پیام مازند

آخرين مطالب

کتابخوان‌های الکترونیکی برای کودکان بهتر از iPads هستند مقالات

کتابخوان‌های الکترونیکی برای کودکان بهتر از iPads هستند
  بزرگنمايي:

پیام مازند -

پیام مازند


ایتنا - استفاده اولیه از تلفن یا تبلت ممکن است خواندن ساده را سخت کند. تبلت ها برای یادگیری و بازی فوق العاده هستند، اما نیاز به نظارت والدین دارند.
مگر اینکه نیاز به حواس پرتی آنها داشته باشید! کتاب‌های الکترونیکی ارزان‌تر، ساده‌تر، قابل استفاده در خارج از منزل و به ندرت نیاز به شارژ دارند.
استفاده اولیه از تلفن یا تبلت ممکن است خواندن ساده را سخت کند.
تبلت‌ها برای یادگیری و بازی فوق العاده هستند، اما نیاز به نظارت والدین دارند. تبلت های رایانه ای پرستار بچه های الکترونیکی ما شده اند، اما شاید بچه ها با یک کتابخوان الکترونیکی ساده تر شرایط بهتری داشته باشند. آیپد ها نسخه های بزرگ گوشی های ما هستند و به همان اندازه که حواس مغزهای جیبی ما را پرت می کنند، حواس ما را پرت می کنند. یک کتابخوان الکترونیکی مانند Kindle یا Kobo برای یک چیز طراحی شده است: خواندن.
آنها ممکن است چند بازی قدیمی داشته باشند، Kindle دارای یک مرورگر وب است که بسیار نادیده گرفته شده است و هنوز 14 سال پس از اولین بار با عنوان "تجربی" برچسب گذاری شده است ، اما خوانندگان الکترونیکی برای کتاب‌های الکترونیکی هستند. آیا آنها می توانند راهی ایده‌آل برای معرفی فناوری به فرزندان ما باشند؟
آلانا رییس ، دستیار بازاریابی رسانه های اجتماعی مدرسه بین‌المللی ریدلی گفت: "هر دو دستگاه خواننده جوهر الکترونیکی وتبلت مزایای خود را دارند. اگر بخواهید فقط از چیزی به عنوان جایگزین برای کتاب های فیزیکی استفاده کنید، جوهرهای الکترونیکی بهتر است. آنها صفحه نمایش بزرگتری نسبت به تلفن ها دارند، از تبلت ها و آیپدها سبک تر هستند و دارای نور پس زمینه با شدت کمتری هستند. با این حال، با iPads می توانید تقریباً همه کارها را انجام دهید-چت، پست الکترونیکی، بازی کردن، کاوش برنامه‌ها، گرفتن عکس و فیلم و موارد دیگر."
مزایای جوهر الکترونیکی:
وقتی بچه خود را جلوی iPad قرار می‌دهید، او به کل برنامه بزرگسالان و وب دسترسی دارد. سیستم عامل iOS به ویژه در اجازه دادن به والدین برای پیکربندی کنترل والدین و محدود کردن زمان حضور کودکان در صفحه نمایش خوب است، اما فرزندان شما هنوز تلویزیون تماشا می کنند ، بازی می کنند و از شما درخواست ارز دیجیتالی بیشتری برای خرید لباس مجازی/کارت و غیره می‌کنند.
از طرف دیگر، کتابخوان‌های الکترونیکی برای خواندن کتاب هستند. اگر بچه های شما به مطالعه علاقه دارند، ممکن است این تنها چیزی باشد که آنها می‌خواهند یا نیاز دارند. برخی از خوانندگان الکترونیکی همچنین دارای برنامه های ساده طراحی هستند که از صفحه لمسی استفاده می کنند ، اگرچه کاغذ و مداد رنگی احتمالاً بهتر هستند.
E-ink مزایای دیگری نسبت به تبلت‌ها دارد که از فناوری صفحه نمایش ناشی می شود: "نمایشگرهای LED/LCD در گوشی ها و تبلت ها نور ساطع می کنند، به این معنی که وقتی از دستگاه استفاده می کنید، نور درخشانی را به چشم شما نشان می دهد. در مقابل، جوهر الکترونیکی درست مانند کاغذ منعکس کننده است، به این معنی که از نور محیط در محیط استفاده می‌کند.
در رابطه با نمایش اطلاعات، پل آپن، مدیر اصلی کسب و کار و عملیات E Ink Corp گفت: "همانطور که همه می‌دانیم -و در 18 ماه گذشته به طور مستقیم تجربه کرده ایم- خیره شدن به یک صفحه نمایش ساطع کننده نور برای مدت طولانی می تواند بر سلامت چشم تأثیر بگذارد."
خواندن در Kindle مطمئناً راحت تر از خواندن روی صفحه تلفن یا iPad است، اما جوهر الکترونیکی در خارج از خانه در زیر نور خورشید نیز قابل خواندن است. بچه ها باید به سایه ها بچسبند. بچه هایی که روی کاغذ می خوانند یا کتابخوان الکترونیکی می توانند در جایی که دوست دارند بنشینند. خوانندگان الکترونیکی هفته های گذشته نیز با یکبار شارژ باتری تقریباً تا الان مشغول به خواندن هستند، همه ضد آب هستند و نسبت به iPad ها بسیار ارزان تر هستند، بنابراین هنگامی که فرزندان شما به ناچار آنها را رها می کنند، بهتر می توانید با هزینه کمتر جایگزینی داشته باشید. آنها همچنین مفیدتر از چیزی هستند که ممکن است فکر کنید.
آپن می گوید: "همانطور که می توانید از [دستگاه های جوهر الکترونیکی] برای خواندن استفاده کنید، آنها برای یادداشت برداری، طراحی، ویرایش اسناد و موارد دیگر نیز عالی هستند. این فعالیتها بخش بزرگی از دلایل استفاده ما از دستگاه‌ها را تشکیل می دهد -و ePaper نیز تجربه‌ای بدون حواس پرتی را ایجاد می کند. سپس می توانید از تبلت‌ها و تلفن‌های ساطع کننده نور برای فعالیت‌هایی مانند تماشای فیلم و فیلم رزرو کنید."
در پایان، جایی برای هر دو نوع گجت وجود دارد، اما ممکن است استدلال شود که شروع کودکان با خواننده الکترونیکی ساده تر به آنها فرصتی می دهد تا عشق به خواندن و تخیل مورد نیاز را در آنها ایجاد کند، ظرافت های یک کتاب ممکن است با وسایل بسیار جذاب و جذاب آی پد شلوغ شده است.
به هر حال، دیدن کتاب بسیار خسته کننده است - فقط یک متن سیاه در یک صفحه سفید. اما وقتی این کلمات شما را به خود جلب می‌کنند ، وارد دنیایی می شوید که بسیار ثروتمندتر از هر چیزی است که در یک بازی یا فیلم یافت می‌شود، دنیاهایی که تقریباً کاملاً از تخیل خواننده ساخته شده اند.
از طرف دیگر، وقتی بچه ها در پشت ماشین جیغ می کشند و از یکدیگر بالا می روند، قرصی که Pocoyo را نشان می دهد یا صدمین بار تکرار Frozen را نشان می دهد تنها پاسخ است.
منبع: پایگاه‌ اطلاع‌رسانی پلیس فتا

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/237552/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

انفجار در پایگاه حشدالشعبی در استان بابل عراق

فیلم/آماده باش پرسنل درمان در بیمارستان المحاویل در بابل

انفجار مقر فرماندهی حشد الشعبی در بابل عراق

ببینید | تصاویری از آتش‌سوزی ناشی از حمله هوایی درون پایگاه کالسو در بابل

جدیدترین تصویر از انفجار بزرگ در مقر حشدالشعبی | حجم گسترده آتش را ببینید

وقوع انفجار در شمال استان بابل عراق +فیلم

ببینید | اولین تصاویر از وقوع انفجار در یک مقر نظامی در استان بابل عراق

ببینید | فوری؛ حمله هوایی به مقر فرماندهی حشد الشعبی و مقر دفاعی در پایگاه کالسو بابل

ببینید | تصاویر تازه از انفجار مقر نظامی حشدالشعبی در استان بابل عراق

الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم

کسب مجوز استفاده از پوست‌های تک‌لایه و دولایه برای درمان بیماری‌های پوستی

اولین تصاویر واقعی پیکسل 9 پرو لو رفت

حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند

اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران

(تصاویر) آیین سنتی برف چال در مازندران

معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز

اطلاعیه شماره 3 فراجا درباره اجرای «طرح نور»

اطلاعیه و گزارش پلیس درباره اجرای طرح نور

با هرگونه رفتار وکُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

فراجا درباره طرح عفاف و حجاب اطلاعیه جدید صادر کرد

اطلاعیه شماره 3 فراجا در اجرایِ "طرح نور"

اطلاحیه سوم پلیس درباره حجاب

اطلاعیه سوم پلیس درباره حجاب

تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد

اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است | جریان سازی معاندین بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت

اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب: با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه مهم فراجا درباره «طرحِ نور» (عفاف و حجاب)

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه فراجا در مورد گشت ارشاد؛ اجرای طرح نور ادامه دارد

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست

اطلاعیه فراجا در مورد طرح نور: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده/سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت/ پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است

توقیف خودروی قاچاق در ساری

ببینید | نساجی مازندران - تراکتور

تجهیز و نوسازی 150 هکتار شالیزار آمل

بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران

تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی

تساوی نساجی و تراکتور در 45 دقیقه نخست

محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟

طرح نور تعطیل می شود؟

پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس