پیام مازند

آخرين مطالب

مرکز جامع دیالیز بابل به‌زودی راه‌اندازی می‌شود/ راه‌‌اندازی معاونت خیران در دانشگاه علوم پزشکی بابل اجتماعي

مرکز جامع دیالیز بابل به‌زودی راه‌اندازی می‌شود/ راه‌‌اندازی معاونت خیران در دانشگاه علوم پزشکی بابل
  بزرگنمايي:

پیام مازند -

پیام مازند


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، علی شافی مدیرعامل بنیاد نیکوکاری سلامت بابل پیش از ظهر امروز در جمع اعضای هیأت مدیره بنیاد نیکوکاری سلامت این شهرستان که با حضور سیدناصر عمادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد، اظهار کرد: از سرپرست دانشگاه تقاضای تسریع در ارائه انجام تعهدات دانشگاه را داریم تا موجبات دلگرمی نیکوکاران و همچنین شروع پرژه‌های دیگر توسط آنان را موجب می‌شود.
وی گفت: در حال حاضر 5 پروژه بزرگ با همت خیران در شهرستان بابل در حال اقدام و انجام است که هر کدام از این پروژه‌ها ظرفیت بالایی در تامین سلامت مردم عزیز شهر و استان خواهد داشت.
مدیرعامل بنیاد نیکوکاری سلامت بابل افزود: مرکز جامع دیالیز در سه طبقه با زیربنای 3 هزار مترمربع به همت خانواده نیک‌اندیش میناگر به نام مادر سرکار خانم طاهره وایگانی همسر زنده یاد حاج موسی میناگر در حال اتمام است که به‌زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.
شافی با اشاره به اینکه تا سه دهه‏‌ی دیگر، ایران سالمندترین کشور منطقه و از سالمندترین کشورهای جهان خواهد بود، بیان کرد: ساخت مرکز جامع توانبخشی به همت خانواده نیکوکار نیک اندیش، زنده‌یاد حاج محمدابراهیم نوریان در محوطه بیمارستان شهید یحیی‌نژاد آغاز شد که این مرکز که یکی از مراکز ویژه در استان خواهد بود و در چهار طبقه روی پیلوت به متراژ 2هزار مترمربع در ضلع شرقی بیمارستان یحیی‌نژاد احداث می‌شود.
وی ادامه داد: مراکز توانبخشی، خاص سالمندان نبوده و از نوزاد تا سالمند می‌تواند از خدمت آن بهره‌مند شود.
مدیرعامل بنیاد نیکوکاری سلامت بابل تصریح کرد: ساخت مرکز اورژانس آهنگرکلا، داروخانه شبانه‌روزی بیمارستان شهید بهشتی و خرید دستگاه اکوکاردیوگرافی سه‌بعدی در بیمارستان روحانی از دیگر اقدامت جاری این بنیاد است.
این مسؤول گفت: ساخت مرکز جامع سرطان در بیمارستان یحیی‌نژاد نیز توسط خانواده میناگر پس از راه‌اندازی مرکز جامع دیالیز شروع خواهد شد تا اقدامی دیگر از این خانواده نیکوکار در شهر ثبت شود.

پیام مازند

سید ناصر عمادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در این جلسه گفت: در بابل اقدامات ارزشمندی در حوزه سلامت انجام شده و ظرفیتی که در این شهر در حوزه خیران وجود دارد هم رتبه بسیار از استان‌های بزرگ کشور است.
وی اظهار کرد: به راستی لقب بهشت خیران برای بابل شایسته است، مردم نیکوکار بابل با دل‌ها و فکرهای بزرگ، کارهای بزرگی را برای این شهر و استان انجام داده‌اند که قابل تقدیر است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: حضور خیران علاوه بر زیباسازی، توسعه و ظاهر مرکز، بر روح و جان پرسنل و کادر نیز تاثیرگذار خواهد بود و این نیکی و سخاوت به همه سرایت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه چراغ نیکوکاری در بابل همچنان روشن و پرفروغ است، گفت: از نیکوکاران تقاضا داریم در حوزه آموزش و پژوهش پزشکی نیز ورود پیدا کنند؛ چرا که حوزه پیشگیری و آموزش نیز نیازمند حمایت است و باید در این زمینه توجه شود که تحقیقات و پژوهش کاربردی شوند و مشکلی را از مشکلات مردم را حل کنند.
عمادی افزود: هدف سازمان‌های خیریه سلامت، تشویق نیکوکاران جهت حضور در عرصه سلامت، تسهیل کار آنها و برطرف کردن مشکلات و موانع اداری است که باید همکاری‌های لازم توسط دانشگاه و موسسات و نیکوکاران در بالاترین سطح ممکنه انجام شود.

پیام مازند

وی با بیان اینکه دانشگاه تمام تلاش خود را جهت انجام تعهدات خود در تفاهم‌نامه‌ها به کار خواهد بست، گفت: سعی داریم در آینده نزدیک معاونت خیران در دانشگاه را راه‌اندازی کنیم و همکاران باید در تمامی مراکز اهتمام ویژه‌ای به حوزه خیران داشته باشند و در سریع‌ترین زمان ممکن امور مربوط به آنها را به سرانجام برسانند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه اقدامات موثر بنیاد نیکوکاری سلامت برای شهر به یادگار خواهد ماند، اظهار کرد: بنیاد نیکوکاری سلامت شهرستان بابل از کارا ترین و اجرایی‌ترین سازمان‌های مردم نهاد در بابل در حوزه سلامت است و اقدامات بزرگ این بنیاد در 12 سال گذشته تاکنون موجب خیر و برکت زیادی برای مردم عزیز این شهر و استان شده است.

پیام مازند

*اعتماد همشهریان سرمایه اصلی بنیاد نیکوکاری سلامت است
تمدنی رئیس هیأت مدیره بنیاد نیکوکاری سلامت بابل با تبریک به دکتر عمادی بابت انتصاب سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی بابل، گفت: این بنیاد از زمان تاسیس تاکنون ارتباط تناتنگی با دانشگاه و نیکوکاران داشته و توانسته با لطف خداوند، اعتماد همشهریان را در راستای ورود به حوزه خیران کسب کند که این اعتماد سرمایه اصلی بنیاد نیکوکاری سلامت است.

پیام مازند

وی اضافه کرد: راه‌اندازی بخش پیوند مغز و استخوان بیمارستان کودکان امیرکلا، بخش جراحی فک و صورت بیمارستان شهید، تهیه ده‌ها دستگاه دیالیز برای بیمارستان بابل، تهیه دستگاه اندوسونوگرافی برای بیمارستان روحانی، تهیه سونوگرافی، اسپیلت، مانیتور، مبل تخت شو، ونتیلاتور، هولتر قلبی و سایر برای بیمارستان‌های شهر گوشه‌ای از اقدامات این بنیاد با کمک نیکوکاران است.
رئیس هیأت مدیره بنیاد نیکوکاری سلامت بابل بیان کرد: از دیگر اقدامات ارزشمند می‌توان به راه اندازی تنها بیمارستان دندان‌پزشکی شمال کشور با عنوان مادر شهیدان شعبان‌زاده اشاره کرد که این مرکز با همت حاجیه خانم لیلا عالی‌مقام مادر شهیدان مسعود و مهدی شعبان‌زاده در محل کلینیک امید سابق راه‌اندازی شد و از مزیت‌های آن علاوه بر خدمت رسانی به مردم عزیز منطقه، مقدمات راه‌اندازی رشته فلوشیب فوق‌تخصصی دندانپزشکی در بیهوشی اطفال و بزرگسال خواهد شد.
انتهای پیام/86034/ج

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/244788/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول

قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان 40-50 میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟

(ویدیو) «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!

استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت

جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود

معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور

پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد

تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود

اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا

توان نیروگاهی نکا برای تولید برق افزایش یافته است

(تصاویر) اجتماع مردم قم در حمایت از طرح نور فراجا

اجاره آپارتمان 30 تا 50 متر در تهران؛ رستاخیز یکخوابه‌ها

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا

حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت

مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند

12 زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور 27 واحد تولید در اکسپو

سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است

سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم

حسن یزدانی به تشک برگشت

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل

نوجوان 16 ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد

حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا

اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است

رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست

سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

لبخند شکوفه های بهاری در مازندران

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است

ذخیره‌سازی 2831 تن مرغ در سردخانه‌های مازندران

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

27 رقم برنج در کشور معرفی شده است