پیام مازند

آخرين مطالب

قهرمان جام حذفی عصر شنبه در قائمشهر دور افتخار می‌زند سياسي

قهرمان جام حذفی عصر شنبه در قائمشهر دور افتخار می‌زند
  بزرگنمايي:

پیام مازند - ساری – ایرنا – اعضای تیم فوتبال نساجی مازندران عصر فردا شنبه در قائمشهر بین هواداران حضور می‌یابند و با نخستین جام قهرمانی کسب شده برای فوتبال مازندران در جمع نساجی‌چی‌های پرشور دور افتخار می‌زنند. جشن بزرگ قهرمانی نیز پس از پایان مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، پس از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی توسط تیم فوتبال نساجی مازندران ده‌ها هزار نفر از هواداران این تیم در همه شهرهای مازندران به خیابان‌ها رفتند و جشن قهرمانی برپا کردند. اما هواداران این تیم حتی پیش از مسابقه فینال در انتظار برنامه‌ریزی برای برگزاری یک جشن قهرمانی متمرکز در صورت کسب جام توسط نساجی بودند که با حضور هواداران و اعضای تیم برگزار شود.
با این حال به دلیل آماده نبودن ورزشگاه شهید وطنی و همچنین فاصله کم باقی مانده تا بازی بعدی نساجی در لیگ برتر، فعلا قرار است از ساعت 16 روز شنبه 10 اردیبهشت اعضای تیم فوتبال نساجی با حضور خودرویی در جمع هواداران، مراتب قدردانی خود از آن‌ها را به جا بیاورند و با نخستین جام قهرمانی ملی فوتبال مازندران دور افتخار بزنند.
مدیرعامل باشگاه نساجی امروز –جمعه- در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اعضای تیم فوتبال نساجی ساعت 10 صبح شنبه با پرواز هواپیمایی وارش وارد فرودگاه ساری می‌شوند و سپس به قائمشهر می‌روند.
ایزد سیف‌الله‌پور افزود: کاروان نساجی ابتدا با جام قهرمانی بر مزار زنده‌یاد نادر دست‌نشان اسطوره باشگاه نساجی حضور می‌یابند و به این چهره برجسته فوتبال شمال ایران ادای احترام می‌کنند. عصر شنبه هم قرار است در محدوده رینگ داخلی قائمشهر برای قدردانی از هواداران در جمع‌شان حضور یابند.
وی اظهار کرد: با توجه به این که درگیر مسابقات هستیم و روز 14 اردیبهشت باید در اراک یک بار دیگر به مصاف آلومینیوم اراک برویم، تمرکز ما در باشگاه بر مسابقات است و فعلا فرصت برنامه‌ریزی برای برپایی یک جشن بزرگ را نداشتیم. از طرفی هم ورزشگاه شهید وطنی به دلیل عملیات بهسازی امکان میزبانی از هواداران و اعضای تیم برای برپایی جشن را ندارد. به همین دلیل در این سفر که صرفا برای قدردانی از هواداران و ادای احترام به زنده‌یاد دست‌نشان انجام می‌شود، برنامه جشن بزرگ قهرمانی تدارک دیده نشد.
مدیرعامل باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: با توجه به این ‌که زمان بسیار کمی تا از سرگیری مسابقات لیگ برتر داریم، برنامه باشگاه این است که به کمک مسئولان استان و شهرستان پس از پایان مسابقات لیگ برتر و تکمیل ورزشگاه شهید وطنی، یک جشن قهرمانی با برنامه‌ریزی‌های کامل در این ورزشگاه با حضور هواداران برگزار شود.

پیام مازند


جشن اولیه قهرمانی
فرماندار قائمشهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا از برنامه‌ریزی برای برپایی یک جشن قهرمانی اولیه در قائمشهر خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است از ساعت 16 این جشن با حضور هواداران و اعضای تیم در رینگ داخلی قائمشهر برگزار شود. البته با توجه به کمبود زمان و آماده نبودن ورزشگاه شهید وطنی فعلا برنامه‌ای برای برگزاری جشن متمرکز وجود ندارد.
حجت‌الله مولایی با بیان این‌که رینگ داخلی عصر فردا برای تردد خودروها بسته می‌شود، اظهار کرد: قرار است لاین غربی رینگ داخلی به عنوان پارکینگ خودروها و لاین شرقی محل حضور هواداران و عبور اتوبوس اعضای تیم باشد.
وی درباره زمزمه‌های مطرح شده درباره عبور اعضای تیم از بین هواداران با اتوبوس روباز نیز گفت: با توجه به این‌که اتوبوس روباز باید با تریلی به استان حمل می‌شد و ارتفاع آن روی کفی از ارتفاع مجاز تردد در جاده‌های شمال بیشتر می‌شود، این امکان برای برگزاری جشن فراهم نشد. به همین دلیل قرار است بازیکنان و اعضای تیم با سه دستگاه اتوبوس وی‌آی‌پی / V.I.P از بین هواداران عبور کنند.
بنا به اعلام صفحه منتسب به باشگاه نساجی، امروز جلسه هماهنگی مراسم جشن قهرمانی نساجی نیز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران برگزار شد.
روح‌الله‌ سلگی در این نشست گفت: برنامه ریزی‌های لازم انجام شده تا عصر شنبه 10 اردیبشهت، جشن قهرمانی باشگاه نساجی با حضور پرشور مردم فهیم سراسر استان برگزار شود.

پیام مازند


وی افزود: امروز باشگاه نساجی به الگوی وحدت در مازندران تبدیل شده است. چرا که آحاد مردم مازندران را برای حمایت از یک تیم استانی گرد هم آورده و نتیجه و دستاورد حاصله، سبب شادی همه جوانان و مردم استان شده است.
این مسئول با بیان این‌که وظیفه مسئولان در قبال باشگاه نساجی سنگین است، اظهار کرد: باید با یک هماهنگی دقیق جشنی در خور شأن باشگاه نساجی، مردم فهیم قائمشهر و هواداران این تیم برگزار شود که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
پیش‌ از برگزاری مسابقه فینال زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال برگزاری جشن قهرمانی نساجی در ورزشگاه شهدای ساری مطرح شده بود. حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران پنجم اردیبهشت در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرده بود تمهیدات لازم برای برگزاری جشن قهرمانی نساجی در روز جمعه –امروز- و در چهارمین سالگرد صعودش به لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه شهدای ساری اندیشیده شده است. اما با توجه به شرایط تیم و فشردگی مسابقات برگزاری این جشن میسر نشد و هواداران باید برای برگزاری جشن بزرگ قهرمانی چند هفته دیگر و تا پایان مسابقات لیگ برتر منتظر بمانند.
تیم فوتبال نساجی مازندران هفتم اردیبهشت با پیروزی 1 – 0 مقابل آلومینیوم اراک در فینال جام حذفی فوتبال کشور توانست برای نخستین بار در تاریخ 63 ساله‌اش یک جام قهرمانی معتبر فوتبال ایران را کسب کند و نخستین جام معتبر ملی را برای فوتبال مازندران به ارمغان بیاورد. یک شب پیش از این مسابقه نیز تیم امیدهای نساجی برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر امیدهای کشور شد. به این ترتیب نساجی تنها باشگاه فوتبال ایران است که امسال دو جام معتبر فوتبال را در دو رده سنی به دست آورده است.
برچسب‌ها
تیم فوتبال نساجی مازندران ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر جام حذفی فوتبال قائم شهر

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/255477/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فعالیت 21 بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه 24 هزار هکتاری

فواید و مضرات باران 48 ساعته مازندرانی‌ها

توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است

برگزاری بیش از 300 برنامه هفته کار و کارگر در مازندران

خروج 5 پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار

فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

شرکت 27 واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو

ربودن کودک 4 ساله از مقابل چشمان مادرش

تغییراتی در چشم که باید نگران تان کند!

چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟

حادثه تلخی که برای یک اتوبوس در اصفهان رخ داد

قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی

اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال

چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!

رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به 150 نفر تذکر داده شد

توضیحات پلیس درباره طرح نور/ 90 درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است

40 درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

(تصاویر) اسکناس دوره ناصرالدین شاه قاجار چه بود و ارزش آن چقدر بود؟

استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور

تجمع بانوان قمی حمایت از طرح نور عفاف و حجاب

بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور

محمد خوش‌چهره: «اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!

تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب

وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال

حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان

اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند

پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود

قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»

وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است

نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد

حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا

حمایت 220 ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی

رائفی پور: 600 میلیون تومان پول به یکی از دوستانم داده ام، هر ماه سود آن را می دهد /مستاجرم

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد

دو هزار اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز نوشهر شد

شرکت 20 هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران

سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست

سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد

افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران