مزاحمتهای تلفنی اورژانس قابل پیگیری شد
اجتماعي
بزرگنمايي:
پیام مازند - دکتر حبیبی ساروی از کاهش تماسهای تلفنی مزاحمان اورژانس خبر داد و گفت: با بکارگیری فناوری نوین (سامانه اتوماسیون) اورژانس مزاحمتهای تلفنی قابل کنترل و پیگیری شد.
در سال 99، از 807 هزار و 092 تماس با اورژانس مازندران، 17 هزار و 961 مورد مزاحمت تلفنی بود که 2/2 درصد را به خود اختصاص داده بود.
در سال 1400، از 848 هزار و 307 تماس با اورژانس، 17 هزار و 119 معادل 0/2 درصد مزاحمت تلفنی بود.
به گفته ساروی بیش از 238 هزار تماس با خطوط ارتباطی اورژانس 115 در سه ماهه نخست امسال برقرار شده که از این تعداد، 2859 مورد از کل تماسها با عنوان مزاحمت، در سامانه الکترونیک ثبت شده است و تماسهای دیگر نیز شامل موارد غیر اورژانسی، مشاوره و پیگیری میباشد.
او میگوید: گاها در نتیجه بی اطلاعی و یا به جهت سرگرمی بعضی از افراد، خطوط تلفن 115 اشغال شده و باعث به تعویق افتادن پاسخگویی کارشناسان اورژانس به افراد نیازمند خدمات فوریتهای پزشکی میشود.
باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری
-
دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴:۳۱
-
۵۸ بازديد
-
-
پیام مازند
لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/260672/