پیام مازند

آخرين مطالب

صادرات خدمات مهندسی از سوی یک هلدینگ صنعت غذا در مازندران فرهنگي

صادرات خدمات مهندسی از سوی یک هلدینگ صنعت غذا در مازندران
  بزرگنمايي:

پیام مازند -

پیام مازند


ایسنا/مازندران یک تولیدکننده صنعت غذا گفت: توسعه خدمات مهندسی و صدور آن به ویژه به کشورهای مختلف، از مهم‌ترین اهداف شرکت‌های هلدینگ واستریوش در سراسر کشور است.
دکتر رضا اسماعیل‌زاده کناری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در حال حاضر، شرایط اقتصادی جامعه، ناپایدار است چرا که قیمت مواد اولیه و محصول نهایی در یک روز با روز بعد، تفاوت دارد، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که فروش محصول تولیدی در کارخانه‌های صنایع غذایی، صرف تامین مواد اولیه می‌شود چرا که هزینه های تولید در حال افزایش است.
وی با اشاره به اینکه قیمت‌ها در حال افزایش است و شاهد روند ثابت در بازار نیستیم، تصریح کرد: تورم موجب می‌شود برنامه تولید تحت‌الشعاع قرار بگیرد و مهم‌تر از همه آنکه، نمی توانیم برنامه‌های دراز مدت داشته باشیم.
یک تولیدکننده صنعت غذا با بیان اینکه اگر نرخ تورم ثابتی داشته باشیم، می‌توان برنامه‌ریزی نسبی کرد، گفت: در شرایط کنونی جامعه، نرخ تورم‌مان نیز ثابت نیست و دلیل اصلی آن نیز تغییر قیمت ارز است.
اسماعیل‌زاده در ادامه با بیان اینکه با افزایش قیمت مواد اولیه، نمی‌توانید قیمت محصول نهایی را نیز افزایش دهید، اظهار کرد: با توجه به رقبایی که در بازار هستند و از سوی دیگر، کاهش قدرت خرید مردم، قیمت‌ نهایی محصول به طور معمول ثابت است اما با هزینه‌های تولید رو به رو هستیم.
وی با اشاره به اینکه هزینه‌ای که در قبال راه‌اندازی کارخانه شده در قبال سودی که دریافت می‌شود و با شاخص‌های اقتصادی مطابقت ندارد، گفت: تنها عشق به تولید و کارآفرینی هست که ما را ماندنی کرده است.
رئیس هیئت مدیره هلدینگ واستریوش در بخش دیگری از سخنان خود به کیفیت نهایی محصول اشاره کرد و گفت: در مجموعه هلدینگ واستریوش، کیفیت حرف اول را می‌زند چرا که در این مجموعه از افرادی استفاده شده که تحصیلات آکادمیک دارند و از سوی دیگر، به دلیل تربیت دانشجویانی که مسئول فنی کارخانجات صنایع غذایی می‌شوند و همچنین محصول ما به عنوان یک شاخص برای سایر افراد محسوب شده است، موجب می‌شود که کیفیت کار به بهترین شکل ممکن باشد.
اسماعیل‌زاده در ادامه با بیان اینکه تلاش کردیم همیشه از بهترین مواد اولیه استفاده کنیم تا بحث ایمنی مصرف کننده کاملا رعایت شود، اظهار کرد: در حال حاضر، ورود به تولید، با دو نگاه مادی و معنوی خواهد بود، از لحاظ مادی که شرایط مناسبی در جامعه وجود ندارد اما ماندگاری برای بهتر شدن شرایط اقتصادی جامعه و رجوع به وجدان‌مان، دلیل افزایش کیفیت محصولاتمان است.
رئیس انجمن متخصصین صنایع غذایی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این سوال که صنعت غذا در این استان در چه وضعیتی قرار دارد، تصریح کرد: مازندران در بحث صنعت غذا از بسیاری از استان‌های کشور جلوتر است، در محصولات لبنی کارخانجات بسیار خوبی داریم و اشتغالزایی نسبتا زیادی انجام دادند و کیفیت محصول آنها، همچنان در حال ارتقا است.
رئیس هیئت مدیره هلدینگ واستریوش در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه تولیدی، اظهار کرد: از سال 1384 فعالیت‌مان را در قالب شرکت مهندسین مشاور واستریوش را با هدف ارائه خدمات مهندسی آغاز کردیم و خوشبختانه صدور خدمات مهندسی با راه‌اندازی کارخانجات نیز در دستور کارمان قرار گرفت.
وی افزود: در ارمنستان و نخجوان کارخانجاتی را راه‌اندازی و با گسترش فعالیت‌مان، آزمایشگاه همکار سازمان غذا و دارو را در سال 1390 تاسیس کردیم.

پیام مازند

این تولیدکننده با اشاره به اینکه در سال 1387 نیز، برای واردات و صادرات مواد اولیه کارخانجات، تجهیزات، دستگاه‌ها و صادرات محصول، شرکت تجارت عامه در راس الخیمه امارات راه‌اندازی و دستگاه‌هایی که تا پیش از این از اروپا وارد می‌شد را به آنها به واسطه شرکت خودمان ارائه کردیم.
اسماعیل‌زاده ادامه دارد، بسیاری از محصولات غذایی مانند میوه و سبزی خشک را بر مبنای تولیدات شرکتمان صادر و سپس با گسترش فعالیت‌مان، شرکت مهندسین مشاور اشن زاینده رود را در اصفهان ثبت کردیم.
رئیس انجمن متخصصین صنایع غذایی مازندران با اشاره به اینکه آزمایشگاه عسل را به منظور کنترل کیفیت این محصول راه‌اندازی کردیم و با گسترش کارمان، هلدینگ را به سوی تولید آوردیم، گفت: از سال 1397 استارت کارخانه زده شد و محصولات مختلفی همچون انواع نبات ساده، زعفرانی، طعم‌دار گیاهی و غنی شده بسته بندی قند و شکر در حال حاضر تولید می‌شود و به دنبال ارتقای تولید محصولاتمان همچون تولید شکلات های پروتئینی برای ورزشکاران و افرادی که به دنبال رژیم کم کالری و تقویت عضلات هستند، با هدف صادرات هستیم.

پیام مازند

وی تاکید کرد: عمده محصولات تولیدی ما، جنبه صادرات دارد و در حال حاضر نیز محصولاتمان را به عراق و امارات صادر می‌کنیم.
رئیس هیئت مدیره هلدینگ واستریوش خاطرنشان کرد: از سال 1399 واحد تولیدی دستگاه‌ها و تجهیزات صنایع غذایی را در مازندران راه اندازی کردیم.
اسماعیل‌زاده با اشاره به اینکه حفظ و بهبود کیفیت جز اهداف اصلی مجموعه ما است، گفت: نمایندگی‌های در ارتباط با هلدینگ واستریوش در استان‌های گلستان، شرق مازندران، گیلان، کردستان، اصفهان (خوانسار و کاشان) و فارس مستقر هستند و روند فزاینده و استقبال خوبی وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه هدف ما این است که در سراسر ایران بتوانیم شعبه‌های خود را کامل کنیم، اظهار کرد: یکی از دغدغه های ما این است که اطلاعات افرادی که برای سرمایه‌گذاری وارد این صنعت می‌شوند را ارتقا دهیم چرا که معتقدیم حفظ سرمایه ملی حائز اهمیت است، بنابراین اگر مشاور توانمندی وجود داشته باشد، بر روی محصول و بازار مطالعه شود و تمام تجهیزات قابلیت ساخت را در اختیار آن سرمایه‌گذار قرار دهد، موفقیت دور از دسترس نخواهد بود.
اسماعیل‌زاده گفت: اگر مشتری مشاوره بخواهد، صفر تا 100 فعالیتش از انتخاب محصول، طراحی کارخانه، ساخت تجهیزات و دستگاه ها، طراحی آزامایشگاه، آموزش، نصب، راه اندازی و غیره را انجام خواهیم داد.

پیام مازند

وی با اشاره به مهم‌ترین هدف مجموعه تحت مدیریت خود، تصریح کرد: توسعه خدمات مهندسی و صدور آن به ویژه به کشورهای مختلف، از مهم‌ترین اهداف ما است. به دنبال آن هستیم که بحث راه اندازی صنعت غذا در هر جای ایران مدنظر قرار می گیرد اولین گزینه، هلدینگ واستریوش باشد.
اسماعیل زاده در پایان تاکید کرد: شرایط برای تولید کننده زمانی خوب می‌شود که وضعیت اقتصادی جامعه بهتر شود و در این صورت است که تولیدکننده به فکر توسعه محصولات خود می‌افتد و اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.
رئیس هیئت مدیره هلدینگ واستریوش با اشاره به اینکه هیچ چیزی مانند تولید نمی تواند اشتغال پایدار ایجاد کند و توفیق در آن به سیاست های دولت بر می‌گردد، یادآور شد: وقتی سیاست های دولت آن هم در سالی که بر اساس فرموده های رهبری، رفع موانع تولید صورت بگیرد، حمایتی باشد و مسئولان آن را به صورت اسمی در نظر نگیرند و آن مشکلات را برطرف کنند.
به گزارش ایسنا، شرکت‌ هلدینگ واستریوش از مجموعه‌هایی چون شرکت مهندسین مشاور واستریوش، شرکت مهندسین مشاور اشن زاینده‌رود، آزمایشگاه صنایع غذایی واستریوش، شرکت دورین خشکبار سلامت، آزمایشگاه تخصصی عسل خوانسار و شرکت تجارت عامه در راس الخیمه امارات تشکیل شده و در حال فعالیت است.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/242788/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فعالیت 21 بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه 24 هزار هکتاری

فواید و مضرات باران 48 ساعته مازندرانی‌ها

توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است

برگزاری بیش از 300 برنامه هفته کار و کارگر در مازندران

خروج 5 پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار

فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

شرکت 27 واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو

ربودن کودک 4 ساله از مقابل چشمان مادرش

تغییراتی در چشم که باید نگران تان کند!

چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟

حادثه تلخی که برای یک اتوبوس در اصفهان رخ داد

قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی

اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال

چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!

رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به 150 نفر تذکر داده شد

توضیحات پلیس درباره طرح نور/ 90 درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است

40 درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

(تصاویر) اسکناس دوره ناصرالدین شاه قاجار چه بود و ارزش آن چقدر بود؟

استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور

تجمع بانوان قمی حمایت از طرح نور عفاف و حجاب

بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور

محمد خوش‌چهره: «اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!

تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب

وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال

حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان

اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند

پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود

قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»

وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است

نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد

حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا

حمایت 220 ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی

رائفی پور: 600 میلیون تومان پول به یکی از دوستانم داده ام، هر ماه سود آن را می دهد /مستاجرم

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد

دو هزار اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز نوشهر شد

شرکت 20 هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران

سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست

سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد

افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران