پیام مازند

آخرين مطالب

نساجی 2 - پیکان 2؛ دومین توقف نساجی در زمین خانگی سياسي

نساجی 2 - پیکان 2؛ دومین توقف نساجی در زمین خانگی
  بزرگنمايي:

پیام مازند - ساری – ایرنا – تیم فوتبال نساجی مازندران در سومین دیدار خانگی خود مقابل تیم پیکان نتوانست به برد دست یابد و با نتیجه تساوی یک امتیاز به دست آورد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پیکان تهران در هفته ششم بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور بعدازظهر امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهدای ساری به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه 2 – 2 به پایان رسید.
تیم فوتبال نساجی امروز در غیاب ساکت الهامی سرمربی این تیم با ترکیب ثابت علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی‌بیگی، امیرمهدی جانملکی، ایوب کلانتری، عبدالکریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، حسن نجفی، شاهین طاهرخانی، مسعود شجاعی و اکبر صادقی به میدان رفت.
سید مجتبی حسینی نیز برای مصاف با نساجی، تیم پیکان را با ترکیب ثابت فرهاد مجد کرمانشاهی، امیرحسین رنگرز، امیرحسین غلامی، سامان فلاح، نادر محمدی، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، علیرضا کوشکی، محمدجواد آزاده و مجتبی حق‌دوست به زمین فرستاد.
نساجی که به واسطه بازگشت مسعود شجاعی به ترکیب اصلی بعد از پشت‌سر گذاشتن محرومیت یک جلسه‌ای ناشی از اخراج در مسابقه با صنعت نفت آبادان استحکام بیشتری در خط میانی پیدا کرده بود از ابتدای نیمه دوم با کنترل بازی در میانه میدان برای رسیدن به دروازه پیکان برنامه‌ریزی کرد ، اما بازی عمدتا در میانه میدان جریان داشت.
بازی روی چمن نامناسب
کیفیت چمن ورزشگاه شهدای ساری هرچند که نسبت به دو بازی خانگی قبلی نساجی اندکی بهتر به نظر می‌رسید، اما ناهمواری آن در قسمت‌های مختلف از ابتدای بازی کار را برای دو تیم مشکل کرد و اجازه نداد که تاکتیک‌های بازی روی زمین خود را به درستی انجام دهند. به همین دلیل نساجی بیشتر نفوذ از کناره‌ها و ارسال توپ روی دروازه را در دستور کار قرار داد.
دقیقه 12 شوت سرکش مسعود شجاعی با فاصله‌ای اندک از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت. دقیقه 20 نیز عبدالکریم اسلامی روی خروج اشتباه دروازه‌بان پیکان صاحب موقعیت شد که خط دفاع پیکان اجازه گلزنی به مهاجم نساجی نداد. اسلامی دقیقه 23 نیز یک پاس عمقی دریافت کرد که و موقعیت داشت که گلزنی کند، اما حاصل این موقعیت یک کرنر برای نساجی بود. اشتباه دروازه‌بان پیکان در دقیقه 29 نیز تکرار شد و اسلامی را صاحب موقعیت کرد که باز هم موقعیت نساجی از دست رفت.

پیام مازند


دقیقه 37 اکبر صادقی پس از برگشت داده شدن ضربه ایستگاهی مسعود شجاعی توپ را با ارسالی بلند از میانه‌های زمین به محوطه جریمه پیکان فرستاد که با گذشتن توپ از روی سر مدافع پیکان، عبدالکریم اسلامی توپ را با ضربه سر مقابل پای خود قرار داد و با یک شوت زمین توپ را به کنج دروازه پیکان فرستاد.
پیکان نیز در نیمه نخست با برنامه و حساب‌شده در زمین حاضر شد و تیمی خطرناک نشان داد که عملکرد قابل قبولی برای مهار حمله‌های نساجی و کنترل توپ داشت. شاگردان سید مجتبی حسینی توانستند موقعیت‌هایی را هم در محوطه جریمه نساجی ایجاد کنند. اما خطرناک‌ترین موقعیت پیکان دقیقه 44 رخ داد که ابراهیم صالحی با پاس علیرضا کوشکی در آستانه گلزنی قرار گرفت، اما پایش به توپ نرسید و فرصت مسلم گلزنی برای پیکان از دست رفت.
افزایش فشار پیکان در نیمه دوم
نساجی نیمه دوم را با تمرکز بر کنترل مدیریت بازی و زمین آغاز کرد، اما پیکان از ابتدای نیمه دوم بازی را با فشار بیشتری آغاز کرد و در دقیقه 52 نیز توسط محمدجواد آزاده بازیکن مازندرانی تیم مهمان چیزی نمانده بود که به گل برسد.
حملات پیکان به مرور بیشتر شد و دقیقه 57 و 58 نیز دو موقعیت خطرناک روی دروازه نساجی ایجاد کردند که در یکی از این موقعیت‌ها ارسال توپ از روی نقطه کرنر برای پیکانی‌ها موقعیتی خطرناک ایجاد کرد و توپ پس از برخورد به تیر عمودی دروازه نساجی برگشت داده شد.
سید مجتبی حسینی در دقیقه 60 اقدام به تعویض کرد و دو بازیکن تازه‌نفس را به میدان آورد تا توان تهاجمی تیمش را افزایش دهد. محمدحسین فلاح بازیکن آملی پیکان به جای حسین پورامینی و پیمان رنجبری به جای مجتبی حق‌دوست وارد زمین شدند.
بازیکنان پیکان دقیقه 66 در ادامه حملات خود صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که اسماعیل بابایی با ارسالی بلند توپ را روی محوطه جریمه نساجی فرستاد. ابراهیم صالحی در ازدحام خط دفاع نساجی زودتر از مدافعان ضربه سر را به گوشه راست دروازه علیرضا حقیقی فرستاد و موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. صالحی فصل قبل نیز موفق شده بود دروازه نساجی را باز کند.

پیام مازند


کادر فنی نساجی دقیقه 76 مهرداد عبدی را به مسعود غلامعلی‌بیگی و حسین زامهران را به جای مسعود شجاعی وارد زمین کرد.
دقیقه 77 بازیکنان پیکان در ادامه حملات متعدد خود باز هم پشت محوطه جریمه نساجی بازی را در اختیار گرفتند و در یک رفت و برگشت توپ در سمت چپ محوطه جریمه نساجی زیر پای اسماعیل بابایی قرار گرفت. ارسال توپ روی تیر راست دروازه نساجی در نهایت به ابراهیم صالحی رسید تا دومین گل پیکان نیز وارد دروازه کند و بازی باخته را با برد عوض کند.
نساجی که چیز برای از دست دادن نداشت پس از دریافت گل دوم بیشتر به سمت دروازه پیکان حمله کرد و دقیقه 80 صاحب یک موقعیت مناسب گلزنی شد که ضربه حسین زامهران از داخل محوطه 6 قدم به بیرون رفت. اما یک دقیقه بعد روی یک ارسال عمقی حسن نجفی در محوطه جریمه پیکان و بین مدافعان با دروازه‌بان حریف تک به تک شد که توانست با جا گذاشتن دروازه‌بان توپ را وارد دروازه پیکان کند و بازی را به تساوی بکشد.
کادر فنی نساجی در دقیقه 86 با انجام دو تعویض تهاجمی محمدمهدی نظری را به جای صادقی و رضا جعفری را به جای ایوب کلانتری به زمین فرستادند. دو تیم در ادامه مسابقه بارها روی دروازه هم فشار آوردند و موقعیت خلق کردند که در یکی از حساس‌ترین موقعیت‌ها دقیقه 91 حسن نجفی با یک ضربه به زیر طاق دروازه پیکان نساجی را تا مرز برد پیش برد، اما واکنش خوب دروازه‌بان پیکان اجازه گلزنی مجدد به نجفی نداد. نساجی با این نتیجه 6 امتیازی شد و در نیمه پایینی جدول باقی ماند.
برچسب‌ها
تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/243406/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آفتاب گرم بهاری در مازندران

رستاخیز یکخوابه ها در تهران / اجاره آپارتمان 30 تا 50 متر

ماجرای قطع 40 اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی

موج کوتاه در دریای خزر

بازدید بیش از 3میلیون زائر از یادمان‌های شهدا

سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»/ «چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود»

اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

وضعیت جاده‌ها، امروز 7 اردیبهشت 1403؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

ماجرای قطع 40 درخت در نوشهر

پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!

طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند

تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران

رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم

ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای 3 استان

طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد

تصاویری از تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی

ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس

برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز

تقدیر پلیس از بانوان آبادانی

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است

نشست استاندار مازندران با نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان

روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد

تصاویر قطع 40 اصله درخت در کجور آرشیوی است

نور فلسفه و حکمت، روشنی‌بخش مسیر نصف جهان شدن اصفهان

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز 110 میلیمتر پلی اتیلن در چگنی

ماجرای قطع 40 اصله درخت در کجور چیست؟

ضرورت لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا

استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر

تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!

لزوم لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا

دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است

استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی

موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی

ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند

ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد

تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب

عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد

دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد

اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت

(تصاویر) تجمع روحانیون در حمایت از « طرح نور » با لباس جنگی

ببینید | پول بده لایک کن!

چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان

از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟

تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور