پیام مازند

آخرين مطالب

قند کاترین آمل با سرمربی جدید به نخستین برد فصل دست یافت ورزشي

قند کاترین آمل با سرمربی جدید به نخستین برد فصل دست یافت
  بزرگنمايي:

پیام مازند - به گزارش ایرنا، ششمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز –جمعه- با برگزاری هر هفت مسابقه انجام شد که دو نماینده مازندران موفق به کسب یک برد و یک تساوی شدند. قند کاترین با سرمربی جدید به نخستین برد دست یافت و زندی‌بتن نیز از مشهد یک امتیاز به دست آورد.
دو تیم مازندرانی لیگ برتر فوتسال که در هفته‌های گذشته عملکرد چندان مطلوبی نداشتند و هیچ بردی مقابل تیم‌های دیگر کسب نکردند، در هفته پنجم رقابت‌ها به مصاف یکدیگر رفته بودند که زندی‌بتن موفق شد 5 – 3 قند کاترین را شکست دهد و نخستین برد فوتسال مازندران در فصل جاری لیگ برتر فوتسال را مقابل یک تیم هم‌استانی رقم بزند.
شکست هفته گذشته قند کاترین آمل مقابل زندی‌بتن منجر به کناره‌گیری رضا کُردی از سرمربیگری این تیم تازه‌وارد آملی شد و بلافاصله نیز مسئولان این تیم، جواد اصغری‌مقدم سرمربی پیشین تیم‌های کراپ الوند، سن‌ایچ ساوه و دبیری تبریز را به عنوان سرمربی قند کاترین آمل انتخاب کردند. تغییری که به نظر می‌رسد شوک اولیه را به تیم وارد کرد و منجر به کسب نخستین پیروزی تیم آملی شد.
قند کاترین که در هفته ششم مسابقات از قعرنشین جدول یعنی چیپس کامل مشهد در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل میزبانی کرد، با وجود این که در آستانه شکست قرار گرفته بود به خوبی توانست به بازی برگردد و شکست را با یک برد ارزشمند تعویض کند.
آملی‌ها در شرایطی که 3 – 1 از مهمان خود عقب افتاده بودند در نیمه دوم توانستند بازی را در اختیار بگیرند و با به ثمر رساندن پنج گل در یک نیمه توانستند 6 – 3 تیم قعرنشین را شکست دهند.
قند کاترین آمل با سه گل مسعود عباسی و گل‌های امیرحسین زینالی، بهرام سارانی و محمدتقی علیزاده 6 بار دروازه حریف را باز کرد و پرگل‌ترین بازی را رقم زد. سه گل تیم مهمان را نیز امید رخشانی، سجاد امانی و مانی قانع به ثمر رساندند.

پیام مازند

با این نتیجه قند کاترین پس از پنج هفته ناکامی به نخستین برد دست یافت و یک پله در جدول صعود کرد. قند کاترین تا پیش از هفته ششم مسابقات با یک امتیازی که در هفته دوممسابقات کسب کرده بود در رتبه سیزدهم قرار داشت و با این برد در رتبه دوازدهم ایستاد.
جواد اصغری‌مقدم سرمربی تیم قند کاترین آمل پس از این بازی گفت: ما نیمه اول را خوب آغاز کردیم، اما نتوانستیم روند خوب را ادامه دهیم و از حریف عقب افتادیم. به نظرم تیم از نظر بدنی و مهره‌ای هنوز شرایط مطلوبی ندارد و نیاز به ترمیم و بازسازی داریم که در فرصت بین دو نیم‌فصل باید در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم.
وی افزود: بازیکنان ما باید یاد بگیرند که برای برد باید دوید و تلاش کرد که خوشبختانه با صحبت‌هایی که بین دو نیمه با بازیکنان داشتیم این اتفاق در نیمه دوم افتاد. ضمن این که از هوادران آملی نیز بابت حمایت مستمر و یکپارچه‌شان از تیم تشکر می‌کنم. با وجود این که در نیمه نخست از حریف 3 – 1 عقب افتادیم، اما خیلی خوب تیم را تشویق کردند و به بازیکنان انگیزه دادند.
سرمربی قند کاترین با اشاره به بازی هفته هفتم مقابل مس سونگون خاطرنشان کرد: در تبریز بازی بسیار سنگینی با قهرمان ایران و آسیا خواهیم داشت و امیدواریم که بازی خوبی به نمایش بگذاریم. تلاش می‌کنیم روند تیم هفته به هفته بهتر شود.
تساوی کلاردشتی‌ها در مشهد
دیگر تیم مازندرانی لیگ برتر فوتسال نیز امروز حریف دیگر تیم مشهدی این مسابقات بود. زندی‌بتن کلاردشت در مشهد مهمان فرش‌آرا شد که در جدول با این تیم همسایه است. تقابل این دو تیم پایاپای و نزدیک دنبال شد و در نهایت نیز با تساوی 2 – 2 پایان یافت.
زندی بتن ابتدا از میزبان خود پیش افتاد. اما در همان نیمه نخست بازی به تساوی کشیده شد. تلاش کلاردشتی‌ها برای پیروزی در نیمه دوم نیز ادامه یافت و باز هم توانستند از حریف مشهدی پیش بیفتند. اما فرش‌آرا مانند نیمه نخست باز هم توانست گل تساوی را به ثمر برساند و بازی با همین تساوی به پایان رسید. هر دو گل زندی بتن توسط محمدرضا کرد به ثمر رسید و برای میزبان نیز محمدرضا احمدی و حبیب جعفری گلزنی کردند. شاگردان مهرداد لطفی در زندی‌بتن کلاردشت با یک امتیازی که در این مسابقه خارج از خانه به دست آوردند 6 امتیازی شدند و روی پله نهم قرار گرفتند.
مهرداد لطفی سرمربی تیم فوتسال زندی‌بتن کلاردشت پس از این مسابقه اظهار کرد: شاهد یک بازی سراسر تاکتیکی از طرف هر دو تیم بودیم که بابت بازی خوب به بازیکنان هر دو تیم تبریک و خسته نباشید می‌گویم.
وی افزود: تیم ما از هر لحاظ خودش را برای برد آماده کرده بود و از حریف هم توانستیم پیش بیفتیم. با تساوی به رختکن رفتیم و در نیمه دوم هم پیش افتادیم. اما متاسفانه بازیکنان ما تحت تاثیر فضای سالن و فشار تشویق هواداران قرار گرفتند و تیم حریف هم با تاکتیک پاورپلی و افزایش فشار روی دروازه توانست به گل برسد.
هفته هفتم مسابقه لیگ برتر فوتسال چهارشنبه 26 مرداد برگزار می‌شود که زندی‌بتن میزبان همسایه‌ هم‌امتیازش در جدول یعنی فولاد زرند ایرانیان است و قند کاترین آمل نیز باید با تیم سوم جدول یعنی مس سونگون در زمین حریف مسابقه دهد.
برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم فوتسال چیپس کامل مشهد تیم فوتسال زندی‌بتن کلاردشت فرش آرا مشهد

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/263645/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا

حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت

مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند

12 زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور 27 واحد تولید در اکسپو

سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است

سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم

حسن یزدانی به تشک برگشت

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل

نوجوان 16 ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد

حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا

اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است

رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست

سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

لبخند شکوفه های بهاری در مازندران

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است

ذخیره‌سازی 2831 تن مرغ در سردخانه‌های مازندران

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

27 رقم برنج در کشور معرفی شده است

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا

روند تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری شتاب می‌گیرد

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

(تصاویر) شکوفه‌های بهاری مازندران

سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت

لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران

خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!

بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری

برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»

همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند

راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود

برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت