پیام مازند

آخرين مطالب

مدیر عامل شرکت بهدشت چمستان:

شهرک کشاورزی بهدشت چمستان وارد فاز اجرایی شد گفتگو

شهرک کشاورزی بهدشت چمستان وارد فاز اجرایی شد
  بزرگنمايي:

پیام مازند - ایسنا/مازندران مدیر عامل شرکت بهدشت چمستان گفت:شهرک کشاورزی بهدشت وارد فاز اجرایی شد.

محمد کاوه در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه جلسه ای با حضور شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ،فتحی پور مدیرعامل شرکت شاهد و مسئولین ستادی و همچنین کارشناسان ادارات شهرستان نور در دفتر بهدشت چمستان برگزار شد، اظهارکرد: در این جلسه در مورد نحوه برنامه های اجرایی،انتخاب پیمانکاران و مشاورین و نیروی انسانی بحث و تبادل نظر شد.
وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح بزرگ که بیش از 400 هکتار است پس از برداشت برنج شروع می شود که در این راستا از روسای ستادی شرکت شاهد و کارشناسان ادارات مختلف شهرستان نور دعوت شد تاگزارش هایی در خصوص پیشرفت کار و موانع موجود ارائه دهند.
مدیر عامل شرکت بهدشت خاطرنشان کرد: طی این نشست مقرر شد تا این افراد تحت عنوان مشاورین پس از ساعت اداری همکاری لازم را با مدیریت شرکت شاهد در جهت بهره برداری هر چه زودتر از این طرح ها داشته باشند.
کاوه افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعارسال امیدوارم هرچه زودتر با همکاری مسئولین شهرستانی و استانی این طرح ها به زودی تصویب و جواز نهایی صادر و عملیات اجرایی درجهت احداث شهرک بزرگ کشاورزی اجرایی شود.
*شهرک کشاورزی بهدشت چمستان یکی از ابر پروژه های کشور
ارسلان فتحی پور،مدیر عامل شرکت شاهد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرک کشاورزی بهدشت چمستان یکی از ابر پروژه های کشور و حتی خاورمیانه است.
وی تصریح: پروژه شهرک کشاورزی بهدشت چمستان با اشتغالزایی مستقیم 2 هزار نفر و 3 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام می شود.
مدیرعامل شرکت شاهد با اشاره به اینکه این شرکت وعده های داده شده خود را تاکنون عملیاتی کرده است، افزود: پس از جلسه کارگروه ها فراخوان برای تعیین پیمانکار در خصوص گلخانه، باغات، آبزیان، نگه داری و پرورش اسب، دام سبک و سنگین، زراعت چوب، تصفیه خانه، بازار ارزی و محصولات زنجیره فروش داده می شود.
فتحی پور بیان کرد: در زمان بندی مشخص برای تامین منابع انسانی متخصص براساس فعالیت اجرایی شرکت و انتخاب مشاورین و اخذ مجوزات طرح های مصوب انجام می شود.
وی ادامه داد: به زودی فراخوان انتخاب پیمانکار جهت اجرای فاز یک گلخانه برای حداکثر 10 هکتار از اراضی جانمایی شده داده می شود.
مدیرعامل شرکت شاهد افزود: به زودی طرح مطالعاتی گلخانه ها، آبزیان و پرورش دام های سبک و سنگین جهت استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی و اجرای پروژه های عمرانی برای دیوار کشی محدوده 300 هکتاری انجام می شود.
فتحی پور ضمن خرسندی از آغاز فاز عملیاتی پروژه شهرک کشاورزی بهدشت گفت: این کار یک اقدام مبارکی برای استان مازندران، خانواده معظم شهدا و شرکت شاهد است که بزرگترین سرمایه گذاری را در این خطه سرسبز انجام می دهد.
وی ادامه داد: شهرک بهدشت که سال گذشته برای فروش 30 میلیارد تومان به مزایده گذاشته شده بود، امروز با 3 هزار میلیارد تومان احیا شده که ارزش آن بیش از 8 هزار میلیارد تومان خواهد بود.
مدیرعامل شرکت شاهد بیان کرد: با توجه به اینکه مجوز تاسیس ها صادر شده است، به دنبال صدور پروانه اجرا هستیم که از مسئولین شهرستانی، استانی و استاندار مازندران تقاضا می شود دستورات تاکیدی خود را در کوتاه کردن بوروکراسی ها و صدور پروانه ها صادر کنند تا در زمان اجرای پروژه ها تاخیری ایجاد نشود.
فتحی پور گفت: متاسفانه بعضی مسئولین در حین کار موانع ایجاد می کنند که از استاندار میخواهیم دستورات تاکیدی را برای برطرف کردن موانع صادر کنند.
*اشتغالزایی مهم ترین مزیت ایجاد شهرک کشاورزی بهدشت
حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با ایسنا در خصوص شهرک کشاورزی بهدشت چمستان اظهار کرد: افزایش سطح تولید کشور و برطرف شدن موانع تولید و همچنین ایجاد اشتغال یکی از مهم ترین مزایای شهرک کشاورزی بهدشت چمستان است که با اجرایی شدن آن سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال تحقق پیدا می کند.
وی تصریح کرد: از آنجایی که همه مسائل باهم گره خورده بنابراین با ایجاد اشتغال، ازدواج، عزت نفس، شرایط زندگی مستقلانه جوانان نیز ایجاد می شود و در پی آن زندگی با مسئولیت و کاهش بزه های اجتماعی و اعتیاد را شاهد خواهیم بود.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه اشتغال یک محور در زندگی اجتماعی و مانند یک حق حیات است، خاطرنشان کرد: اگر اشتغال در جامعه گسترش پیدا کند نیروی انسانی رو به رشد قرار می گیرد.
شکری افزود: ایجاد اشتغال زندگی اجتماعی و مسئولیت اجتماعی را به همراه دارد و در واقع یک زندگی توام با رفاه نسبی که همه از ضرورت های یک زندگی اجتماعی است را به دنبال خود خواهد داشت.
وی گفت: شرکت بهدشت چمستان با ایجاد اشتغال و تنوع 12 گانه و همچنین به کارگیری جمعیتی حدود 2 هزار نفر اثرات و مزیت های اجتماعی بسیار بالایی دارد.
شکری بیان کرد: اگر همه از مسئولین شهرستانی و استانی دست به دست هم دهند می توان با همکاری صمیمانه برای سرمایه گذاری 3 هزار میلیاردی در بهدشت خدمات ارزنده ای به جامعه تحویل داد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/216703/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول

قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان 40-50 میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟

(ویدیو) «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!

استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت

جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود

معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور

پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد

تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود

اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا

توان نیروگاهی نکا برای تولید برق افزایش یافته است

(تصاویر) اجتماع مردم قم در حمایت از طرح نور فراجا

اجاره آپارتمان 30 تا 50 متر در تهران؛ رستاخیز یکخوابه‌ها

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا

حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت

مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند

12 زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور 27 واحد تولید در اکسپو

سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است

سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم

حسن یزدانی به تشک برگشت

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل

نوجوان 16 ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد

حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا

اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است

رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست

سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

لبخند شکوفه های بهاری در مازندران

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است

ذخیره‌سازی 2831 تن مرغ در سردخانه‌های مازندران

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

27 رقم برنج در کشور معرفی شده است