پیام مازند

آخرين مطالب

نساجی مازندران - نفت مسجدسلیمان؛ فرصت برد خانگی در اصفهان ورزشي

نساجی مازندران - نفت مسجدسلیمان؛ فرصت برد خانگی در اصفهان
  بزرگنمايي:

پیام مازند -

پیام مازند


به گزارش ایرنا، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور امروز با برگزاری هر هشت مسابقه در شهرهای مختلف کشور انجام می‌شود که در نخستین مسابقه از ساعت 14:30 تیم فوتبال نساجی مازندران از نفت مسجدسلیمان به جای میزبانی در ساری، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبانی می‌کند ؛ اتفاقی که به دلیل فراهم نبودن وضعیت مناسب در ورزشگاه شهدای ساری که جایگزین ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای بازی‌های خانگی نساجی شده بود رقم خورده و نساجی را برای برگزاری بازی‌های خانگی و میزبانی از حریف، مهمان اصفهان کرد.
نساجی‌چی‌ها که از چند هفته پیش به دنبال برگزاری بازی‌های خانگی در خارج از استان بودند، پس از پاسخ منفی شورای تأمین مشهد برای برگزاری بازی‌های خانگی نساجی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد توانستند موافقت کادر مدیریتی باشگاه سپاهان و شورای تأمین و هیئت فوتبال اصفهان را کسب کنند و حالا امروز به دنبال کسب دومین برد خود در نقش‌جهان هستند؛ ورزشگاهی که تا کنون چند بار در آن به مصاف سپاهان رفتند و یک بار در هفته بیست‌وهشتم فصل نوزدهم توانستند با کسب پیروزی مقابل طلایی‌پوشان اصفهان از آن خارج شوند، اما در نق‌جهان امروز باید مقابل نفت مسجدسلیمان قرار بگیرند و تلاش کنند که یک برد خانگی از اصفهان به دست بیاورند.
شرایط مناسب برای برد نساجی
ساکت الهامی برای مسابقه امروز با توجه به نداشتن بازیکن مصدوم و محروم، مشکلی برای استفاده از بازیکنان خود ندارد. از سوی دیگر نیز کیفیت بالای چمن ورزشگاه نقش‌جهان شرایط برگزاری یک بازی باکیفیت را برای شاگردان الهامی فراهم می‌کند ؛ چالشی که در مازندران همواره با آن مواجه هستند. شرایط حریف و مهمان امروز نساجی در جدول نیز تا حد زیادی برتری کیفی نساجی نسبت به حریف را نشان می‌دهد. بنابراین هواداران نساجی از کادر فنی و بازیکنان این تیم طبیعتا انتظاری جز برد ندارند.
نفت مسجدسلیمان از 11 بازی برگزار شده دو برد و چهار تساوی به دست آورد و در حال حاضر با 10 امتیاز تیم چهاردهم جدول است. البته شاگردان فراز کمالوند دومین پیروزی خود را جمعه گذشته پس از هفت هفته ناکامی در برد مقابل فجر سپاسی شیراز کسب کردند و اکنون با روحیه‌ای که از این برد به دست آوردند امیدوارند از نساجی نیز دست‌کم یک امتیاز کسب کنند.
حریف امروز نساجی در گلزنی اما یکی از تیم‌های ضعیف لیگ محسوب می‌شود و همین نکته می‌تواند تا حدودی خیال نساجی و هواداران این تیم را راحت کند. نفت مسجدسلیمان در 11 بازی پنج گل به ثمر رسانده و همراه با ذوب‌آهن و فجر سپاسی سومین خط حمله ضعیف لیگ را تا کنون به نام خود ثبت کرده است.
نفتی‌ها برای فاصله گرفتن از قعر جدول امروز گل نخوردن و نباختن را اولویت نخست خود در نظر می‌گیرند ، اما نساجی که با برد ارزشمند و شیرین خارج از خانه هفته دهم مقابل تیم قدرتمند و رده پنجمی مس رفسنجان توانست به رتبه هشتم جدول صعود کند، برای حفظ این موقعیت فقط باید به کسب هر سه امتیاز بازی فکر کند.

پیام مازند

احتمالات برد و باخت
نساجی با 3 برد و 5 تساوی، 11 گل زده و 12 گل خورده 14 امتیاز دارد و در صورتی که بتواند امروز جمع امتیازات خود را به 17 برساند، ممکن است رتبه هفتم را نیز در پایان هفته دوازدهم تصاحب کند. همسایه بالایی نساجی در جدول فولاد خوزستان است که با سه امتیاز بیشتر از نساجی 17 امتیازی است و در رتبه هفتم جدول قرار دارد. با توجه به تقابل امروز فولاد خوزستان با استقلال صدرنشین در تهران، شاگردان الهامی در صورت برد مقابل نفت مسجدسلیمان می‌توانند امیدوار باشند نبرد فرهاد مجیدی و جواد نکونام به سود آبی‌پوشان پایتخت تمام شود و آن‌ها به لطف تفاضل گل بهتر در رتبه هفتم جدول بایستند.
اما از دست دادن فرصت مناسب کسب سه امتیاز در بازی امروز می‌تواند برای نساجی گران تمام ‌شود و این تیم را در رده‌های پایین‌تر قرار دهد ، چرا که چهار تیم ذوب‌آهن، تراکتور، هوادار و گل‌گهر سیرجان با توجه به فاصله امتیازی کمی که با نساجی دارند می‌توانند در صورت پیروزی مقابل حریفان و شکست خوردن شاگردان الهامی در بازی امروز از نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال سبقت بگیرند ؛ بویژه این‌که تراکتور و ذوب‌آهن با هم بازی دارند، گل‌گهر میزبان مس رفسنجان و هوادار نیز در شیراز به مصاف فجر سپاسی می‌رود. با این حساب نساجی برای حفظ موقعیت خود در جدول نباید فرصت برد مقابل نفت را از دست بدهد.
حاصل تقابل‌های لیگ برتری این دو تیم که 9 اردیبهشت 1397 با هم به لیگ برتر صعود کرده بودند، سه تساوی و سه برد برای نساجی است. به عبارتی دیگر نفت مسجدسلیمان تا کنون در لیگ برتر موفق به شکست دادن نساجی نشد.
آمار و ارقام، وضعیت کیفی دو تیم، شرایط چمن بازی امروز و موقعیت نساجی و نفت مسجدسلیمان در جدول همگی بیان‌گر فراهم بودن همه مقدمات برای ثبت چهارمین برد نساجی در فصل بیست‌ویکم است.
داوری بازی امروز نساجی و نفت مسجدسلیمان به مرتضی منصوریان واگذار شده و یعقوب سخندان، جعفر مهاجر و شبیر بهروزی کمک‌های او در این مسابقه هستند.
برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال نفت مسجد سلیمان اصفهان لیگ برتر فوتبال

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/247452/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا

حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت

مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند

12 زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور 27 واحد تولید در اکسپو

سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است

سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم

حسن یزدانی به تشک برگشت

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل

نوجوان 16 ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد

حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا

اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است

رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست

سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

لبخند شکوفه های بهاری در مازندران

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است

ذخیره‌سازی 2831 تن مرغ در سردخانه‌های مازندران

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

27 رقم برنج در کشور معرفی شده است

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا

روند تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری شتاب می‌گیرد

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

(تصاویر) شکوفه‌های بهاری مازندران

سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت

لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران

خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!

بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری

برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»

همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند

راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود

برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت