پیام مازند

آخرين مطالب

امام جمعه نور مطرح کرد

نماز جمعه تریبونی برای آگاه سازی مردم در جامعه اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام مازند - امام جمعه نور گفت: بخشی از آرامش و امنیت امروز با آگاه سازی در نماز جمعه اتفاق افتاده است.
حجت الاسلام قنبرعلی احمدی امام جمعه نور در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه نماز جمعه یکی از بهترین نمازها است، اظهار کرد: 900 پایگاه نماز جمعه با ایجاد وحدت و آگاهی مردم در مقابل دسیسه ها و حجمه های دشمن ایستاد تا حرکت مردم بر اساس ضوابط حکومت و بیانات رهبری تنظیم شود.
وی تصریح کرد: بستر در نماز جمعه برای مدیران و گزارش کار فراهم است و تمام وزارت خانه ومدیران ارشد با ستاد نماز جمعه در ارتباط هستند و از جایگاه بالایی برخوردار است.
امام جمعه نور با اشاره به اینکه کارگزارن درترازحکومت اسلامی باید تدبیر داشته باشند، خاطر نشان کرد: ماموریت مدیران در گام اول مدیریت با تدبیر و اندیشه و پس از آن انجام کارهای جانبی است، هر مدیری باید با تشکیل اتاق فکر و برنامه ریزی بهترین برنامه را برای اداره خود در نظر گرفته و وظیفه اصلی خود را به خوبی انجام دهد.
حجت الاسلام احمدی افزود: روحیه انقلابی و مدیریت جهادی در جابه جایی مسئولان باید مد نظر باشد ویک مدیر جهادی باید به آرمان های نظام و خون شهدا و فرامین مقام معظم رهبری پایبند باشد.
وی گفت: تغییر کاربری غیرمجاز جنایت بزرگی است و مسائل پشت پرده بسیاری را با خود به همراه دارد که یک مدیر با روحیه انقلابی هرگز این اجازه را نمی دهد.
امام جمعه نور بیان کرد: هر اداره علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب و برق و گاز و تلفن باید مهمانانی که از شهر و استان های دیگر به این شهرستان می آیند هم صرفه جویی در نوع خوراک و مکان آن در نظر گرفته شود.
سال 98 بودجه مناسبی نداریم
علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این جلسه با اشاره به کسری 150 هزار میلیارد ریالی در سال 98، اظهار کرد: بودجه مناسبی برای سال 98 نداریم و با مدیریت و راه های مختلف در تلاشیم تا به حقوق و دستمزد از بودجه جاری خدشه ای وارد نشود وهم کسری ها تا حدودی تعدیل شود.
وی با بیان اینکه سال گذشته بودجه بر اساس 2 میلیون و 800 هزار بشکه نفت در روز بسته شد، تصریح کرد: در چنین شرایط سخت امکان فروش نفت را نداریم و اگر با قیمت پایین تر به فروش هم برسانیم برای گرفتن پول دچار مشکل می شویم و اگر پول را دریافت کنیم به دلیل مشکلات موجود نمی توان وارد کشور کرد و در چنین شرایط سختی کشور اداره می شود .
نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی حمایت همه جانبه را یکی از وظایف اساسی همه عنوان کرد و گفت: مجموعه قوای سه گانه کشور و همه مسئولین سوار بر کشتی به رهبری مقام معظم رهبری هستیم و باید با وحدت و همدلی کارها را به پیش ببریم.
اسماعیلی در خصوص مصوبه سود مرکب شخصیت های حقیقی و حقوقی که در مجلس به اتمام رسیده و به شورای نگهبان ارسال شده است، افزود: بنگاه های اقتصادی یا حقوقی با تسویه حساب در طول مدت 6 ماه تا 2 میلیارد تومان سود مرکب معاف و افراد حقیقی هم تا 500 میلیون تومان سود مرکب از جریمه هاخلاص می شوند.
وی در مورد مصوبه مالیات بر ارزش افزوده خاطر نشان کرد: با تایید شورای نگهبان در خصوص مالیات بر ارزش افزوده نگرانی های بنگاه های تولیدی بازار و بازار های مختلف برطرف می شود و همچنین سم های خوبی به دهیاری ها و شهرداری ها و ورزش اختصاص داده شده است .
نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزبانی از وزیر صنعت و معدن تجارت در روز گذشته افزود: مشکلات در حوزه صنعت و معدن و تجارت از رامسر تا گلوگاه مورد بررسی قرار گرفته و همچنین اوقافی بودن شهرک صنعتی کردآباد بخش چمستان و محیط زیستی شهرک در بخش بلده هم مطرح شد.
اسماعیلی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی نمایندگان مجلس قانون گذاری و نظارت است، بیان کرد: مدیران با مدیریت سازمانی و احساس مسئولیت از تمامی امکانات موجود و ظرفیت های شهرستان با توجه به اینکه در وضعیت بودجه آماده ای نیستیم، استفاده کنند.
همه مدیران باید پاسخگوی خبرنگاران باشند
علی شادمان فرماندار نور با اشاره به گذشت چهل سال از برگزاری نماز جمعه، اظهار کرد: بر افراشته نگه داشتن درخت تنومند انقلاب اسلامی در عرصه های بین المللی از برکات نماز جمعه است.
وی با اشاره به اهمیت تولید، اشتغال و کار آفرینی افزود : کارآفرین فقط باید به فکر تولید و هیچ دغدغه ای نداشته باشد.
فرماندار نور با اشاره به سخنان وزیر صنعت و معدن و تجارت در روز گذشته گفت: اگر واحد تولیدی به دلایل مختلف بازمانده و یا زمینی نیمه کار رها شده باید از این افراد گرفته شود وبه تولید کنندگانی که انگیزه لازم برای تولید دارند داده شود.
شادمان با بیان اینکه ساحل متعلق به مردم است و براساس بند 7منابع طبیعی به حکم قضایی نیاز ندارد، افزود: آزاد سازی سواحل در رویان با 2 هزار و 620 متر انجام و ساحل ایزدشهر هم در حال بازگشایی است و قطعا تا پایان مرداد آزاد سازی ها انجام می شود.
فرماندار نور خاطرنشان کرد: هیچ پروژه ای در این شهرستان نباید متوقف شود و مدیران با هم در ارتباط باشند و اگر جایی به مشکل برخورد کردند ما کمک خواهیم کرد.
شادمان با اشاره به نزدیک شدن 17 مرداد و روز خبرنگار گفت: با توجه به اینکه خبرنگاران در بیشتر مواقع نقد منصفانه دارند همه مدیران باید به خبرنگاران پاسخگو باشند و مباحث مطرح شده توسط خبرنگار باید انعکاس داده شود.
وی بیان کرد: بر اساس ابلاغ استانداری افرادی که آمادگی فعالیت در کاشت زراعت چوب را دارند باید مورد تشویق و حمایت قرارگیرند تا این کار را انجام شود.
فرماندار نور با اشاره به طرح مازندران پاک، تصریح کرد: جایگذاری سطل زباله فلزی در نقاط مختلف محور گلندرود و لاویج و همچنین بنرهای تاثیر گذاربرای حفظ محیط زیست و پاکی محور ها تعبیه شده است.
شادمان افزود: با کمک همه نیروهای امدادی و ناجیان غریق امسال نسبت به سال گذشته این شهرستان 100 درصد کاهش داشته و امیدواریم که تا پایان سفرها هم هیچ مورد غرقی وجود نداشته باشد .
وی با اشاره به اینکه دولت هزار میلیارد تومان عوارض بر کالاهای آلاینده برای ساخت زباله های استان های شمالی در نظر گرفته است، اظهار کرد: 25 سال بیش از 500 هزار تن زباله در درمنطقه الیمالات دپو شده و این شیرابه تا عمق و جان زمین تاثیر گذاشته است و امیدواریم با این مصوبه بتوان وضعیت زباله را در این شهرستان مدیریت کرد.
فرماندار نور اظهار کرد: با توجه به شرایط اضطراری کشور امسال بیش از 31 میلیارد اعتبار برای این شهرستان در نظر گرفته شده که انتظار می رود روستاها فقط به اعتبارات اکتفا نکنند.
شادمان خاطرنشان کرد: به لطف رهنمود های داهیانه مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی، در جنگ نابرابر اقتصادی جواب داد و البته همراه با بالا رفتن دلار و نوسان اقتصاد، انگیزه برای قاچاق بیشتر شد اما دولت اجازه قاچاق را نمی دهد و ما باید نهایت صرفه جویی و استفاده ازامکانات موجود و مشارکت مردم به اقتصاد کشور کمک کنیم.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/91082/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آفتاب گرم بهاری در مازندران

رستاخیز یکخوابه ها در تهران / اجاره آپارتمان 30 تا 50 متر

ماجرای قطع 40 اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی

موج کوتاه در دریای خزر

بازدید بیش از 3میلیون زائر از یادمان‌های شهدا

سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»/ «چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود»

اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

وضعیت جاده‌ها، امروز 7 اردیبهشت 1403؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

ماجرای قطع 40 درخت در نوشهر

پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!

طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند

تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران

رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم

ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای 3 استان

طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد

تصاویری از تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی

ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس

برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز

تقدیر پلیس از بانوان آبادانی

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است

نشست استاندار مازندران با نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان

روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد

تصاویر قطع 40 اصله درخت در کجور آرشیوی است

نور فلسفه و حکمت، روشنی‌بخش مسیر نصف جهان شدن اصفهان

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز 110 میلیمتر پلی اتیلن در چگنی

ماجرای قطع 40 اصله درخت در کجور چیست؟

ضرورت لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا

استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر

تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!

لزوم لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا

دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است

استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی

موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی

ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند

ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد

تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب

عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد

دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد

اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت

(تصاویر) تجمع روحانیون در حمایت از « طرح نور » با لباس جنگی

ببینید | پول بده لایک کن!

چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان

از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟

تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور