پیام مازند

آخرين مطالب

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

سردار سلیمانی ماهیت اسلام آمریکایی را برای جهانیان فاش کرد معاونت امور زنان و خانواده

سردار سلیمانی ماهیت اسلام آمریکایی را برای جهانیان فاش کرد
  بزرگنمايي:

پیام مازند -

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با تاکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی اسلام دروغین را در برابر اسلام ناب پایه‌گذاری کردند، گفت: با نبوغ و اقدام سردار سلیمانی در مبارزه با گروهک‌ تروریستی داعش، مردم جهان به باطل بودن اسلام آمریکایی پی بردند.
مینا بیابانی روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه زنان و خانواده ایرنا، درباره نقش آمریکا و رژیم صهیونیستی در گسترش تروریسم و ناامنی در منطقه، به گسیل شدن مشتی تروریست سرخورده از کشورهای مختلف به سوریه و عراق توسط آنان اشاره و خاطرنشان کرد: عامه ملت های جهان به مرور زمان به ماهیت گروهک تروریستی داعش و وابستگی آنان به رژیم صهیونیستی، آمریکا و برخی کشورهای منطقه پی بردند و در باور آنان نحوه جنگیدن جنایتکارانه عناصر داعش با نظامیان و غیرنظامیان حکایت از سرشکستگی و عصبانیت جنایتکاران عالم از اسلام ناب محمدی دارد.
وی ادامه داد: در این بحران آشکار شد که این لشکرکشی ها و گسیل مشتی تروریست سرخورده از کشورهای مختلف به سوریه و عراق، دلیل وحشت بانیان آنها از بیداری ملت ها و همراهی آنان با جمهوری اسلامی و توسعه قدرت جمهوری اسلامی در منطقه است، پس تلاش کردند با خلق اسلام دروغین در برابر اسلام ناب و با عملکرد جنایتکارانه اسلام گرایان دروغین، ماهیت اسلام اصیل و انقلابی را در اذهان جهان خدشه دار کنند.
رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه جنایتکاران به باور خود از این طریق زمینه های شکست ایران اسلامی را فراهم کردند، یادآور شد: در حالیکه با رشادت، نبوغ و اطلاع رسانی و عملکرد فرماندهان جبهه مقاومت از جمله سردار سلیمانی، مسلمانان مظلوم و گرفتار در محاصره تروریست های داعش که به جز مرگ و نابودی به چیز دیگری نمی اندیشند به مرور از محاصره و اسارت آزاد شدند و امنیت و آسایش برای آنها فراهم شد.
بیابانی خاطرنشان کرد: امروز در سوریه و عراق تقریبا همه مردم و مذاهب مختلف، نه تنها به باطل بودن اسلام برخاسته از تفکر گروهک های تروریستی داعش پی بردند بلکه ماهیت اسلام نجات بخش که به دست مجاهدان مومن در صحنه های مختلف جنگ به نمایش گذاشته شد را نیز با همه وجود درک کردند. سند معتبر این ادعا اعلام حمایت سراسری کشورهای منطقه و فرامنطقه از سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت و تحسین سراسری امت اسلامی از مجاهدت مردان مومن و جهادی جبهه مقاومت است.
حیرت جهانیان از نبوغ فرماندهی و شجاعت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس
وی درباره اهمیت نقش محوری و برجسته شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در مبارزه با داعش و تروریسم در منطقه یادآور شد: مبارزه با تروریست ابعاد گوناگونی دارد که مهمترین بُعد آن، مسوولیت فرماندهی و راهبری است که باید تضمین کننده پیروزی خود و شکست دشمن باشد. در مبارزه با داعش این مسوولیت بر عهده شهید سلیمانی و یاران ارشد او در صحنه مبارزه از جمله شهید ابومهندس بود که پذیرش چنین مسوولیتی حکایت از جوهره قوی فرماندهی در وجود فرماندهان جبهه مقاومت بخصوص در حاج قاسم سلیمانی بود.
وی ادامه داد: در سوریه دولت و ارتش این کشور به خوبی مقاومت کردند اما آنچه موجب قوت قلب و مقاومت بیشتر آنان شد حضور شهید سلیمانی و سید حسن نصرالله و نیروهای مومن و مجاهد ایرانی و لبنانی تعیین کننده بود. در عراق هم درست است که مرجعیت شیعه حکم جهاد و بسیج برای مقابله با داعش را صادر کرده بود اما تحقق این اقدام نیاز به فرمانده صحنه داشت و فرماندهان صحنه بودند که توانستند در حداقل زمان شرایط دشمن را بشناسند و مقابله با تروریسم را با حداقل نیروی در اختیار شروع کنند و زمان را از دشمن بگیرند.
به گفته رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، چنین اقدامی نیاز به تدبیر و ابتکار و نبوغ دارد. نحوه ورود فرماندهان ما به صحنه جنگ با تروریست و کسب پیروزی مانند معجزه بود به گونه ای که همه فرماندهان ارشد کشورهای بزرگ از جمله روسیه و آمریکا به نبوغ فرماندهان جبهه مقاومت و شجاعت آنان با حیرت توجه کرده و آن را به زبان آورده بودند.
ترور سردار دلها به مثابه مواجهه مستقیم آمریکا با جهانیان بود
وی با یادآوری اینکه ابعاد جنایت آمریکا در ترور سردار سلیمانی به قدری وسیع است که یک دولت به فرمان رییس جمهوری خود به طور رسمی اقدام به ترور سردار سلیمانی و یاران او می کند، خاطرنشان کرد: آن هم در شرایطی که سردار دلها در سفر به عراق و به قصد دیدار با مسوولان این کشور و ارائه مشاوره برای برقراری صلح در منطقه بوده است؛ این موضوع از حیث سیاسی کم نظیر است که یک دولت دست به ترور بزند و رییس جمهوری نادان و تروریست آن رسما این جنایت را برعهده می گیرد.
بیابانی با بیان اینکه همچنین این ترور در یک منطقه نظامی و صحنه جنگ رخ نداد بلکه در بغداد به عنوان مرکز سیاسی کشور عراق و داخل شهر انجام شد، اظهار داشت: یعنی دولت آمریکا در جنگ و جبهه حمله نکرد که بخواهد به واسطه این عمل افتخاری کسب کند. ضمن اینکه علاوه بر شهید سلیمانی، جمعی که با ایشان بودند را هم ترور کردند یعنی ذلیلانه برای جبران شکست های پی در پی و ناتوانی تن به ترور ناجوانمردانه و دسته جمعی زد.
رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور تاکید کرد: در ابعاد دیگر این جنایت می توان یادآور شد که خفت رییس جمهوری سابق آمریکا در این ترور تا این حد است که به توصیه و دستور رییس رژیم صهیونیستی دست این اقدام زد یعنی یک دولت که از حیث قدرت و جمعیت و جغرافیا بسیار بزرگتر است، آلت دست یک دولت نامشروع شد. ضمن اینکه استقبالی که امت اسلامی از پیکر این شهیدان از خود نشان دادند در واقع گویی آمریکا به ملت های اسلامی حمله کرده است.
وی افزود: تقبیح و محکوم کردن این ترور ناجوانمردانه و استقبال مردم در اقصی نقاط جهان و خصوصا امت های اسلامی به مثابه این بود که آمریکا یک مواجهه مستقیم با امت اسلامی داشته و به آنان حمله ور شده نه به تعدادی نظامی که محکومیت سراسری از کشورهای اسلامی و غیراسلامی را به دنبال داشته باشد.
به گزارش ایرنا، سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی روز جمعه 13 دی‌ سال 1398 در نتیجه حمله بالگردهای آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.
این اقدام تروریستی با دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا انجام گرفت.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/248629/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

ضرب سکه طلا را ‌خیانت‌ به مملکت می‌دانیم

با ورود مستقیم کشاورزان به بورس برنج، دست سودجویان قطع می‌شود

وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس

اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی

کشاورزان مازندران به استقبال کشت زراعی جدید رفتند

برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی

نخستین نشای مکانیزه مازندران آغاز شد

افزایش 20 درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در مازندران

غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

غیور مردان بوشهری در بِستر غیور زنان بوشهری شکوفا شدند

تغییر استاندار مازندران تکذیب شد

شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم

جیب بارانه بگیران پر پول شد

زنجیره انسانی مازندرانی‌ها ‌در حمایت از عملیات وعده صادق

کشف انبار لوازم خانگی 12 میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد

شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق

رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس

مدیریت هوشمندنیاز اساسی مازندران در آموزش عالی

حمایت مردم اردبیل از اجرای طرح «نور» فراجا

تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی توسط معلم در حال پیگیری است

توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور

اولین نشای برنج در مازندران انجام شد

عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی

شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در نوار ساحلی مازندران در حمایت از عملیات وعده صادق

شالیکاری در مازندران مکانیزه شود

قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور

رد شایعات تغییر استاندار مازندران

(تصاویر) تشکیل زنجیره انسانی در ساحل مازندران

برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر

حمایت مردم محمودآباد از عملیات « وعده صادق»

زنجیره انسانی در ساحل نکا

اجرای 12 پروژه آبرسانی در رامسر

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در کجور مازندران

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران

قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد

تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران

سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی

زنجیره مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در سواحل دریای مازندران

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

گردهمایی فعالان هنری مساجد مازندران

مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران

لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور