پیام مازند

آخرين مطالب

یک گام تا تکمیل طرح‌های نیمه تمام

آخرین گام برای رسیدن به آشیانه خانگی نساجی مازندران ورزشي

آخرین گام برای رسیدن به آشیانه خانگی نساجی مازندران
  بزرگنمايي:

پیام مازند - ساری- تیم فوتبال نساجی مازندران با قدمت بیش از 70 سال که در دوران شکوفایی صنعت نساجی استان به مدت چند دهه درسطح اول فوتبال کشورحضور داشت،همواره داشتن یک زمین فوتبال استاندارد ازآرزوی های دیرینه مردم به ویژه قائمشهری ها بوده است، آرزویی که با عزم جدی دولت سیزدهم در آستانه تحقق آن هستیم.

به گزارش ایرنا،اهمیت وجود و داشتن یک زمین فوتبال استاندارد در مازندران که بتوان میزبان همه بازی های لیگ برتری باشیم در چند سال اخیر به مراتب بیشتر شد ، چراکه در سال 97 با همت همه جانبه و فشار بی امان هواداران با تشویق و ایجاد انگیزه، بالاخره تیم فوتبال نساجی مازندران پس از 24 سال چشم انتظاری هواداران به سطح اول فوتبال آن هم لیگ برتر بازگشت و موجب شد تا این تیم ببر مازندران لقب بگیرد.
همسو با انگیزه بالای هواداران و اهمیت حضور دوباره تیم نساجی به مسابقات لیگ برتر ، رفع مشکلات استاندارد سازی سکو تماشاچیان و ایجاد چمن طبیعی از دغدغه های جدی فوتبالیست ها ، مربیان و مسوولان به خصوص وزارت ورزش و اداره کل تربیت بدنی مازندران شد ، به طوری که طی فصل جاری لیگ برتر تمامی بازی های نساجی خارج از خانه برگزار شد، در واقع خانه بدوشی نساجی چی ها ،بازیگران و هواداران را خسته و ناامید کرده بود.
خانه به دوشی تیم نساجی مازندران سبب شد تا تکمیل ، استاندارد سازی و چمن طبیعی ورزشگاه وطنی قائمشهر به مهم‌ترین مطالبه ورزش‌دوستان و بویژه فوتبالی‌های مازندران تبدیل شود ، مطالبه ای که سبب شد تا از یک سال پیش استارت عملیاتی شدن تکمیل این ورزشگاه زده شود.
از 19 مرداد سال 99 که عملیات تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای میزبانی نساجی از رقابت‌های لیگ برتر آغاز شد تا اواخر پارسال عملیات بهسازی این ورزشگاه روندی طولانی و بسیار پر فراز و نشیب داشت. تا جایی که بارها صدای اعتراض هواداران نساجی را بلند کرد و باعث درخواست‌ها و حتی انتقادهای آن‌ها از مسوولان تراز ملی برای رسیدگی به وضعیت بهسازی این ورزشگاه شد.
ویژه شدن نگاه برای تسریع در تکمیل ورزشگاه شهید وطنی با روی کار آمدن دولت سیزدهم دو چندان شد به طوری که در سفر رییس‌جمهور در سفر 20 اسفند سال گذشته این طرح در هیات دولت مطرح شد و حتی شخص آیت‌الله رئیسی خانه‌به‌دوشی نساجی را اصلا در خور شان مردم استان و این تیم باسابقه کشور ندانست و دستور داد که ورزشگاه خانگی این تیم حداکثر طی چهار ماه تکمیل شود.
در پی این دستور سید محمود حسینی پور استاندار مازندران کارگروه ویژه‌ اتمام پروژه ورزشگاه شهید وطنی را تشکیل داد تا طبق دستور رییس‌جمهور نساجی در لیگ بیست‌ودوم دارای ورزشگاهی استاندارد و با کیفیت باشد و بازی‌های خانگی‌اش را در قائمشهر برگزار کند.
از آن جایی که تیم فوتبال نساجی مازندران یک ماه پیش قهرمانی جام حذفی کشور را نیز کسب و جشن گرفت ؛ اهمیت به اتمام رسیدن ورزشگاه وطنی بیشتر شده است و طبق اظهارت رسمی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران این پروژه به مرحله بذر پاشی چمن طبیعی رسیده است. 
یکی از معایب بزرگ ورزشگاه شهید وطنی، مصنوعی بودن چمن آن بوده است که همواره به دلیل بروز مصدومیت سنگین بازیکنان ، مسوولان فنی فدراسیون فوتبال انجام بازی در این ورزشگاه را اصلا مورد تایید قرار نمی دادند تا این که مقوله کاشت چمن طبیعی در دستور کار قرار گرفت. به طوری که طی ماه‌های اخیر بهسازی آن به مهم‌ترین پروژه ورزشی این استان تبدیل شد،بررسی ها نشان می دهد که تا کاشت بذر چمن فاصله ای نداریم .طبق مشاهدات و پیگیری‌ها، عملیات بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در روزهای اخیر به مرحله ریختن خاک بستر کاشت چمن نزدیک شده و قرار است طی روزهای آتی خاک مناسب و مورد نیاز برای این مرحله حساس و مهم پروژه به ورزشگاه انتقال یابد.

