پیام مازند

آخرين مطالب

مهر گزارش می دهد؛

فوتبال مازندران؛ یک گام تا آسیا ورزشي

فوتبال مازندران؛ یک گام تا آسیا
  بزرگنمايي:

پیام مازند - ساری- فوتبال مازندران در آستانه خلق یک شگفتی بزرگ است تا در صورت کسب قهرمانی تیم نساجی در جام حذفی، مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

گروه استان‌ها- خبرگزاری مهر ، مهدی غلامی: تیم نساجی مازندران در حالی امشب در ورزشگاه آزادی تهران برابر تیم آلومینیوم اراک در دیدار نهایی جام حذفی فوتبال کشور صف آرایی خواهد کرد، که تاکنون جام قهرمانی در رشته فوتبال به ویترین افتخارات ورزش مازندران اضافه نشده است.
آخرین و بهترین عنوان تیم‌های مازندرانی در جام حذفی فوتبال کشور مربوط به تیم منحل شده خونه به خونه بابل هست که روز 13 اردیبهشت ماه سال 97 در دیدار نهایی این رقابت‌ها در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر با شکست یک بر صفر برابر تیم استقلال تهران، دستش از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه ماند. بعد از گذشت حدود 4 سال از ناکامی تیم‌های مازندرانی در رسیدن به جام قهرمانی در فوتبال کشور، حالا تیم فوتبال نساجی مازندران این شانس را دارد تا با حمایت هواداران پرشور خود، در ماه اردیبهشت خاطره ساز در تاریخ این باشگاه را یک بار دیگر تکرار کند.
خاطره خوش روز 9 اردیبهشت سال 1397 که با صعود تاریخی این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور در تاریخ این باشگاه و مازندرانی‌ها ثبت شده بود.
سودای آسیایی پرشورها
نساجی مازندران رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور را از مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها روز 28 آذرماه سال 1400 در مشهد با پیروزی یک بر صفر برابر تیم آرمان گهر شروع کرد وبا صعود به مرحله یک هشتم ادامه داد. شاگردان ساکت الهامی درتیم نساجی مازندران در این مرحله نیز در مشهد میزبان تیم مدعی و قدرتمند گل‌گهر سیرجان بود وبا پیروزی شیرین 3 بر یک برابر شاگردان امیر قلعه نوعی، نخستین بار از این مرحله به یک چهارم نهایی صعود کرد.
نساجی چی ها در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها حریف تیم استقلال تهران شدند و در حالی که کمتر هواداری شانس پیروزی را به تیم نساجی و صعود آسان را برای شاگردان آماده فرهاد مجیدی متصور بودند، در روز 22 فروردین سال 1401 در ورزشگاه آزادی تهران مقابل بیش از 20 هزار هوادار برابر این تیم قرار گرفت وبا نمایش امیدوارکننده در وقت‌های قانونی درنهایت در ضیافت پنالتی‌ها موفق به شکست صدرنشین لیگ برتر از گردونه جام حذفی فوتبال کشور شد.

پیام مازند


شاگردان الهامی در تیم نساجی مازندران پس از حذف استقلال و در ادامه شگفتی سازی شأن در این رقابت‌ها، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور، حریف تیم دسته یکی مس کرمان شدند. نساجی در مرحله نیمه نهایی روز 30 فروردین ماه در حالی در ورزشگاه آزادی تهران از تیم مس کرمان پذیرایی کرده بود که حضور بیش از 30 هزار تماشاگر مشتاق و علاقمند مازندرانی به حمایت از این تیم به تهران آمدند و درنهایت با پیروزی یک بر صفر برابر حریف مدعی خود، جشن صعود به دیدار نهایی این مسابقات را برپا کردند.
نساجی چی ها حالا برای تحقق رؤیای قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران و حضور در لیگ قهرمانان آسیا یک قدم فاصله دارند.
بی قراری یار دوازدهم تلاش نساجی برای رسیدن به قهرمانی در فوتبال جام حذفی ایران و صعود تاریخی لیگ قهرمانان آسیا مانان آسیا، انگیزه‌های هواداران پرشور مازندرانی‌ها را برای حضور و همراهی این تیم در ورزشگاه آزادی و خلق حماسه بزرگ در فوتبال استان کشور مضاعف کرده است. هواداران مازندرانی که در دو بازی گذشته تیم نساجی در ورزشگاه آزادی برابر استقلال تهران و مس کرمان سنگ تمام گذاشته بودند و با حمایت استانی در کمتر از سه روز بیش از 30 هزار نفر پیروزی برابر مس کرمان و صعود به فینال جام حذفی را جشن گرفته بودند، منتظر خلق یک حمایت تمام استانی دیگر از تیم شهر خسته هستند.
بلاتکلیفی هواداران در خرید بلیط مسابقه دو تیم نساجی و آلومینیوم اراک و قطعی‌های مکرر سامانه فروش اینترنتی بلیط تا سه شنبه شب ششم اردیبهشت وجود داشت. در همین رابطه مدیرعامل باشگاه نساجی در گفتگو با خبرنگار مهر نسبت به وضعیت پیش آمده هم در خصوص ظرفیت تماشاگران و مشکلات در تهیه بلیط برای هواداران دو باشگاه واکنش نشان داد.
ایزد سیف اله پور افزود: با توجه به اینکه بلیت‌فروشی باید 48 ساعت پیش از مسابقه آغاز می‌شد، باید در نظر داشت که طبق برنامه‌ای که برای فینال اعلام می‌شود در هر استان قرار به اعزام هواداران خود است، با این حال امیدواریم در ساعت‌های باقیمانده تا قبل مسابقه هواداران بتوانند بلیط مسابقه را تهیه کنند.
وی ادامه داد، نساجی در این فصل با توجه به وضعیت ورزشگاه شهید وطنی از حمایت حضوری هواداران محروم بود و در این چند مسابقه فرصتی ایجاد کرد که هواداران بتوانند از نزدیک تیم محبوب‌شان را تشویق کنند و تیم هم از حمایت پرشور هواداران بهره‌مند شود. مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد، ظرفیت حضور تماشاگران برای هر دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از سوی شورای تأمین استانداری تهران به طور مساوی 50 درصد برای نساجی و50 درصد آلومینیوم اعلام شده است.
شارژ روحی بازیکنان نساجی پیش از بازی فینال
پیش از برگزاری بازی مهم فینال جام حذفی، بازیکنان و کادر فنی تیم نساجی مازندران با هدیه ویژه استانداری مازندران و واریز پاداش 300 میلیون تومانی استاندار شارژ روحی شدند.
استاندار مازندران سه شنبه شب در جمع خبرنگاران به واسطه قهرمانی تیم امیدهای تیم نساجی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور گفت، پاداش داده شده به واسطه قولی که بابت پیروزی برابر مس کرمان و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور داده شده بود که پیش از بازی فینال پرداخت شد.

پیام مازند


سیدمحمود حسینی پور در عین حال با تبریک قهرمانی تیم امیدهای نساجی مازندران تصریح کرد، باشگاه ریشه دار نساجی مازندران از تیم‌های محبوب در استان است و از پشتوانه بزرگ اجتماعی و مردمی برخوردار است.
وی افزود: وظیفه سنگینی به عنوان مسئول در قبال باشگاه نساجی و هواداران پرشور این باشگاه به خصوص مردم خونگرم قائمشهر که عاشقانه و وفادارانه در کنار این باشگاه زندگی می‌کنند، هستیم و باید در حد توان و ظرفیت استان حمایت کنیم.
جلوی میزبانی در تبریز را گرفتیم
استاندار مازندران با بیان اینکه متأسفانه تلاش‌های زیادی شده بود که بازی دو تیم نساجی و آلومینیوم اراک در تبریز برگزار شود وبا پیگیری‌ها و جلساتی که با استانداری تهران و مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال گذاشتیم، جلوی این میزبانی را گرفتیم،
تصریح کرد: با وجود مشغله‌های کاری در استان، به احترام باشگاه نساجی و هواداران این تیم که از حضور در ورزشگاه آزادی و میزبانی در تهران بهره مند شوند، جلسات کاری با استاندار تهران و دیگر مسئولان داشتیم که خوشبختانه پیش از ظهر سه شنبه نتیجه داد و میزبانی ورزشگاه آزادی تأیید و اعلام شد.
حسینی‌پور ابراز امیدواری کرد: اینکه اکنون باشگاه نساجی قهرمان شود یا نه، مهم این هست که اخلاق قهرمان شود و این خصوصیت اخلاق پسندیده مردم مازندران باید برجسته و نمایان شود که تاکنون نیز از تیم نساجی چنین بوده است.
وی در عین حال از کادر فنی، بازیکنان و مالک باشگاه نساجی مازندران قدردانی کرد و گفت: امیداورم با تلاش وهمتی ستودنی با جام قهرمانی دل مردم استان را شاد کنید.
تیم نساجی مازندران امشب به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و شاگردان الهامی در تلاش هستند تا جواد صعود به لیگ قهرمانان آسیایی را به خانه بیاورند و آرزوی دیرینه مردم مازندران را رنگ بخشند.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/255393/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ضرورت تمدید اعتبار پروانه چاههای کشاورزی در مازندران

معرفی شخصیت امام(ره) در دستورکار متولیان فرهنگی قرار گیرد

برگزاری مسابقات تکواندو قهرمان قهرمانان تکواندو پسر مازندران

وعده جدید درویش به بازیکنان پرسپولیس

اندیشه های امام خمینی برای نسل کنونی جامعه بازخوانی و تبیین شود

دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خرم‌آباد

افزایش 8 درصدی ماموریت های اورژانس مازندران

شرکت های بین المللی حمل ونقل مازندران تعیین تکلیف می شوند

پسماند کشاورزی یکی از معضلات زیست محیطی مازندران

مازندرانی ها 16 هزار بار به اورژانس مزاحمی زنگ زدند

تولید 21 اثر در نخستین کارگاه طراحی پوستر جوانی جمعیت در بابل

دستگیری 2 حفارغیر مجاز و کشف و ضبط فلزیاب در بهشهر

16 هزار تماس مزاحمی سال گذشته در اورژانس مازندران ثبت شده است

بی حجابی فرهنگ تحمیلی جوامع غربی بر جامعه اسلامی است

محور کرج -چالوس طی 2 روز آینده از ساعت 9 تا 15 مسدود می‌شود

برداشت توت‌فرنگی در مزارع مازندران

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

ماجرای گروگان گیری دختر 16 ساله در تهران

انتقاد شدید روحانی مشهور از گرانی کمرشکن

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

پیدا شدن جسد گردشگر گم شده در جنگل‌های ساری

یک شهید و هشت زخمی در حمله به مقر حشد الشعبی عراق

واکنش حماس به انفجار‌ها در پایگاه نیرو‌های حشد الشعبی

محور کرج ـ چالوس برای 2 روز مسدود است

یک شهید و 8 مجروح در انفجار پایگاه کالسو در عراق

تاثیر دیپ‌ فیک‌ ها بر انتخابات هند؛ استقبال سیاستمداران از پدیده غیر واقعی (فیلم)

محور کرج -چالوس در 2 روز آینده از ساعت 9 تا 15 مسدود می‌شود

برنامه های ارتحال امام خمینی(ره) باید پربارتر از گذشته برگزار شود

آتش سوزی جنگل های سکوتپه ساری خاموش شد

دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن طرح نور (عفاف و حجاب) هستند

دستگیری متخلفان شکار و صید در 4 شهر مازندران

درگیری 38 ساعته در اردوگاه نور شمس طولکرم/ شهادت هفت فلسطینی

کشف انبار کالای قاچاق در خرم آباد

انتصاب مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی مازندران

دموکراسی دیپ‌ فیک‌ در هند/ چگونه هوش مصنوعی شکل انتخابات 2024 را تغییر داد؟ (فیلم)

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1 اردیبهشت 1403

زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان 1403 اعلام شد

فوت گردشگر گم شده در جنگل‌های ساری

وضعیت جاده‌ها / انسداد محور چالوس به مدت 2 روز

جزئیات حمله به پایگاه «کالسو» در استان «بابِل» عراق

نقره داغ شدن متخلفان زمین خواری در عباس آباد

دستگیری 2 حفارغیر مجاز در شهرستان بهشهر

2 پروژه توسعه و مرمت آبگرم‌های شهرستان رامسر در دست اقدام است

سقوط مرگبار جرثقیل در بندر امام خمینی

مرگ تلخ و دردناک دو مرد ایرانی داخل چادر مسافرتی

اطلاعیه فراجا درباره برخی برخورد‌های اخیر گشت ارشاد