پیام مازند

آخرين مطالب

استاندار:جوانان و نخبگان بسیجی در مدیریت مازندران بکارگیری می شوند سياسي

استاندار:جوانان و نخبگان بسیجی در مدیریت مازندران بکارگیری می شوند
  بزرگنمايي:

پیام مازند - ساری- استاندار مازندران گفت:با نگاه و تفکر بسیجی می توان بر مشکلات اقتصادی و موانع پیش روی زندگی مردم فائق آمد و با همسو با این رویکرد ،جوانان و نخبگان بسیجی در مدیریت استان بکارگیری می شوند . ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندان، سید محمود حسینی پور امروز دوشنبه در همایش نخبگان اقشار بسیج که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد،افزود: بسیج از دل و بدنه مردم است و امروز در تمام خانه ها یک بسیجی وجود دارد، انشاالله با شکستن حصار مدیریتی در استان، راه جوانان و نخبگان بسیجی را به عرصه مدیریتی استان باز خواهیم کرد و از تفکر همه جوانان بسیجی استان بهره خواهیم برد.
وی ادامه داد: تفکر بسیجی این است که روی پای خود بایستیم و مملکت خودمان را درست کنیم، لذا از ظرفیت جوانان نخبه استان مازندران که در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی پیشرو بودند و هستند و هرجا که تهدیدی علیه کشور ما شود، در میدان هستند ،باید بهره گیری کامل شود.
حسینی با طرح این پرسش که چرا در برخی از جبهه ها از جمله جبهه اقتصادی نتوانستیم موفق باشیم ، بیان داشت: چون تفکر بسیجی هنوز در این جبهه حضور پیدا نکرده است و جریان لیبرالیسم در جبهه اقتصادی نفوذ پیدا کرد. ما در جبهه اقتصادی عقب هستیم و باید با تفکر جهادی و بسیجی، مشکلات را از پیش پای مردم برداریم.
استاندار مازندران با بیان این که تفکر بسیجی در جبهه اقتصاد جایی نداشت، چون اگر بسیج ورود پیدا می کرد وضعیت اقتصاد بدین شکل نبود ، اظهار داشت: تفکر بسیجی در حوزه های اجرای اقتصادی استان باید حاکم شود، این نیاز امروز جامعه ماست. بسیجیان خلاق و مبتکر در موضوعات اقتصادی که در دولت انقلابی به برکت حضور مردم در انتخابات و انتخاب این جریان فکری که استمرار تفکر بسیج است، جایگاه ویژه ای در حل مشکلات دارد، باید ورود کنند.
وی ادامه داد: تردیدی نداریم که با ورود بسیج و تفکر بسیجی به حوزه های اقتصادی، مشکلات به سرعت حل می شود.کم نداریم در مجموعه استان ، افرادی که تفکر بسیجی و نگاه اقتصادی راهبردی برای برون رفت از شرایط کنونی کشور دارند ، در شرایطی که رهبر معظم انقلاب برای برون رفت از وضعیت کنونی، الگوی اقتصاد مقاومتی را در مقابل جنگ اقتصادی قرار دادند.
استاندار مازندران تصریح کرد: هشت سال این کشور بدور از تفکر بسیجی و بهره گیری کامل از ظرفیت های بسیج، وقف میز مذاکره شد ، امروز بسیج معطل این نوعِ نگاه ها نمی ماند تا ببینیم که اجنبی ها برای ما چه تصمیمی می گیرند.
وی اظهار داشت: امروز نگاه راهبردی حضرت امام خمینی ( ره ) برای تشکیل بسیج مستضعفین بار دیگر بعد از گذشت بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف جلوه گر شده است و برای درک ابعاد عمیق تر آن باید تامل ویژه صورت گیرد.
وی بسیج را یک تفکر دانست که در قالب نهاد و تشکیلات نمی گنجد، لیکن نگاه راهبردی حضرت امام (ره) به بسیج، نگاه تشکیلاتی است، گفت: امروز تفکر حضرت امام راحل در تشکیل بسیج، عمقِ استراتژیک استکبار جهانی را هدف قرار داده است.
نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که بسیج، ساختاری برای صادر کردن این تفکر به کشورهای مختلف ندارد، لیکن حضرت امام خمینی با راهبرد حکیمانه ای که در تاسیس بسیج داشتند بر آن بودند تا تفکر ناب حضرت پیامبر (ص) و حضرت امیرالمومنین (ع) در قالب تفکر بسیجی به دنیا راه باز کند، تصریح کرد: امروز در جبهه مقاومت ،تفکر بسیجی است که در مقابل استکبار می ایستد و مبارزه می کند و سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی با بسیج عمومی کشورهای محور مقاومت در مقابل جریان تکفیری ایستادگی کردند.
وی با اشاره به این که در سوریه؛ بکارگیری الگوی بسیج موجب پیروزی های جبهه مقاومت شد، خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس چیزی به نام بسیج نداشتیم و عراق دائما در حال پیشروی بود اما با شکل گیری بسیج و وارد شدن در میدان ورق برگشت و پیروزی ها و فتوحات جبهه اسلام شروع شد.
استاندار لشکر 25 کربلا مازندران را نمونه ناب و حماسی تفکر بسیجی در میدان توصیف کرد و گفت: در استان مازندران ظرفیت های بسیار بزرگی نهفته است و باید بتوانیم با وجود افرادی که نگاه و تفکر بسیجی دارند، استان را از بن بست اقتصادی و معیشتی که برای مردم بوجود آمده است، نجات دهیم.
برچسب‌ها
ساری استانداری مازندران مازندران سازمان بسیج مستضعفان

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/243186/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا

حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت

مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند

12 زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور 27 واحد تولید در اکسپو

سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است

سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم

حسن یزدانی به تشک برگشت

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل

نوجوان 16 ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد

حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا

اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است

رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست

سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

لبخند شکوفه های بهاری در مازندران

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است

ذخیره‌سازی 2831 تن مرغ در سردخانه‌های مازندران

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

27 رقم برنج در کشور معرفی شده است

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا

روند تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری شتاب می‌گیرد

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

(تصاویر) شکوفه‌های بهاری مازندران

سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت

لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران

خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!

بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری

برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»

همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند

راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود

برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت