پیام مازند

آخرين مطالب

برد نمایندگان مازندران مقابل نمایندگان کرمان در لیگ برتر والیبال سياسي

برد نمایندگان مازندران مقابل نمایندگان کرمان در لیگ برتر والیبال
  بزرگنمايي:

پیام مازند - ساری – ایرنا – تیم‌های هورسان رامسر و لبنیات هراز آمل در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور مقابل حریفان کرمانی خود خود به برتری رسیدند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های هفته یازدهم سی‌وپنجمین دوره لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز چهارشنبه در شهرهای مختلف برگزار شد که از ساعت 16 دو نماینده مازندران به مصاف حریفان کرمانی خود رفتند و توانستند به دو پیروزی ارزشمند برای والیبال مازندران دست یابند.
هورسان رامسر و لبنیات هراز آمل که هفته دهم را نیز با برد پشت‌سر گذاشته بودند این هفته باید به مصاف دو تیم از استان کرمان می‌رفتند. رامسری‌ها در خانه میزبان مس رفسنجان یعنی تیم همسایه‌اشان در جدول رفتند و 3 – 2 مهمان خود را شکست دادند و آملی‌ها نیز در تهران مهمان فولاد سیرجان شدند و توانستند در دیداری کاملا برتر 3 – 1 مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهند.
هورسان رامسر – مس رفسنجان
نماینده رامسری مازندران در لیگ برتر والیبال که از هفته ششم مسابقات با روی کار آمدن مسعود آرمات توانست نتایج قابل قبولی کسب کند و سه برد از پنج مسابقه به دست بیاورد، در دیدار امروز که به میزبانی هورسان در سالن شهید صدر سادات‌شهر برگزار شد با وجود این که در آستانه شکست قرار داشت با عملکرد خوب بازیکنان و تاکتیک‌های سرمربی موفق تیم در سه دست پیاپی برنده شد و دو امتیاز از این مسابقه خانگی به اندوخته‌های خود اضافه کرد.
هورسان در دست‌های نخست و دوم با وجود ارائه بازی تقریبا منسجم اسیر تاکتیک‌ها و حمله‌های بازیکنان مس رفسنجان شد و هر دو دست را با نتیجه مشابه 25 – 19 واگذار کرد.
دست سوم در حالی که مس رفسنجان برای برد سه امتیازی وارد زمین شد با عملکرد بهتر بازیکنان هورسان همراه بود و این بار هورسان توانست از مهمان پیش بیفتد و با کنترل مناسب بازی در امتیازات پایانی، 25 – 21 برنده این دست شود تا همچنان میزبان در بازی بماند.

پیام مازند


بازیکنان هورسان در دست چهارم نیز با افزایش تمرکز در زمین و کمتر شدن اشتباه‌ها توانستند پا به پای مس رفسنجان تا امتیازات پایانی پیش بیایند و در حالی که حریف به امتیاز 23 رسیده بود، زودتر به امتیاز 25 برسند و برنده دست چهارم شوند تا دست پنجم تعیین کنده پیروز این مسابقه باشد.
شاگردان آرمات با روحیه‌ای که از بازگشت به مسابقه با کسب برد در دو دست سوم و چهارم به دست آوردند برای برد در دست پنجم وارد زمین شدند و توانستند از حریف خود پیش بیفتند. سرویس‌های خوب هورسانی‌ها در کنار دفاع روی توری مناسب این تیم را زودتر از مس رفسنجان به امتیاز 15 رساند و در نهایت میزبان موفق شد 15 – 12 دست پنجم را به سود خود تمام کند و به چهارمین برد خود در این فصل دست یابد.
هورسان با این برد 14 امتیازی شد و با توجه به شکست شهرداری ورامین و فولاد سیرجان توانست از رتبه یازدهم به رتبه هشتم جدول صعود کند.
فولاد سیرجان – لبنیات هراز آمل
شاگردان بهروز عطایی که هفته قبل با کسب برد ارزشمند خانگی مقابل شهرداری ورامین توانستند به رتبه پنجم جدول صعود کنند و از جمع تیم‌های نیمه پایینی جدول خارج شوند، امروز در تهران به مصاف مدافع عنوان قهرمانی و نماینده ایران در جام باشگاه‌های جهان یعنی فولاد سیرجان رفتند و توانستند حریف را در یک دیدار خارج از خانه با نتیجه 3 – 1 شکست دهند تا هفتمین برد خود را به دست بیاورند.
فولاد سیرجان نیز دیدار هفته دهم مقابل سایپا را واگذار کرده بود و با توجه به قرار داشتن در رتبه هشتم جدول برای رسیدن به تیم‌های نیمه بالایی جدول به برد در بازی امروز نیاز داشت. این تیم برای برگزاری اردوی تدارکاتی پیش از مسابقات جام باشگاه‌های جهان در تهران حضور داشت دیدار خانگی خود مقابل لبنیات هراز را در سالن خانه والیبال برگزار کرد و پیش از اعزام به مساباقت جام باشگاه‌های جهان نتوانست به برد در لیگ دست یابد.
دو تیم دست نخست را نزدیک به هم آغاز کردند و پرفشار گذراندند. روند امتیازگیری هراز و فولاد سیرجان در طول این دست پا به پا پیش رفت و حتی در امتیازات پایانی هم امتیازات یک به یک بین تیم‌ها رد و بدل شد تا این که در نهایت لبنیات هراز توانست 28 – 26 برنده دست نخست شود.

پیام مازند


دست دوم نیز مانند دست نخست تقریبا نزدیک و برابر آغاز شد و ادامه یافت ، اما از میانه‌های این دست لبنیات هراز توانست بهتر عمل کند و زودتر به امتیاز 25 برسد تا این دست نیز 25 – 21 به سود هراز پایان یابد.
شاگردان سعید رضایی در تیم والیبال فولاد سیرجان در دست سوم نیز مانند دست نخست پا به پای لبنیات هراز پیش آمدند و توانستند در امتیازات پایانی با چند دفاع روی تور فرصت برد را از لبنیات هراز بگیرند. پس از این که دو تیم تا امتیاز 28 برابر با هم پیش رفتند، در نهایت فولاد سیرجان توانست با کسب دو امتیاز پیاپی به امتیاز 30 برسد و 30 – 28 برنده دست سوم شود تا بازی به دست چهارم بکشد.
در دست چهارم لبنیات هراز باز هم تیم برتر میدان بود و این بار توانست از ابتدای دست فاصله خود را با تیم میزبان افزایش دهد و در میانه‌ دست نیز به هشت امتیاز اختلاف برسد. شاگردان عطایی پس از رسیدن به هشت امتیاز اختلاف این فاصله را حفظ کردند و در امتیازات پایانی این فاصله را به 11 رساندند و در نهایت 25 – 14 برنده دست چهارم شدند تا 3 – 1 حریف و میزبان سیرجانی خود را در تهران شکست دهند.
فولاد سیرجان که فصل قبل قهرمان لیگ برتر والیبال کشور شد پس از این مسابقه راهی مسابقات جام باشگاه‌های جهان می‌شود. به همین دلیل لیگ تا زمان بازگشت فولاد سیرجان تعطیل می‌شود تیم‌های لیگ برتر والیبال زودتر از موعد وارد دوره استراحت می‌شوند.
با توجه به تعطیلی موقت لیگ به دلیل حضور فولاد سیرجان در جام باشگاه‌های جهان و لزوم همراهی بازیکنان فصل قبل این تیم در مسابقات جهانی به استناد فصل پنجم تبصره 19 آیین‌نامه سازمان لیگ، دیدارهای بعدی نمایندگان مازندران در لیگ برتر والیبال همراه با سایر مسابقات در روزهای 28 آذر و یکم دی برگزار می‌شود.
برچسب‌ها
تیم والیبال لبنیات هراز آمل تیم والیبال هورسان رامسر والیبال لیگ برتر والیبال

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/244665/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

انفجار در پایگاه حشدالشعبی در استان بابل عراق

فیلم/آماده باش پرسنل درمان در بیمارستان المحاویل در بابل

انفجار مقر فرماندهی حشد الشعبی در بابل عراق

ببینید | تصاویری از آتش‌سوزی ناشی از حمله هوایی درون پایگاه کالسو در بابل

جدیدترین تصویر از انفجار بزرگ در مقر حشدالشعبی | حجم گسترده آتش را ببینید

وقوع انفجار در شمال استان بابل عراق +فیلم

ببینید | اولین تصاویر از وقوع انفجار در یک مقر نظامی در استان بابل عراق

ببینید | فوری؛ حمله هوایی به مقر فرماندهی حشد الشعبی و مقر دفاعی در پایگاه کالسو بابل

ببینید | تصاویر تازه از انفجار مقر نظامی حشدالشعبی در استان بابل عراق

الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم

کسب مجوز استفاده از پوست‌های تک‌لایه و دولایه برای درمان بیماری‌های پوستی

اولین تصاویر واقعی پیکسل 9 پرو لو رفت

حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند

اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران

(تصاویر) آیین سنتی برف چال در مازندران

معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز

اطلاعیه شماره 3 فراجا درباره اجرای «طرح نور»

اطلاعیه و گزارش پلیس درباره اجرای طرح نور

با هرگونه رفتار وکُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

فراجا درباره طرح عفاف و حجاب اطلاعیه جدید صادر کرد

اطلاعیه شماره 3 فراجا در اجرایِ "طرح نور"

اطلاحیه سوم پلیس درباره حجاب

اطلاعیه سوم پلیس درباره حجاب

تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد

اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است | جریان سازی معاندین بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت

اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب: با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه مهم فراجا درباره «طرحِ نور» (عفاف و حجاب)

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه فراجا در مورد گشت ارشاد؛ اجرای طرح نور ادامه دارد

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست

اطلاعیه فراجا در مورد طرح نور: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده/سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت/ پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است

توقیف خودروی قاچاق در ساری

ببینید | نساجی مازندران - تراکتور

تجهیز و نوسازی 150 هکتار شالیزار آمل

بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران

تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی

تساوی نساجی و تراکتور در 45 دقیقه نخست

محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟

طرح نور تعطیل می شود؟

پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس