پیام مازند

آخرين مطالب

7 بازیکن پولی در سروقامتان حضور داشتند ورزشي

7 بازیکن پولی در سروقامتان حضور داشتند
  بزرگنمايي:

پیام مازند - ایسنا/همدان تیم والیبال سروقامتان همدان فصل گذشته با انگیزه‌های بسیار بالا در رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال کشور حاضر شد اما در نهایت با کسب نتایج بسیار ضعیف در قامت یک مدعی ظاهر نشد و از صعود جا ماند و مربی اسبق سروقامتان همدان ضمن افشاگری از حواشی و اتفاقات درون تیمی در رابطه با دلایل افول والیبال در استان همدان صحبت کرد و با انتقاد از عملکرد رئیس هیأت والیبال و مدیران باشگاه سروقامتان از حضور پررنگ بازیکنان پولی در این تیم خبر داد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
رافع محمدظاهری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه روی والیبال همدان تعصب دارم و تاکنون تلاش‌های بسیاری در راستای حل مشکلات انجام داده اما مسئولان والیبال نسبت به این موضوعات بی توجه بودند، مطرح کرد: مدیرعامل‌های باشگاه سروقامتان همدان بازیکنان پولی وارد تیم کردند.
وی اظهار کرد: فصل گذشته تیم سروقامتان در کنار ترکیب اصلی خود با هفت بازیکن پولی جوان و نوجوان دیگر نیز وارد مسابقات شد، این بازیکنان با دادن پول به مدیرعامل وارد باشگاه شدند چراکه سطح فنی آنها در آن زمان از معیارهای لازم برای حضور در مسابقات کشوری و لیگ یک فاصله داشت، در بسیاری از باشگاه‌های خصوصی این اتفاق رخ می‌دهد و این بازیکنان در کنار دیگر بازیکنان خوب باشگاه در مسابقات لیگ یک حضور داشتند.
این مربی شناخته‌شده والیبال استان همدان افزود: بزرگترین مشکلی که در این رابطه وجود داشت این بود که برای حضور در مسابقات لیگ یک از بازیکنان و والیبالیست‌های مستعد استان انتخابی و تست‌گیری انجام نشد و شاید در حق بسیاری از والیبالیست‌ها اجحاف صورت گرفت.
وی تصریح کرد: به طور دقیق اطلاع ندارم که هیأت والیبال استان همدان پول‌هایی را که از اداره کل ورزش، شهرداری یا از حاجی بابایی، نماینده همدان دریافت کرده به این باشگاه تزریق کرده است یا در موارد دیگر والیبال هزینه کرده‌اند اما اگر بخشی از این پول‌ها به باشگاه تزریق شده حق ندارند امید و انگیزه‌های بازیکنان مستعد همدان را با این بودجه‌های دولتی نابود و بازیکن پولی وارد تیم کنند، اگر باشگاه واقعاً خصوصی بوده و هزینه‌ها از جیب مدیرعامل پرداخت شده، مختار است هر کاری که می‌خواهد انجام دهد.
محمدظاهری خاطرنشان کرد: ما هر بار مسئول دفتر و نماینده آقای حاجی بابایی را می‌دیدیم می گفت 500 میلیون تومان پول به والیبال همدان کمک کرده‌ایم اما نمی‌دانیم منظورش هیأت استان بود یا باشگاه سروقامتان؛ هیأت ادعا می‌کند باشگاه سروقامتان خصوصی است اما قطعاً به این باشگاه کمک کرده است.

پیام مازند

محمدظاهری با بیان اینکه در باشگاه والیبال سروقامتان همدان کمک مربی سیدعلی خبارگه و علیرضا نادی بوده و قراردادی 32 میلیون تومانی برای حضور در لیگ یک با باشگاه منعقد کرده است، مطرح کرد: بعد از دو بازی نتیجه نگرفتن مدیران باشگاه آقای خبارگه مربی بومی شهر را به سرعت کنار گذاشتند و آقای نادی را آوردند و تا نیم فصل فقط به بازیکنان دادن وعده پول را می‌دادند.
وی ادامه داد: طرف قرارداد ما مهدی محبی‌مسعود؛ مدیرعامل باشگاه بود و بعد از آن شخصی غیروالیبالی به نام امید رحیمیان وارد باشگاه شد و مدیرعاملی باشگاه را برعهده گرفت و با دادن وعده‌های فضایی همچون وارد کردن اسپانسرهای بزرگ و نام‌آشنا و تزریق ده‌ها میلیارد پول سعی در راضی کردن بازیکنان و کادرفنی داشت.
مربی اسبق تیم والیبال سروقامتان تأکید کرد: یکی از علت‌های اصلی اُفت تیم، امید رحیمیان بود چراکه او یک طبل توخالی بود و پول‌های بازیکنان و کادر فنی را هم نتوانست پرداخت کند و مقصر بعدی مدیرعامل یعنی مهدی محبی‌مسعود بود.

