پیام مازند

آخرين مطالب

آماج دشمنان در حوزه رسانه علیه اعتقاد ملت ایران به ولایت فقیه است سياسي

آماج دشمنان در حوزه رسانه علیه اعتقاد ملت ایران به ولایت فقیه است
  بزرگنمايي:

پیام مازند -  سردار ابوالفضل شکارچی روز شنبه در آیین تجلیل سپاه کربلای مازندران از خبرنگاران در ساری افزود : امروز به رغم پیشرفت های نظامی و قدرت بازدارندگی بالایی که در جنگ سخت داریم ، ولی در جبهه جنگ نرم ضعف داریم که باید جدی تر وارد شویم .
وی سطحی نگری در رسانه را آسیب جدی خبرنگاری دانست و گفت : رسانه ها باید به عمق راهبردی در جهاد تبیین به صورت ویژه توجه کنند.
سردار شکارچی از همکاری رسانه ها و خبرنگاران با لشکر 25کربلای مازندران قدردانی کرد و افزود : امروز رسانه های مازندران با غیرت دینی ، فاطمی و عاشورایی همواره در مقابله با دشمنان در صف مقدم هستند .
وی با بیان این که مازندران شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و سعید باغبانی مستند ساز و خبرنگار مازندرانی در دفاع از حریم اهل بیت افتخاری برای این خطه و کشور است ، ادامه داد: امروز به برکت خبرنگاران باغیرت انقلابی ، فرهنگ ایثار و شهادت طلبی به دنیا صادر شده است .
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اظهار این که جبهه عاشورای حسینی با رسالت پیام‌رسانی ماندگار شد و از تحریف ها نیز به دور ماند ، گفت : یقین کنید خبرنگاران انقلاب که من از اقدامات خبرنگاران مازندران که این چنین فعالیت می کنند ؛قدردانی می کنم همانند حضرت زینب ( س) باید عاشورایی عمل کنند.
سردار شکارچی کار رسانه ها را فراتر از فعالیت برای مادیات توصیف کرد و خطاب به اصحاب رسانه مازندران افزود : رسالت شما دینی و انقلابی است و موفقیت مازندران در حوزه رسانه به خاطر رویکرد انقلابی گری است و صد البته پشتیبانی و حمایت از آنان نیز لازم و ضروری است.
وی ادامه داد : پیام انقلاب اسلامی را به نسل جدید و جهان اسلام برسانیم وگرنه دشمنان انقلاب اسلامی با داشتن امپراطوری رسانه ای ، ابزار های پیشرفته و البته منسجم در حال جنگ علیه انقلاب اسلامی هستند.
سردار شکارچی با ذکر این نکته که دشمنان بخوبی فهمیدند که نقطه کانونی تداوم انقلاب اسلامی اطاعت امر کردن ملت از ولایت فقیه است و اگر مقوله ولی فقیه به عنوان نخ تسبیح پاره شود ؛چیزی تحت عنوان اعتقادات وجود نخواهد داشت ، گفت : شرارت دشمنان در جنگ رسانه ای علیه نظام جمهوری اسلامی را می توان در مقایسه با رژیم جعلی صهیونیستی که هزاران کودک را به خاک و خون می کشد ، مشاهده کرد.

پیام مازند

خلاء خبرنگار درجبهه جنگ نرم یعنی عدم پشتیبانی مردم از انقلاب است
وی با طرح این سووال که اگر خبرنگار و رسانه در دوران دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت (ع) غایب بود چه اتفاقی می‌افتاد ؟، گفت : خلاء خبرنگار در این عرصه ها یعنی عدم پشتیبانی مردم از انقلاب و ولایت فقیه و شهیدانی که روی دست های مردم تشییع می‌شود و مادری که پنج شهید را تقدیم می کند.
سردار شکارچی سهم رسانه ها و خبرنگاران را در پیروزی هشت سال دفاع مقدس بی دیل توصیف کرد و بیان داشت: اگر امروز با ترافیک ثبت نام و حضور در دفاع از حریم اهل بیت (ع) مواجه هستیم ، افول قدرت پوشالی آمریکا را می بینیم و خواب بر رژیم جعلی کودک کش اسرائیل حرام شده ، نتیجه کار مقدس رسانه ها و خبرنگاران است.
وی با اظهار این که خبرنگاری شغل نیست بلکه جهاد مقدس در ادامه رسالت انبیا و تمام نشدنی است ، افزود : امروز رژیم صهیونیستی در شیب فروپاشی قرار گرفته است چراکه خبرنگاران به عنوان افسران حوزه نرم شجاعانه در صحنه حضور دارند.
سخنگوی نیروهای مسلح با بیان این نکته که خبرنگاران و رسانه ها در تراز انقلاب اسلامی شمشیر زن ها را علیه دشمنان به صف می کشند و انسجام را از دشمنان می گیرند ، گفت: به خط کردن شمشیر زن ها و روحیه دادن به رزمندگان علیه دشمنان و ایجاد وحشت در جبهه استکبار کار بسیار مهمی است که رسانه های انقلابی آن را انجام می دهند و لازم است مقابل جبهه باطل در حوزه رسانه ها منسجم باشیم و نبرد ناهمتراز در حوزه جنگ نرم علیه دشمنان داشته باشیم به این معنی که با حداقل تجهیزات نقطه کانونی دشمنان را نشانه بگیریم.
وی تصریح کرد: به نظر می رسد هنوز انسجام رسانه ای لازم را علیه دشمنان مشترک نداریم ، یعنی ناخودآگاه و البته برخی از افرا رسانه ای که قلیل هستند ، با اقدامی دشمن را شاد می کنند ، بعضی از خبرنگاران انقلاب اسلامی ناآگاهانه در زمین دشمن بازی می کنند و این از اشکالات اساسی حوزه رسانه در کشور است در حالی که رسانه و خبرنگار باید اهل تشخیص باشد نه اهل تقلید ؛یعنی حق را از باطل تشخیص بدهد تا خوب به هدف بزند.باید حضور خودش را در جبهه جنگ فرض کند ، واقعا در حوزه رسانه به صورت تمام عیار در جنگ با دشمنان هستیم و در این جبهه هم تدافعی و هم تهاجمی عمل کنیم.
سردار شکارچی گفت : جهاد تبیین باید در اولویت رسانه ها قرار بگیرد. بهترین تعریف جهاد تبیین مورد نظر رهبر انقلاب که باید اقدام عملی شود ، تبیین دستاورد های انقلاب با همه موانع است. مصداق بارز تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی مقابله ایران با 30 کشور تا دندان مسلح در هشت سال جنگ تحمیلی است. در این نبرد نابرابر که در بسیاری از مسایل تحریم نیز بودیم ،درس عبرت به استکبار جهانی داده شد.
وی افزود : باید امروز جواب سووال چرا ایستاده ایم را به نسل حاضر و آینده بگوییم ، این نقش رسانه در جهاد تبیین است ؛ عده ای بی خرد و ناآگاه باافتادن در تله رسانه های غربی و استکبار ؛خدمات انقلاب سالامی را نا دیده گرفته و دوران رضا شاه را ملعبه ای علیه ایران می کنند.
سردار شکارچی با بیان این که سطحی نگری در رسانه آسیب جدی خبرنگاری است و باید به عمق راهبردی در رسانه ها با جهاد تبیین به صورت ویژه توجه شود، گفت : نباید از جسارت به شهید سعید همدانی براحتی گذشت ، باید رسانه ها در هر جناح ، حزب و گروه تودهنی به دشمنان بزنند. جهاد تبیین باید هوشمندانه و توامان با دشمن ستیزی و دشمن شناسی باشد ، رسانه و خبرنگار باید عمیق حقایق را کشف کند .
وی با توضیح این که رازهای انقلاب و اسرار نظام نیز از حقایقی هستند که باید در انتشار آنها دقت کرد ، گفت : این که اکنون به اظهار برخی ها 85 درصد اطلاعات رسانه های غربی از رسانه های دخلی گرفته می شود ، بسیار خطرناک است ، در گذشته دشمنان میلیارد ها دلار برای جاسوسی هزینه می کردند تا به این اطلاعات برسند ، اما امروز این یک آسیب جدی در حوزه فعالیت برخی از رسانه ها است .رسانه و خبرنگار باید محاسبه گر باشد هر مطلبی که برای بیت المال و منافع عمومی مضر است ،باید از انتشار عمومی آن پرهیز شود .رقابت مثبت و منفی در رسانه ها باید مراقبت شود . رسانه ها نباید فریب بخورند که اگر این رخ بدهد که البته مصادیق زیادی را داریم منجر به خسران جدی در حوزه فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی داخلی و خارجی کشور می شود.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت : اینکه بعضی از رسانه ها حجاب را اولویت و معیشت را غیر مهم جلو می دهند ، فریب رسانه ای است ، یعنی آمریکا و رژیم اسرائیل دلسوزتر از مسوولان نسبت به معیشت مردم ما هستند ؟ یقین کنید رسانه های معاند برای جدا سازی مردم از انقلاب تمام قدرت رسانه ای را به کارگیری کرده اند و در این رقابت ،رسانه های انقلاب محور باید قبل از روایت دشمنان تحلیل محتوا کرده و ورود پیدا کنند.یعنی فرماندهی و مدیریت موضوع باید از رسانه ها داخلی باشد ،چرا که اگر دیر روایت شود رسانه های دشمنان تهاجمی عمل کرده و رسانه های داخلی باید فقط تدافعی عمل کنند.ورود به جنگ روایت های رسانه ای در عملیات تدافعی همانند ورود در میدان مین نامنظم است.مراقب باشیم به دام فریب عملیات رسانه های دشمنان نیفتیم . بدانید ما در همه بخش ها پیروز می‌شویم پس باید امید را به جامعه تزریق کرد .
وی افزود : امروز آمریکا ، انگلیس و فرانسه در سراشیبی قرار دارند و ایران امروز بسیار قدرتمند تر و متفاوت تر از گذشته شده است. یقین داریم هیچ خبرنگار انقلابی در تضعیف نظام کار نمی کند ، باید در مطالبه گری امید مردم را در جامعه بالا برد و در عین حال پاسخگویی مسوولان را پیگیری کرد.
به گزارش ایرنا در این مراسم از خبرنگاران حوزه بسیج و رسانه سپاه کربلا مازندران قدر دانی شد.
برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز خبرنگار مازندران سازمان بسیج مستضعفان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/263721/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا

حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت

مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند

12 زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور 27 واحد تولید در اکسپو

سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است

سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم

حسن یزدانی به تشک برگشت

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل

نوجوان 16 ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد

حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا

اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است

رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست

سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

لبخند شکوفه های بهاری در مازندران

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است

ذخیره‌سازی 2831 تن مرغ در سردخانه‌های مازندران

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

27 رقم برنج در کشور معرفی شده است

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا

روند تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری شتاب می‌گیرد

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

(تصاویر) شکوفه‌های بهاری مازندران

سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت

لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران

خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!

بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری

برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»

همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند

راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود

برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت