پیام مازند

آخرين مطالب

2 طلا و یک نقره، رهاورد کشتی‌گیران جوان مازنی از آسیا ورزشي

2 طلا و یک نقره، رهاورد کشتی‌گیران جوان مازنی از آسیا
  بزرگنمايي:

پیام مازند -  کشتی گیران مازندرانی در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا 2 طلا و 1 نقره کسب کردند.
رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا با قهرمانی تیم ایران در شهر منامه بحرین پایان یافت.
این رقابت‌ها روز‌های 18 و 19 تیرماه در شهر منامه بحرین برگزار شد و در پایان تیم ایران با رکورد بی نظیر 8 مدال طلا، 1 نقره و کسب عنوان قهرمانی قاره پهناور آسیا را به دست آورد.
کشتی گیران مازندرانی در این رقابت‌ها توسط آرمین حبیب زاده در وزن 61 کیلوگرم و عرفان الهی در وزن 74 کیلوگرم به مدال طلا و رضا مومنی در وزن 57 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.
نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:
در وزن 57 کیلوگرم رضا مومنی کشتی گیر قائم شهری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل خطیب الآنی از عراق با نتیجه 12 بر 2 پیروز شد و دردور سوم و مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر صفر ولادیسلاو نکاندروف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. مومنی در این مقابل مری بازاربایف از قزاقستان مغلوب و صاحب مدال نقره شد.
در وزن 61 کیلوگرم آرمین حبیب زاده کشتی گیری از قائم شهر در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر مقابل انخبولد انخبات از مغولستان پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 11 بر صفر ارسلان رحیم اف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. حبیب زاده در این دیدار با نتیجه 11 بر 9 از سد کومار موهیت از هند گذشت و به مدال طلا دست یافت.
در وزن 65 کیلوگرم، محمدعلی عموزاد کشتی گیر بهشهری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 7 بر 1 کشتی را مقابل امیدجان جلال اف از ازبکستان واگذار کرد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، عموزاد از دور رقابت‌ها کنار رفت.
در وزن 70 کیلوگرم حسین محمدآقایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 14 بر 6 از سد ژاسولان بخولتانوف از قزاقستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر 8 ظفربک اوتاخانوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. محمدآقایی در دیدار پایانی با نتیجه 15 بر 7 مولایم یاداو از هند را از پیش رو برداشت به مدال طلا دست یافت.
در وزن 74 کیلوگرم عرفان الهی کشتی گیر تنکابنی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر 2 از سد ریوتارو توگویا از ژاپن گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل دیاس ساگداتوف از قزاقستان با نتیجه 10 بر صف به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. الهی در این دیدار با نتیجه 10 بر 4 جایدیپ از هند را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.
در وزن 79 کیلوگرم سبحان یاری در دور اول با نتیجه 10 بر صفر جئونگ اوک کیم از کره جنوبی را شکست داد. وی در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 12 بر 2 از سد یلنور شیلدبای از قزاقستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. یاری در این دیدار با نتیجه 4 بر 1 مقابل سوبارو تاکاهارا از ژاپن پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.
در وزن 86 کیلوگرم عارف رنجبر در دور اول با نتیجه 11 بر 8 مقابل ژاکسیلیک از قزاقستان به پیروزی رسید وی در دور بعد با نتیجه 10 بر 8 جوینتی کومار از هند را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. رنجبر در این مرحله با نتیجه 6 بر 3 مقابل حاج اکبر عبدوالکاخاروف از ازبکستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. رنجبر در این دیدار با نتیجه 8 بر 2 باتبیلکون نادامبات از مغولستان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.
در وزن 92 کیلوگرم مبین عظیمی در دور نخست با نتیجه 12 بر 2 ایسا کیکوچی از ژاپن را از پیش رو برداشت و در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 12 بر 2 مقابل آکاش از هند پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. عظیمی در دیدار پایانی با نتیجه 7 بر صفر نوردولت باکنوف از قزاقستان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.
در وزن 97 کیلوگرم که با حضور 7 کشتی گیر و در دو گروه 4 و 3 تیمی و به صورت دوره‌ای برگزار شد، امیرعلی آذرپیرا در دور اول با نتیجه 10 بر صفر مقابل نوربولات آدیل اولو از قرقیزستان پیروز شد. وی در دور دوم مقابل آشیش از هند با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. آذرپیرا در این مرحله با نتیجه 12 بر 2 مقابل زلیم خان موسیخانوف از قزاقستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. نماینده کشورمان در دیدار پایانی با نتیجه 10 بر صفر آشیش از هند را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.
در وزن 125 کیلوگرم که با حضور 7 کشتی گیر و در دو گروه 4 و 3 تیمی و به صورت دوره‌ای برگزار شد، سالار حبیبی در دیدار نخست با نتیجه 10 بر صفر مدربک آبدینظر اولو از قرقیزستان را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر مقابل بکزات تاژی از قزاقستان پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حببی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر آینظر بازاربایف از ازبکستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر ماهندرا گایکواد از هند را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.
رده بندی تیمی: 1- ایران ایران 228 امتیاز 2- هند 185 امتیاز 3- قزاقستان 148 امتیاز 4- ژاپن 123 امتیاز 5- ازبکستان 114 امتیاز 6- قرقیزستان 85 امتیاز

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/261172/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

توقیف خودروی قاچاق در ساری

ببینید | نساجی مازندران - تراکتور

تجهیز و نوسازی 150 هکتار شالیزار آمل

بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران

تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی

تساوی نساجی و تراکتور در 45 دقیقه نخست

محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟

طرح نور تعطیل می شود؟

پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌

دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور»

6 مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش

امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم

استقرار 1419 دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی

تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد 8 مصدوم برجا گذاشت

طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است

عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور

برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی

راهپیمایی «جمعه خشم» در خرم‌آباد

برگزاری آیین شکرگزاری رحمت ماه صیام در منطقه لفور مازندران

تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت هدف اصلی «طرح نور» است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین

آیت الله علم الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران

ترافیک سنگین در جاده چالوس

حمله موشکی به اسراییل اعجاز وعده صادق بوده است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی

جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام

برگزاری کنگره 400 شهید روحانی مازندران

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور

حضور 90 بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران | روایت داور مصدوم: فیلم تا قبرس و آلمان هم رسیده است، کتک خوردن یک داور! | آقایان برای رضایت گرفتن ...

همه چیز درباره واریز یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه | جیب سرپرستان خانوارها پر پول شد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

مرگ 91 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران

کنگره 400 شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود

توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور

کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل