوز در افق دزدان دریایی است و تصور می‌کند مانند دوران جاهلیت باید دزدی دریایی انجام دهد.
گیلان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت گفت: گیلان مدتی است طعمه زمین‌خواران شده و روستاییان باید در این خصوص هوشیار باشند.
آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) رشت افزود: زمین‌های روستاهای گیلان به قیمت ناچیز توسط زمین خواران خریداری و بدون استفاده رها می‌شود که این مسئله، موجب ضربه‌ای غیر قابل جبران برای استان خواهد بود.
وی اظهار داشت: از این پس دیوار زمین‌های خریداری شده و بدون کاربری، تولید و صنعت رها شده در استان، با بررسی دستگاه قضا تخریب می‌شود.
امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اروپایی‌ها یدک کش آمریکا هستند، گفت: آمریکا در معامله قرن و چهاردهمین نشست گروه 20 شکست خورد و باید بزودی از خلیج فارس بارکشی کند.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه هم آمریکایی‌ها و هم اروپایی‌ها در رسیدن به اهدافشان علیه ایران توفیقی پیدا نکردند، افزود: امروز ملت ما در برابر این قدرت‌های پوشالی ایستاده است و ایران، امن ترین کشور برای سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی است.
اصفهان
امام جمعه موقت اصفهان گفت: باید نجات کشور را در ایستادن روی پای خود جستجو کرد زیرا مملکت ما بسیار قوی است و حتی اگر نفت قطع شود با منابع موجود می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه برخی مشکلات ما از فراموشی خداست، افزود: متأسفانه برخی به جای التماس به خدا به دشمن خدا التماس می‌کنند و گاهی به جای ترویج معارف دین و دستور خدا به دنبال ترویج سبک زندگی غربی هستند.
وی ادامه داد: افرادی که پیاده نظام آمریکا و انگلیس هستند در جنگ نرم و ضد فرهنگی بدانند عاقبت به خیر نمی‌شوند زیرا بر کرسی نشستند که هزاران خون برای آن ریخته شد و به خاطر رأی چند نفر بی بند و بار از مسیر انقلاب کوتاه نیایند.
میردامادی با اشاره به روز مالیات، اظهار داشت: متأسفانه در اخذ مالیات هیچ رعایت انصاف نمی‌شود زیرا گاهی فرد متمول با مراجعه به یک ممیز قانون را دور می‌زند و فردی که با اندک هزینه شغلی را راه اندازی کرد به واسطه اخذ مالیات‌های گزاف با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود کما اینکه ده‌ها کارخانه ما به واسطه این بی عدالتی‌ها تعطیل شدند.
زنجان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: هزینه و نتیجه سازش در برابر استکبار و ظلم چیزی جز نکبت نیست اما نتیجه مقاومت و ایستادگی در برابر آن پیروزی است.
حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان افزود: هر چند ایستادگی و مبارزه با مستکبر هزینه دارد اما طعم شیرین پیروزی بعد از آن انسان را دلگرم و امیدوار می‌کند.
وی با بیان اینکه در نشست گروه 20 و معامله قرن، نقشه‌های آمریکا و عمال آن با شکست مواجه شد و نتیجه‌ای که می‌خواست را نگرفت، اظهار داشت: سر مستکبران در این موضوع به سنگ خورد.
آذربایجان غربی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه گفت: بی‌حجابی، بزرگترین ضربه بر پیکره خانواده است و باید همه افراد جامعه از آن اجتناب کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: غربی‌ها با بی‌عفتی و بی حجابی به جایی نرسیده‌اند و همین اوضاع نامناسب فرهنگی در کشورهای غربی نیز نتیجه همین امر است.
امام جمعه ارومیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در حدود 30 سال پیش اضافه کرد: این اقدام ناو آمریکایی که با دستور مستقیم سردمداران این کشور انجام شد، خباثت آنان را نشان می‌دهد.
چهارمحال وبختیاری
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به توطئه‌های اخیر آمریکا تاکید کرد: دشمنی آمریکا با مردم ایران بیش از گذشته است.
حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: اکنون دشمنی‌های آمریکا نه تنها از اول انقلاب کم نشده است بلکه روز به روز بیشتر شده است و هر چه توانستند دشمنی کردند.
به گفته وی، آمریکا دشمن اول و سرسخت جمهوری اسلامی ایران بوده و تا الان نیز این دشمنی ادامه داشته است و آمریکا حیله‌های مختلف، مکرها، توطئه‌های مختلف به کار گرفته است و به اشکال مختلف خودش را نشان داده و دستکش چدنی و دستکش مخملین خودش را نشان داده است و در هر صورتی آمده خودش را نشان داده است، ولی به فضل پروردگار دستش رو شده است و به جایی نرسیده است.
هرمزگان
امام جمعه بندرعباس گفت: در شرایط تحریم تحمیلی از سوی استکبار جهانی، پرداخت مالیات بهترین جایگزین خروج نفت از درآمدها و راهی برای اقتصاد مقاومتی است.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس افزود: همچنین راه اندازی و حمایت از تولید، چرخه اقتصاد جامعه را قوی‌تر و وابستگی به نفت را کمتر می‌کند.
خطیب نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به اینکه باید در بخش‌های صنعت و کشاورزی حمایت‌های بیشتری صورت گیرد خاطر نشان کرد: تولید فکر و اندیشه نیز باعث افزایش علم و پیشرفت در کشور می‌شود.
استان مرکزی
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اتکا به داشته‌ها و ظرفیت‌های داخلی راه عبور از مشکلات اقتصادی و بی اثر کردن توطئه‌های شوم دشمنان است.
آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: کشور باید به سمت رونق تولید و صنعت حرکت کند و تکیه بر حوزه دانش فنی و دستاوردهای فناوری نو بومی شده باید محور این فعالیت‌ها قرار گیرد.
وی اظهار داشت: استان مرکزی چهارمین قطب صنعت کشور است و وجود سه هزار واحد صنعتی در این استان فرصتی است که باید غنیمت دانسته شود و با برنامه و حمایت‌های مؤثر رونق اقتصادی در این خطه روز به روز بیشتر شود.
امام جمعه اراک گفت: دولت، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و تحقیقاتی در قبال رشد و پویایی صنایع وظایفی برعهده دارند که عمل به آن می‌تواند بالندگی صنایع را به همراه داشته باشد.
یزد
حج واقعی همان است که امت اسلام با همدلی، برائت خود را از مشرکان و استکبار جهانی به خصوص آمریکا و حامیان او در جهان و منطقه نشان دهند.
امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران حج اشاره کرد و گفت: حجی بر اساس منویات معظم له پذیرفته است که ابراهیمی و بر اساس دستورات دین و ارزش‌های الهی برگزار شود.
حجت الاسلام سید جواد آیت اللهی افزود: حج امسال باید باشکوه و در سایه همدلی در راستای حفظ وحدت امت بزرگ اسلام با تکیه بر آموزه‌های الهی و سیاست‌های خدایی و در راستای شکست توطئه‌های استکبار جهانی صورت گیرد.
وی خاطر نشان کرد: وحدت امت اسلام بر حسب ضرورت با کفر ستیزی و مقاومت جانانه در مقابل توطئه دشمنان باید همواره محور برگزاری حج قرار گیرد و عزت و اقتدار تنها در سایه عمل به دین بدست می‌آید.
کرمان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: توجه به گفتمان انقلاب بویژه در بحث انتخابات با توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی امری ضروری است.
حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی افزود: عدالت و تبلیغ در گام دوم انقلاب بر مبنای آیات و روایات و اندیشه‌های امام راحل (ره) و رهبری است و باید در تمام حوزه‌ها توجه به این گفتمان در کشور صورت گیرد و این گفتمان در خارج از مرزها نیز سیر تکاملی خود را دنبال می‌کند.
وی تاکید کرد: گفتمان انقلابی با اندیشه‌های اسلامی باید در درون کشور غالب شود و در سطح وسیع به آن پرداخته شود.
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه گام اول را در چهار دهه گذراندیم و تفکر اسلامی را به ملت‌های خارج از کشور فهماندیم و نشان داده‌ایم افزود: مقام معظم رهبری در حوزه‌های زیادی مطالبات دارند که اولین آن در انتخابات اسفندماه است که مجلس تراز در جهت گام دوم را رقم بزنیم.
گلستان
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: حجاج شرکت کننده در مراسم حج ابراهیمی نماینده ملیت و هویت جمهوری اسلامی ایران هستند و طوری رفتار نکنند که موجب تعرض یا سو استفاده دشمنان نسبت به ایران شود.
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه با تاکید بر پرهیز از مسائل سلیقه‌ای در حج ابراهیمی در بین مسلمان اظهار داشت: برخی مسائل، دغدغه و خواست کل امت اسلامی است که باید در این اجتماع عظیم به آنها پرداخته شود.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری دفاع از مظلوم را یکی از موضوعات مهم همه مسلمانان دانست گفت: گاهی این مظلوم در فلسطین و غزه است و گاه مردم مظلوم یمن را شامل می‌شود و طرح این مسائل برای صلاح و مصلحت امت اسلام لازم و واجب است.
نماینده ولی فقیه در گلستان افزود شاید این مباحث سیاسی به نظر برسد اما تلاش برای وحدت اسلامی و دفاع از مظلوم اگر سیاسی هم باشد باید در حج ابراهیم مطرح شود.
کردستان
امام جمعه سنندج گفت: نقش جوانان در دین اسلام بسیار پر اهمیت است و وظایف سنگینی را در جامعه بر عهده دارند.
ماموستا عبدالرحمان خدایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: جوانان مأموریت‌های متعددی بر دوش دارند که تلاش برای گسترش علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، مبارزه با فساد، تلاش برای حفظ استقلال و آزادی و داشتن مرزبندی با دشمن برخی از این مأموریت‌ها است.
وی اضافه کرد: جوانان باید روحیه انقلابی داشته باشند و با برادری و ایثار و شهامت در برابر دشمنان متکبر و مستکبر بایستند و از مستضعفان حمایت کنند.
قم
خطیب جمعه قم گفت: کشورهای اروپایی خواسته‌های ایران از برجام را برآورده نکردند، آنان درصحنه سخن حرف‌های خوبی در رابطه با حفظ برجام بیان می‌کند اما در عرصه عملی کوچک‌ترین گامی برنداشته‌اند.
آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه قم در مصلای قدس افزود: اروپا برای حفظ برجام فقط 2 روز دیگر مهلت دارد، درصورتی‌که تا 16 تیرماه اتفاق خاصی نیفتد ایران گام دوم خود را در برابر نقض برجام توسط غرب برداشته و دیگر در مساله غنی‌سازی اورانیوم و همچنین فعالیت راکتور اراک هیچ محدودیتی برای خود قائل نخواهد بود.
وی اضافه کرد: طبق بند 36 برجام درصورتی که طرف‌های مقابل تعهدات برجامی خود را نقض کنند ایران نیز می‌تواند نسبت به کاهش و یا قطع تعهدات خود اقدام کند.
وی همچنین گفت: راهبرد کنونی دشمنان در مقابل ایران اجرای همزمان سیاست فشار و مذاکره است تا از طریق افزایش فشارها، مسئولان نظام را مجبور به نشستن پای میز مذاکره کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به تحریم برخی مقامات کشور توسط آمریکا اظهار داشت: تحریم مقامات ارشد ایران نشان از حماقت و عدم شناخت دقیق آمریکا از منطقه و شخصیت مقام معظم رهبری است، معظم له در سراسر دنیا میلیون‌ها پیرو و مقلد دارند.
خراسان جنوبی
امام جمعه موقت بیرجند گفت: وحدت، حمایت از مظلومان مثل ملت فلسطین و یمن و برائت از مشرکین همه امور سیاسی و مطابق با تعالیم اسلام است.
حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه‌های نمازجمعه بیرجند در مصلای المهدی (عج) افزود: ابعاد سیاسی حج همان تکلیف دینی و الهی است و برائت از مشرکین یک فریضه اسلامی و یک کار لازم است.
وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران حج فرمودند که ابعاد سیاسی حج مطابق با خواسته و دستورات اسلام است و اینکه بعضی می‌گویند حج را سیاسی نکنید سخن نادرستی است.
حجت‌الاسلام نوفرستی افزود: آمریکایی‌ها در طول تاریخ انقلاب بلکه در طول تاریخ ایران اسلامی از وقتی که آمریکا ایجاد شد، پیوسته در مقابل امت اسلامی قرار داشته و از زمان پیروزی انقلاب توطئه‌های امریکا برای ما واضح است و شکست جریان نفوذ امریکا در منطقه امروز مشخص است.
همدان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: تجربه گذشته نشان می‌دهد اروپا نیز همانند آمریکا قابل اعتماد نیست.
حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: 14 ماه اروپاییان اصرار بر ماندن ایران در برجام داشته‌اند و تمام این بازی‌های سیاسی به نفع آمریکا است.
خطیب جمعه همدان از دولتمردان خواست تا با قدرت مسیر تدریجی خروج از برجام و کم کردن تعهدات را ادامه بدهد.
حجت الاسلام شعبانی موثقی افزود: اروپا و آمریکا اکنون در یک زمین بازی می‌کنند و راه نجات اقتصادی کشور نیز توجه جدی به اقتصاد مقاومتی است.
آذربایجان شرقی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: قدرت منطقه‌ای آمریکا در خاورمیانه افول کرده و زمزمه خروج آن از خلیج فارس به گوش می‌رسد.
حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز افزود: جمهوری اسلامی ایران عامل افول و شکست آمریکا در منطقه است و ترامپ تمایل خود را برای خروج آمریکا از خلیج فارس اعلام کرده است.
وی اظهار داشت: خروج آمریکا از منطقه ناشی از افول قدرت این کشور و پرهزینه و پرمخاطره بودن تداوم حضور و سلطه آن در خلیج فارس است.
حجت الاسلام آل هاشم، ادامه داد: تدبیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای عزت و حکمت ملت ایران در پیش گرفته‌اند، محقق خواهد شد.
قزوین
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با یادآوری دیدار دست اندرکاران حج با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: حجاج وحدت توحیدی را در حج به نمایش بگذارند.
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین افزود: رهبر معظم انقلاب توصیه کردند که حجاج این فرصت را قدر بدانند و مخصوصاً در نمازهای جماعت شرکت کنند، کسی از آنها به تفرقه دامن نزند و بازارگردی نکنند و آن رفتاری که مورد تأیید ائمه اطهار (ع) است را انجام دهند.
وی اظهار داشت: ما باید با رفتارمان در حج، آموزه‌های ائمه اطهار (ع) را نشان دهیم و اگر غیر خواست ائمه رفتار کنیم، شرمنده آنها خواهیم بود. باید نسبت به ائمه اطهار (ع) معرفت داشته باشیم و لازم است حاجیان به این توصیه مهم رهبری توجه ویژه داشته باشند.
ایلام
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام گفت: امریکا و متحدانش در برابر مقاومت ملت ایران اسلامی هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.
حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه به رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی در برابر فرستاده آمریکا به ایران اشاره کرد و اظهارداشت: طرح‌ها و توطئه‌های استکبارانه امریکا در برابر مقاومت ملت محکوم به شکست است.
وی اضافه کرد: اخیراً رئیس جمهورامریکا گفته که لازم نیست در منطقه غرب آسیا و خلیج فارس حضور داشته باشد به‌رغم هیاهویی که علیه دولت سوریه به راه انداخته شد رسماً وارد جنگ با این کشور نشد، و این یعنی توان حضور در منطقه را ندارد.
امام جمعه شهر ایلام با ذکر اینکه در شرایطی کنونی انقلاب و نظام با کمک خداوند متعال شعارها را تحقق داده و رو به پیشرفت است، خدای دهکده جهانی (آمریکا) رو به نابودی است تاکید کرد: بنابراین ملت و مسؤولان باید بیشتر از گذشته به ارزش‌های انقلاب پایبند باشند.
کرمانشاه
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب به زائران و کارگزاران حج، گفت: این توصیه معظم له راه را بر تفرقه افکنان و اختلاف انگیزان بین مسلمانان اهل تشییع و تسنن بست.
ماموستا مُلامحمد محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد امام شافعی کرمانشاه از توصیه رهبر معظم انقلاب به حضور زائران اهل تشییع و کارگزاران در نماز جمعه و جماعات مکه و مدینه به عنوان اقدامی وحدت آفرین نام برد و افزود: این توصیه راه را بر مغرضانی که در بوق تفرقه می‌دمند و اختلاف را رونق می‌دهند بست و همگان باید در وحدت اسلامی درنگ نکنیم.
وی حج را تجمع عظیم مسلمانان و اتحاد و یگانگی آنان دانست و گفت: این گردهمایی یکپارچه و یکرنگ خون تازه‌ای در رگ‌های وحدت ممالک اسلامی می‌اندازد و پیام اقتدار اسلام را به جهان کفر ارسال می‌کند.
1352

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/89443/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان

فحش‌های پول‌ساز! 450 میلیون درآمد فدراسیون از 3 پرونده

زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت

کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد

مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور

پیش‌فروش شنل نامرئی‌کننده آغاز شد: فول‌سایز 60 میلیون تومان / فیلم

ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم

شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند

مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی

راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد

فحش های پول ساز / 450 میلیون درآمد فدراسیون از 3 پرونده

راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد

کودک 5 ساله خرم‌آبادی خاله‌ 14 ساله‌اش را کشت!

وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد

مصدومیت 3 دانش آموز آملی براثر تصادف

تیراندازی مرگبار کودک 5 ساله به سمت خاله 14 ساله‌

اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور

دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی

کشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

بارانی که بوی شکوفه‌های بهار نارنج می‌دهد

سیلاب در دلیجان

نخستین روز کاری استاندار جدید مازندران

واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس

اجرای سند تحول قضایی در مازندران

وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است

وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است

مرزن آباد لرزید

ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد

لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران

اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه

ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان

تصادف مینی بوس با کامیون در بابل 2 مصدوم داشت

تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات

سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود

دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم

17 هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود

مراسم تکریم و معارفه استاندار مازندران

زلزله در مرزن‌آباد

سقف جدید برداشت از حساب های بانکی ابلاغ شد

مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد

باغداران مبارزه به موقع با آفات درختان مرکبات را جدی بگیرند

تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین

پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد

طرح ارتقای تصفیه خانه آب رامسر آغاز شد

تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز 11 میلیون و 700 هزار دلار گذشت

تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز 11 میلیون دلار گذشت

معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان

واکنش میرسلیم به ادعای تذکر رهبری به برخی مسئولان درباره گشت ارشاد /هرکسی در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است

کاهش طغیان رودهای مازندران با رشد چهار برابری لایروبی

واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است