پیام مازند

وی اضافه کرد: علیرضا نادی، سرمربی باشگاه وقتی متوجه شد که مدیرعامل‌ها نمی‌توانند هزینه‌های معمولی تیم را پرداخت کنند با بازیکنی وارد صحبت نشد و با همان ترکیب سابق فصل را ادامه دادیم و همچنان به ترکیب سابق امید داشتیم تا صعود کند.
محمدظاهری اظهار کرد: نمی‌دانم مهدی محبی‌مسعود و امید رحیمیان به عنوان مدیرعاملان باشگاه به چه نیتی ضمانت و سفته در فدراسیون نگذاشتند، حتماً علتی داشته! چندین بار از سوی فدراسیون به این افراد گفته شد سفته در فدراسیون بگذارید تا باخت فنی در مسابقات برایتان ثبت نشود اما این دو نفر اصلاً توجه نکردند.
وی در ادامه گفت: در یک مسابقه به میزبانی همدان برابر حریف گیلانی، ناظر بازی از ورود ما به زمین به دستور فدراسیون جلوگیری کرد و یک آبروریزی بزرگ در استان خودمان برای ما ثبت شد و حتی جدل و التماس کادرفنی برای ناظر بازی نتوانست وی را راضی کند.
این مربی والیبال همدان خاطرنشان کرد: باخت فنی برایمان ثبت شد و امتیازها از دستمان پرید و تنها کورسوی امیدمان برای صعود نابود شد و کم کم بازیکنان طی روزهای بعد از تیم قهر کردند و دست کادرفنی خالی ماند.
وی افزود: در مسابقات آخر از کل کادرفنی فقط من باقی ماندم و تیم را رها نکردم، به تنهایی سرمربی، آنالیزور، کمک مربی، سرپرست، تاکسی، تدارکات و ... تیم شدم و با تعداد محدودی از بازیکنان باقی مانده و بومی مسابقات را به زور و جانانه ادامه داده و به اتمام رساندیم تا حداقل آبروی همدان حفظ شود.
محمدظاهری تأکید کرد: بازیکنان نهایتاً به زور 50 درصد مبالغ خود را دریافت کردند، آخر مسابقات از بچه‌ها بابت قراردادشان با خواهش و اجبار می‌خواستند رضایت بگیرند و مثلاً من که قراردادی 32 میلیونی داشتم را می‌خواستند با شش میلیون تومان راضی کنند تا رضایت بدهم که من هم قبول نکردم و به آنها گفتم این کار نامردی است چراکه حتی یک جلسه هم غیبت نداشتم و برخلاف بسیاری از اعضای تیم کم‌کاری نکرده و تیم را در بازی‌های آخر رها نکردم.
وی در ادامه بیان کرد: شش میلیون پول را نگرفتم و آنها هم تهدید کردند که نمی‌دهیم بنابراین رفتم پیش آقای بادامی‌نجات، رئیس هیأت و ماه‌ها من را سرکار گذاشت و صرفاً آن اوایل وعده می داد که مدیرعامل اشتباه کرده و من پول شما را از آنها می گیرم اما هیچ وقت این وعده عملی نشد و من از آقای محبی‌مسعود شکایت کردم و چند وقت دیگر وقت دادگاه من و آقای محبی‌مسعود است تا در دادگاه به شکایت و اظهارات من پاسخ دهد.

پیام مازند

مربی مطرح والیبال همدان گفت: به اداره کل ورزش و جوانان هم رفتم، به دفتر بازرسی آقای تقی رحیمی و به معاون اداره آقای ضمیری کامل و همچنین به معاون حقوقی و دکتر سیفی مدیرکل آن زمان هم این مسائل را گفتم اما هیچ توجهی نکردند. به تازگی هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید سعی کردم به آقای حقیقی هم این مسائل را بگویم اما به طور کامل موفق نشدم و امیدوارم مدیرکل جدید به حرف‌های ما گوش کند و برخلاف مدیران قبلی این موضوعات را مورد توجه قرار دهند تا حداقل از فعالیت غیرقانونی این افراد که به ما در والیبال ظلم کردند، جلوگیری شود.
وی با تأکید بر اینکه هیأت والیبال استان همدان از دستورالعمل‌ها و مصوبات کمیته آموزش فدراسیون پیروی نمی‌کند، اظهار کرد: یکی از مصوبات کمیته آموزش فدراسیون سمینارها و کلاس‌های دانش‌افزایی است و اگر مربیان و داوران در این کلاس‌ها حضور نداشته باشند نمی‌توانند در دوره‌های بالاتر و مبحث مربیگری و داوری حضور مستمر و ثابت داشته باشند و از ارتقای مدرک آنها و همچنین فعالیت استانی آنها جلوگیری می‌شود. چه دلیلی دارد اگر کسی در کلاس‌های دانش‌افزایی شرکت نکند در دوره‌های بالاتر حضور داشته باشد؟ این موضوع غیرقانونی است.
محمدظاهری با بیان اینکه از سمت مسئولیت کمیته آموزش هیأت والیبال استان به علت عدم رعایت قوانین از سوی اعضای هیأت استعفا دادم، افزود: متأسفانه این موضوعات به طور جدی در هیأت والیبال استان از سوی اعضاء و رئیس این هیأت پیگیری نمی‌شود و زمانی که مسئولیت کمیته آموزش هیأت استان را برعهده داشتم بارها این موضوع را به آقای بادامی نجات رئیس هیأت گفتم که گفت پیگیری می‌کنم اما در عمل اهمیتی نداد.
وی با انتقاد از رئیس هیأت والیبال استان همدان گفت: آقای بادامی‌نجات را به علت مشغله زیاد در شورای شهر سه ماه یک بار به زور می دیدیم، رئیس استان و رئیس شهرستان و دبیر هیأت استان و منشی هیأت و برخی از اعضاء غیرتخصصی هستند و تمام زیرساخت‌های رشد والیبال در استان به لطف این موضوعات در شرف نابودی است.
محمدظاهری بیان کرد: حضور مربیان غیرتخصصی و عدم توجه به آموزش علت اصلی اُفت والیبال و فقر حضور مستعدین و پدیده‌های بومی در مسابقات است، باید هر ماه مربیان خود را به‌روز کنند و کلاس‌های دانش‌افزایی و سمینار برگزار شود اما هیچ اهمیتی به این موضوعات داده نمی‌شود و اعضای غیرتخصصی که در رأس هیأت والیبال استان هستند، نباید صرفاً به یک کارت معمولی مربیگری اکتفا کنند و افرادی که شرکت نکردند همچنان آکادمی‌های خود را برگزار می‌کنند و سانس‌های ورزشی بالایی دارند.
وی با بیان اینکه همیشه سعی کرده‌ام در عناوین و جایگاه‌های مختلف همچون مسئولیت کمیته آموزش هیأت والیبال، بازیکن، مربی، داور و حتی استاد دانشگاهی در زمینه ورزش و والیبال به استان خودم خدمت کنم، گفت: دوست داشتم حرف‌ها و درددل‌های ما در رسانه‌ها گفته شود، امید رحیمیان مدام به ما می گفت من خبرنگاران ورزشی را خریده‌ام و آنها رابطه خوبی با من دارند و کسی به حرف شما توجه نمی‌کند!
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/269633/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تغییراتی در چشم که باید نگران تان کند!

چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟

حادثه تلخی که برای یک اتوبوس در اصفهان رخ داد

قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی

اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال

چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!

رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به 150 نفر تذکر داده شد

توضیحات پلیس درباره طرح نور/ 90 درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است

40 درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

(تصاویر) اسکناس دوره ناصرالدین شاه قاجار چه بود و ارزش آن چقدر بود؟

استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور

تجمع بانوان قمی حمایت از طرح نور عفاف و حجاب

بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور

محمد خوش‌چهره: «اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!

تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب

وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال

حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان

اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند

پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود

قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»

وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است

نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد

حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا

حمایت 220 ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی

رائفی پور: 600 میلیون تومان پول به یکی از دوستانم داده ام، هر ماه سود آن را می دهد /مستاجرم

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد

دو هزار اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز نوشهر شد

شرکت 20 هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران

سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست

سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد

افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران

فعالیت بیش از 400 هزار سفیر سلامت در مازندران

سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش در گرامیداشت هفته سلامت

افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک درمجتمع مسکونی مهستان کیش

بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور

حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور

زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله 3.7 ریشتری در نزدیکی چالوس

گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری

تداوم طرح نور با جدیت