پیام مازند

آخرين مطالب

آخرین گام برای رسیدن به آشیانه خانگی نساجی مازندران مقالات

آخرین گام برای رسیدن به آشیانه خانگی نساجی مازندران
  بزرگنمايي:

پیام مازند- اهمیت وجود و داشتن یک زمین فوتبال استاندارد در مازندران که بتوان میزبان همه بازی های لیگ برتری باشیم در چند سال اخیر به مراتب بیشتر شد ، چراکه در سال 97 با همت همه جانبه و فشار بی امان هواداران با تشویق و ایجاد انگیزه، بالاخره تیم فوتبال نساجی مازندران پس از 24 سال چشم انتظاری هواداران به سطح اول فوتبال آن هم لیگ برتر بازگشت و موجب شد تا این تیم ببر مازندران لقب بگیرد.

همسو با انگیزه بالای هواداران و اهمیت حضور دوباره تیم نساجی به مسابقات لیگ برتر ، رفع مشکلات استاندارد سازی سکو تماشاچیان و ایجاد چمن طبیعی از دغدغه های جدی فوتبالیست ها ، مربیان و مسوولان به خصوص وزارت ورزش و اداره کل تربیت بدنی مازندران شد ، به طوری که طی فصل جاری لیگ برتر تمامی بازی های نساجی خارج از خانه برگزار شد، در واقع خانه بدوشی نساجی چی ها ،بازیگران و هواداران را خسته و ناامید کرده بود.

خانه به دوشی تیم نساجی مازندران سبب شد تا تکمیل ، استاندارد سازی و چمن طبیعی ورزشگاه وطنی قائمشهر به مهم‌ترین مطالبه ورزش‌دوستان و بویژه فوتبالی‌های مازندران تبدیل شود ، مطالبه ای که سبب شد تا از یک سال پیش استارت عملیاتی شدن تکمیل این ورزشگاه زده شود.

از 19 مرداد سال 99 که عملیات تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای میزبانی نساجی از رقابت‌های لیگ برتر آغاز شد تا اواخر پارسال عملیات بهسازی این ورزشگاه روندی طولانی و بسیار پر فراز و نشیب داشت. تا جایی که بارها صدای اعتراض هواداران نساجی را بلند کرد و باعث درخواست‌ها و حتی انتقادهای آن‌ها از مسوولان تراز ملی برای رسیدگی به وضعیت بهسازی این ورزشگاه شد.

ویژه شدن نگاه  برای تسریع در تکمیل ورزشگاه شهید وطنی با روی کار آمدن دولت سیزدهم دو چندان شد به طوری که در سفر  رییس‌جمهور در سفر 20 اسفند سال گذشته این طرح در هیات دولت مطرح شد و حتی شخص آیت‌الله رئیسی خانه‌به‌دوشی نساجی را اصلا در خور شان مردم استان و این تیم باسابقه کشور ندانست و دستور داد که ورزشگاه خانگی این تیم حداکثر طی چهار ماه تکمیل شود.

در پی این دستور سید محمود حسینی پور استاندار مازندران کارگروه ویژه‌ اتمام پروژه ورزشگاه شهید وطنی را تشکیل داد تا طبق دستور رییس‌جمهور نساجی در لیگ بیست‌ودوم دارای ورزشگاهی استاندارد و با کیفیت باشد و بازی‌های خانگی‌اش را در قائمشهر برگزار کند.

از آن جایی که تیم فوتبال نساجی مازندران یک ماه پیش قهرمانی جام حذفی کشور را نیز کسب و جشن گرفت ؛ اهمیت به اتمام رسیدن ورزشگاه وطنی بیشتر شده است و طبق اظهارت رسمی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران این پروژه به مرحله بذر پاشی چمن طبیعی رسیده است. 

یکی از معایب بزرگ ورزشگاه شهید وطنی، مصنوعی بودن چمن آن بوده است که همواره به دلیل بروز مصدومیت سنگین بازیکنان ، مسوولان فنی فدراسیون فوتبال انجام بازی در این ورزشگاه را اصلا مورد تایید قرار نمی دادند تا این که مقوله کاشت چمن طبیعی در دستور کار قرار گرفت. به طوری که طی ماه‌های اخیر بهسازی آن به مهم‌ترین پروژه ورزشی این استان تبدیل شد،بررسی ها نشان می دهد که تا کاشت بذر چمن فاصله ای نداریم .طبق مشاهدات و پیگیری‌ها، عملیات بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در روزهای اخیر به مرحله ریختن خاک بستر کاشت چمن نزدیک شده و قرار است طی روزهای آتی خاک مناسب و مورد نیاز برای این مرحله حساس و مهم پروژه به ورزشگاه انتقال یابد.

آخرین گام برای رسیدن به آشیانه خانگی نساجی مازندران

مشاهده خبرنگار ایرنا از ورزشگاه شهید وطنی نشان می‌دهد که لوله‌گذاری شبکه گرمایش از کف زمین چمن این ورزشگاه به طور کامل انجام شده و در بخش‌های دیگر از جمله سکوی ضلع غربی نیز عملیات بهسازی در حال انجام است. 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره آخرین وضعیت اجرای عملیات بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و کاشت چمن طبیعی گفت که به طور حتم بازی‌های فصل بعدی نساجی مازندران در لیگ برتر در ورزشگاه وطنی انجام خواهد شد ، چراکه بازسازی این ورزشگاه در شان آسیایی شدن تیم نساجی ارتقاء یافته است.

حسن رنگرز با اظهار این که در سفر استانی رئیس جمهور به مازندران حدود 30 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در نظر گرفته شد ، افزود:طبق روزشماری که برای پروژه در نظر گرفته شد، تا زمان تعیین شده توسط رئیس‌جمهور محترم 60 روز باقی مانده است. کار نیز طبق برنامه‌زمان‌بندی در حال پیشرفت است و اکنون به مرحله حساس پروژه رسیده‌ایم.

وی ادام داد:اجرای  شبکه لوله‌ای گرمایش از کف مرحله بسیار دقیق و حساسی در این پروژه است و پس از پایان لوله‌گذاری، شبکه باید در چند نوبت با بالاترین دقت و حساسیت تست شود. زیرا اگر جایی از این شبکه‌گذاری مشکلی داشته باشد و دچار افت فشار شود پس از خاکریزی و کاشت چمن عملا نمی‌توان کاری برای اصلاح آن انجام داد. به همین دلیل اجرای این بخش از پروژه دقت بسیار زیادی را می‌طلبد.

رنگرز تصریح کرد: طبق برنامه زمان‌بندی کاشت بذر چمن ورزشگاه شهید وطنی باید در نیمه اول خرداد انجام شود. البته کاشت بذر سه روز زمان می‌برد و مرحله نگهداری و مراقبت به زمان طولانی‌تری نیاز دارد. در مجموع پیشرفت کار خوب است.

وی بیان داشت: با مدیریت مستقیم استاندار محترم همه توان موجود در استان برای به سرانجام رسیدن این پروژه به کار گرفته شده و امیدواریم که همه بخش‌ها طبق برنامه زمان‌بندی پیش برود. 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره عملیات اجرایی سایر بخش‌های پروژه نیز خاطر نشان کرد: عملیات بهسازی ورزشگاه شهید وطنی صرفا به کاشت چمن محدود نمی‌شود. بلکه در 15 جبهه کاری پروژه در حال اجراست که همگی طبق جدول زمان‌بندی باید پیش برود.

رنگرز گفت: بقیه بخش‌ها از جمله سکوی ضلع غربی هم کارها در حال انجام است. برخی از اقدامات دیگر در قالب خریدهای کارفرمایی و مرتبط با فازهای بعدی پروژه هم در حال پیگیری و انجام است تا سایر قسمت‌های ورزشگاه مانند پیست تارتان دور زمین و سکوها نیز در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: اهمیت تکمیل این طرح آنقدر مهم است که با دستور استاندار مازندران مقرر شد احمد ثلاثی به عنوان دستیار ویژه استاندار و رئیس کارگروه ویژه پروژه اتمام ورزشگاه وطنی تا زمان تکمیل ورزشگاه، هر چهارشنبه بازدیدی میدانی از ورزشگاه داشته باشد و گزارش پیشرفت پروژه را به استاندار ارائه کند.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/257277/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خبر مهم درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جدید

ربودن دختر نوجوان توسط پسر 25 ساله برای 10 میلیارد

بیشه خرم‌آباد از بین 8 روستای گردشگری کشور برای ثبت جهانی انتخاب شد

حمایت از اجرای طرح نور در قزوین

​تقدیر وزیر کشور از فرماندهی نیروی انتظامی در اجرای «طرح نور»/ وحیدی: فقط انگشت‌شماری از افراد قصد هنجارشکنی و اخلال در نظم عمومی داشته‌اند که به مراجع قضائی معرفی شده‌اند

صدور 25 هزار جلد سند بنیاد مسکن در دولت سیزدهم

جاده کندوان از طریق آزادراه استان البرز باز است

زباله گردها دختر تهرانی را دزدیدند

ماجرای دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر

رگبار باران، گردوخاک و تگرگ در اغلب مناطق کشور

زخمی شدن 9 نظامی صهیونیست در درگیری‌های اردوگاه نور شمس

تقدیر وزیر کشور از فرماندهی نیروی انتظامی در اجرای «طرح نور»

اجرای 18 پروژه بااولویت/1200 هکتار به فضای سبز ساری اضافه می شود

نهادها به وظیفه خود در حوزه حجاب و عفاف و طرح «نور» عمل کنند

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در 4 شهر مازندران

بازخوردهای خوب از مردم برای اجرای طرح نور

قتل راننده تاکسی ترکیه ای به دست مسافر ایرانی

هشدار وزارت بهداشت به مادران باردار

امیرعبداللهیان: قصد پاسخگویی به اسرائیل را نداریم

4 جای دیدنی بابلسر که نباید بعد از اجاره ویلا از دست بدهید

چراغ خطی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

توسعه و مرمت آبگرم‌های رامسر با جذب سرمایه گذار

پرداخت وام مسکن روستایی در مازندران

اعلام زمان تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم

افزایش تولید نفت اوپک پلاس از ماه جولای

لزوم همت مضاعف در مسئولان برای تحقق شعار سال

با پول کم، گوشی تاشو بخرید/ عکس

زخمی شدن 9 نظامی صهیونیست در درگیری‌های اردوگاه نورشمس

ربودن دختر نوجوان توسط پسر 25 ساله برای 10 میلیارد تومان

دادستانی از اقدام قانونی فراجا در طرح نور حمایت می‌کند

برداشت توت فرنگی در مزارع مازندران

پیشکسوتان حوزه روابط عمومی در مازندران تقدیر می شوند

ضرورت تمدید اعتبار پروانه چاه‌ های کشاورزی

50 یادمان شهدای گمنام در مازندران نیازمند تکمیل است

پلیس به دنبال کشف جنایت های قاتل سریالی مخوف + جزئیات

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در خرم آباد

هوشمندسازی در کاهش تلفات از اولویت‌های پلیس راهور

هشدار صندوق بین المللی پول به آمریکا

موزه دفاع مقدس مازندران محل انتقال فرهنگ جهاد است

آمار اساتید انتقالی پیام نور به فنی و حرفه ای

مسأله حجاب فراتر از یک مقوله اجتماعی است

محور کرج - چالوس طی 2 روز آینده از ساعت 9 تا 15 مسدود می‌شود

دو حفار غیرمجاز آثار باستانی در مازندران دستگیر شدند

فوت گردشگر گم‌شده در جنگل‌های ساری

پیدا شدن پیکر بی جان 2 جوان در این استان

تهران صاحب آرامستان جدید در این دو منطقه می شود

ضرورت تمدید اعتبار پروانه چاههای کشاورزی در مازندران

معرفی شخصیت امام(ره) در دستورکار متولیان فرهنگی قرار گیرد

برگزاری مسابقات تکواندو قهرمان قهرمانان تکواندو پسر مازندران

وعده جدید درویش به بازیکنان پرسپولیس