پیام مازند


مشاهده خبرنگار ایرنا از ورزشگاه شهید وطنی نشان می‌دهد که لوله‌گذاری شبکه گرمایش از کف زمین چمن این ورزشگاه به طور کامل انجام شده و در بخش‌های دیگر از جمله سکوی ضلع غربی نیز عملیات بهسازی در حال انجام است. 
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره آخرین وضعیت اجرای عملیات بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و کاشت چمن طبیعی گفت که به طور حتم بازی‌های فصل بعدی نساجی مازندران در لیگ برتر در ورزشگاه وطنی انجام خواهد شد ، چراکه بازسازی این ورزشگاه در شان آسیایی شدن تیم نساجی ارتقاء یافته است.
حسن رنگرز با اظهار این که در سفر استانی رئیس جمهور به مازندران حدود 30 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در نظر گرفته شد ، افزود:طبق روزشماری که برای پروژه در نظر گرفته شد، تا زمان تعیین شده توسط رئیس‌جمهور محترم 60 روز باقی مانده است. کار نیز طبق برنامه‌زمان‌بندی در حال پیشرفت است و اکنون به مرحله حساس پروژه رسیده‌ایم.
وی ادام داد:اجرای شبکه لوله‌ای گرمایش از کف مرحله بسیار دقیق و حساسی در این پروژه است و پس از پایان لوله‌گذاری، شبکه باید در چند نوبت با بالاترین دقت و حساسیت تست شود. زیرا اگر جایی از این شبکه‌گذاری مشکلی داشته باشد و دچار افت فشار شود پس از خاکریزی و کاشت چمن عملا نمی‌توان کاری برای اصلاح آن انجام داد. به همین دلیل اجرای این بخش از پروژه دقت بسیار زیادی را می‌طلبد.
رنگرز تصریح کرد: طبق برنامه زمان‌بندی کاشت بذر چمن ورزشگاه شهید وطنی باید در نیمه اول خرداد انجام شود. البته کاشت بذر سه روز زمان می‌برد و مرحله نگهداری و مراقبت به زمان طولانی‌تری نیاز دارد. در مجموع پیشرفت کار خوب است.
وی بیان داشت: با مدیریت مستقیم استاندار محترم همه توان موجود در استان برای به سرانجام رسیدن این پروژه به کار گرفته شده و امیدواریم که همه بخش‌ها طبق برنامه زمان‌بندی پیش برود. 
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره عملیات اجرایی سایر بخش‌های پروژه نیز خاطر نشان کرد: عملیات بهسازی ورزشگاه شهید وطنی صرفا به کاشت چمن محدود نمی‌شود. بلکه در 15 جبهه کاری پروژه در حال اجراست که همگی طبق جدول زمان‌بندی باید پیش برود.
رنگرز گفت: بقیه بخش‌ها از جمله سکوی ضلع غربی هم کارها در حال انجام است. برخی از اقدامات دیگر در قالب خریدهای کارفرمایی و مرتبط با فازهای بعدی پروژه هم در حال پیگیری و انجام است تا سایر قسمت‌های ورزشگاه مانند پیست تارتان دور زمین و سکوها نیز در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.
وی گفت: اهمیت تکمیل این طرح آنقدر مهم است که با دستور استاندار مازندران مقرر شد احمد ثلاثی به عنوان دستیار ویژه استاندار و رئیس کارگروه ویژه پروژه اتمام ورزشگاه وطنی تا زمان تکمیل ورزشگاه، هر چهارشنبه بازدیدی میدانی از ورزشگاه داشته باشد و گزارش پیشرفت پروژه را به استاندار ارائه کند.
برچسب‌ها
فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران ساری مازندران وزارت ورزش و جوانان قائم شهر دولت سیزدهم

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/257260/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | صوت

(ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب

توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است

مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور

وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور

معرفی 48 واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

تأمین هزار و 224 هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان

فعالیت 75 دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

161 میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد

ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه

800 هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد

فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند

اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور

بیش از 8000 عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 5 اردیبهشت 1403

آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم

مادر شهیدان «محمد حسن و محمدحسین نیرنگ» آسمانی شد

هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به 300 هزار نفر در کشور

سیاه‌چاله چیست و چگونه نور را می‌بلعد؟!

وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند

15 عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود

ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی

چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های2 متری

حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با 30 فقره سرقت

حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!

15 عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود

اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران

معاون وزیر کشور : طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد / یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح مخالفتی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند

یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح نور اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند

افزایش 4 برابر لایروبی رودخانه‌های مازندران

ناگفته‌هایی از مزایده زباله در ایران / پول‌سازی 10 میلیارد دلاری آشغال‌ها در سال

آغاز عملیات ارتقای تصفیه خانه آب رامسر

اینفوگرافی/ به‌بهانه روز جهانی مننژیت؛ آشنایی با شایع‌ترین علایم این بیماری

ماجرای کشف جسد یک زن 59 ساله در تالش

رونمایی از طرح جدید ترافیک تهران با یک تغییر بزرگ

نشست مقدماتی اجرای برنامه عملیاتی در بنیاد شهرستان‌های استان تهران برگزار شد

اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران

رفع تصرف 4 هزار متر مربع از اراضی ملی بابل

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با 15 برنامه در سپاه ساری

مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند

روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر

رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل

آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال

اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند

ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد