پیام مازند

آخرين مطالب

5 نکته کاربردی برای خرید ویلا در شمال اجتماعي

5 نکته کاربردی برای خرید ویلا در شمال
  بزرگنمايي:

پیام مازند -

پیام مازند


خرید ویلا در شمال یک تصمیم گیری بزرگ و مهم است. گاهی اوقات این طور به نظر می رسد که خرید ویلای زیبا و شیک در بهترین شهر مازندران می‌تواند دشوارتر از آنچه که تصور می‌شود باشد؛ اما در واقع این‌طور نیست! اگر مراحل خرید ویلای شمال را گام به گام دنبال کنید و از بهترین مشاوران املاک کمک بگیرید، قطعاً در عرض یک یا دو ماه می‌توانید ویلای مورد نظر خود را پیدا کنید.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اول خونه، نکات کوچک و بزرگ بسیاری وجود دارد که به عنوان یک راهنما می‌توانید از آنها برای خرید ویلا یا حتی خرید آپارتمان در شمال کمک بگیرید.
قبل از اینکه به توضیح نکات مهم خرید ویلا در شمال بپردازیم، این موضوع مهم است که بدانید کدام شهر مازندران را برای خرید ویلا انتخاب می کنید. تعیین هدف از خرید ویلا به عنوان اولین و اصلی‌ ترین کاری محسوب می‌شود که باید نسبت به آن حساسیت بیشتری به خرج دهید. زیباترین ویلاهای ساحلی، ویلاهای جنگلی و حتی ویلاهایی در مناطق ییلاقی مازندران برای خرید در دسترس هستند. ویلاهای زیبا در شهرک‌های برند مازندران هم برای خرید ارائه می‌شوند. همانطور که مشاهده می‌کنید باید دقیقاً بدانید که کدام شهر مازندران برای خرید ویلا را در نظر دارید و بودجه مالی شما چقدر است. در ادامه به مهمترین نکاتی می پردازیم که در مسیر خرید ویلا در شمال به شما کمک خواهند کرد.
5 نکته که باید برای خرید ویلا در شمال بدانید

پیام مازند

1) با اصطلاحات کلیدی و مهم در املاک شمال آشنا شوید
بسیاری از مشتریان خرید ویلا در شمال با اصطلاحات کلیدی و رایج برای معاملات املاک شمال آشنا نیستند. اگر می‌خواهید ویلا بخرید یا زمین بخرید یا حتی آپارتمان ساحلی در شمال بخرید، باید از یک سری از این واژه ها و اصطلاحات مطلع باشید. 
اصطلاحاتی که برای خرید ویلا در شمال به کار می‌رود شامل آتشگاه ویلا، اکازیون، ویلا تریبلکس و ویلا دوبلکس، تی وی روم در ویلا، مستر خواب در ویلا و ... است. به شرطی می توانید ویلای خوب پیدا کنید که این اصطلاحات را بدانید. یک مشاور املاک با تجربه در کنار شما می تواند این موارد را برای شما توضیح دهد.
2) قیمت خرید ویلا در شمال چقدر اس ت
یکی دیگر از نکات مهم که در خرید ویلای شمال اهمیت دارد و در نگاه اول نظر مشتری را جلب می کند، قیمت خرید ویلا است. در تصمیم گیری خرید ویلای زیبا در مازندران به این فکر کنید که بودجه مالی شما چقدر است و در کنار آن، سایر هزینه های ماهانه را نیز در نظر بگیرید.
اگر ویلای فول فرنیش بخرید، تمام لوازم و وسایل در ویلا آماده است؛ در غیر این صورت، پس از خرید ویلا در شمال باید به خرید لوازم و وسایل و تمام تجهیزات فکر کنید، که در این صورت بودجه مجزایی نیاز دارید.
3) موقعیت مکانی ویلا و همسایگی آن را بررسی کنید
نکته بعدی برای خرید ویلا در شمال این است که یکی از شهرهای مازندران را برای این کار انتخاب کنید. اگر نوشهر، چمستان، محمودآباد یا سرخرود را انتخاب کردید در همان مناطق به دنبال خرید ویلا باشید. شاید هم به آپارتمان ساحلی علاقه دارید که پیشنهاد ما به شما، آپارتمان های ساحلی سرخرود است. رامسر، بابلسر، متل قو، آمل، نور و رویان و چالوس شهرهای دیگر مازندران هستند که برای خرید ویلا به شما پیشنهاد می‌کنیم. 
جستجوی ویلا در تمام این مناطق، کار دشواری است. اگر از مشاوران املاک مسلط به این مناطق کمک بگیرید، متناسب با شرایطی که در نظر دارید، ویلاهای مورد نظر به شما معرفی می شود.
در مرحله بعدی خرید ویلا در شمال، برای بازرسی ساختمان ویلا اقدام می کنید که در این صورت باید همسایگی و محله اطراف را بررسی کنید. مسیرهای دسترسی به ویلا باید هموار و نزدیک به امکانات شهری و روستایی باشد. 
بهتر است در محله اطراف ویلا، قدم بزنید؛ وضعیت ساختمان ها و محله های اطراف را بررسی کنید؛ و از همه مهمتر، مطمئن شوید که همسایگی ویلا امنیت کافی را دارد. بهترین گزینه خرید ویلا در شمال با امنیت کامل، ویلاهای شهرکی هستند.

پیام مازند

4 ) گزینه های خرید ویلا در شمال را با هم مقایسه کنید
راه کار دیگری که در خرید ویلا در شمال به شما پیشنهاد می‌دهیم این است که پس از بازرسی چند ویلا برای خرید در بهترین مناطق مازندران، این گزینه‌ها را در کنارهم مقایسه کنید. باید بدانید که ویلاها چه برتری نسبت به هم دارند؛ مزایا و معایب هر کدام چقدر است؛ قیمت آن‌ها چگونه محاسبه می‌شود و چه قدر می‌توانید روی قیمت کل ویلا تخفیف بگیرید.
توجه کنید که هزینه‌های خرید ویلا در شمال از هزینه‌های جانبی متفاوت هستند. اگر ویلای نوساز بخرید، هزینه‌های تعمیرات- نگهداری را حداقل تا ده ساله اول ندارید، اما اگر ویلای چند سال ساخت بخرید، ممکن است هزینه‌های تعمیرات- نگهداری یا بازسازی ویلا در طولانی مدت برای شما مشکل ساز شود. درباره ویژگی‌های هر ویلا در هر منطقه‌ای که بازرسی می‌کنید با مشاور املاک صحبت کنید. تنها در این صورت است که می توانید ویلای مورد نظر خود را پیدا کنید.
5) از یک مشاور املاک حرفه‌ای کمک بگیرید
به عنوان آخرین نکته برای خرید ویلا در شمال توصیه می کنیم تمام مراحل فوق را در کنار یک مشاور املاک حرفه‌ای دنبال کنید. مشاوران املاک اول خونه با به کارگیری کارشناسان مجرب در زمینه خرید ویلای شمال، خرید آپارتمان در شمال و حتی پروژه های پیمانکاری و ساخت ویلا در مازندران، در تمام مراحل معاملات املاک و اجرای پروژه‌ها همراه شما هستند.
انتهای رپرتاژ آگهی

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/237132/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

توقیف خودروی قاچاق در ساری

ببینید | نساجی مازندران - تراکتور

تجهیز و نوسازی 150 هکتار شالیزار آمل

بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران

تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی

تساوی نساجی و تراکتور در 45 دقیقه نخست

محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟

طرح نور تعطیل می شود؟

پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌

دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور»

6 مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش

امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم

استقرار 1419 دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی

تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد 8 مصدوم برجا گذاشت

طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است

عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور

برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی

راهپیمایی «جمعه خشم» در خرم‌آباد

برگزاری آیین شکرگزاری رحمت ماه صیام در منطقه لفور مازندران

تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت هدف اصلی «طرح نور» است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین

آیت الله علم الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران

ترافیک سنگین در جاده چالوس

حمله موشکی به اسراییل اعجاز وعده صادق بوده است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی

جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام

برگزاری کنگره 400 شهید روحانی مازندران

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور

حضور 90 بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران | روایت داور مصدوم: فیلم تا قبرس و آلمان هم رسیده است، کتک خوردن یک داور! | آقایان برای رضایت گرفتن ...

همه چیز درباره واریز یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه | جیب سرپرستان خانوارها پر پول شد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

مرگ 91 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران

کنگره 400 شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود

توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور

کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل