پیام مازند

آخرين مطالب

اشکش: التماس می‌کنم که ما را هم ببنید ورزشي

اشکش: التماس می‌کنم که ما را هم ببنید
  بزرگنمايي:

پیام مازند - به گزارش ورزش سه، استقلال ملاثانی در چارچوب‌ رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ آزادگان میزبان پارس جنوبی جم بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان ابراهیم اشکش در رتبه پنجم جدول قرار بگیرند. اشکش پس از این مسابقه در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازی بسیار سختی بود. همانطور که می‌دانید ما رکورد 31 هفته نباختن را ثبت کردیم که یک افتخار برای فوتبال ملاثانی و خوزستان بود اما هیچکدام از مسئولان ملاثانی ندیدند و از این بچه‌ها تقدیر نکردند و حتی خسته نباشید هم نگفتند؛ مثل اینکه برای مسئولان مهم نیست که یک تیم تمام بومی نتیجه می‌گیرد‌.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
وی افزود: ما انتظار داشتیم که شهر و استان‌مان یک خسته نباشید بگوید؛ حق این بچه‌هایی که با تمام وجود برای نام خوزستان می‌جنگند احترام بیشتری است اما متاسفانه ما در استان‌مان به بومی‌گری اهمیت نمی‌دهیم و احترام نمی‌گذاریم و ارزش قائل نیستیم. این بچه‌ها مورد بی‌مهری قرار گرفتند و با توجه به این مسائل نتوانستیم روند نباختن خودمان را ادامه بدهیم و بازی با خیبر را باختیم اما خوشبختانه امروز بچه‌ها با قلب‌شان کار کردند.
اشکش در ادامه گفت: درست است که بازی را نبردیم و می‌توانستیم از موقعیت‌های متعدد گلزنی‌مان استفاده کنیم اما همین که تیم دوباره به روند نتیجه‌گیری برگشت، برای من جای تحسین دارد و به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم بتوانیم روندمان را ادامه بدهیم؛ هر چند که به جز آقای علاقبند و باشگاه، کسی پشتیبان این تیم نیست. ما آرزو می‌کنیم که بعضی از مدیران که در استان حضور دارند، ارتقای شغلی بگیرند و از استان بروند تا مدیرانی بیایند که به جوان‌های بومی استان اهمیت بدهند. نمی‌توانیم برای کسی دعای بد کنیم اما با تمام وجود دعا می‌کنم که ارتقای شغلی پیدا کنند و بروند.حتی یک زنگ به ما نمی‌زنند و پیگیری نمی‌کنند.
او با تاکید بر این مسئله که علی‌رغم وجود بودجه، به استقلال ملاثانی کمک نمی‌شود اظهار داشت: ما در منطقه محروم قرار داریم اما کسی نمی‌تواند بگوید بودجه نیست؛ کاملا بودجه هست و ما در منطقه‌ای قرار داریم که نفت، آب، گاز و همه چیز وجود دارد. صد درصد بودجه و پول هست اما نمی‌دانم به چه علت به این تیم بومی که مورد حمایت و علاقه مردم قرار دارد، کمک نمی‌شود. البته مسئولان کلان هم این تیم را دوست دارند اما مسئولان جزء، توی کارمان می‌گذارند و نمی‌دانم دلیل چیست. امیدوارم این مسائل برطرف شود. این تیم می‌تواند الگوی خوبی در بحث بومی‌گری باشد و باید حمایت شود اما باز هم آرزویم را تکرار می‌کنم؛ انشاالله برخی از مسئولان ارتقای شغلی بگیرند و از استان بروند تا مسئولانی بیایند که دلسوز جوانان استان باشند.
اشکش با گلایه از باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: ساعت 12:30 ظهر، باشگاه استقلال خوزستان ما را وادار به پرداخت 40 میلیون تومان بابت هزینه زمین کرد؛ مدیرعامل محترم باید خرج سفر آستارا را بابت زمین به استقلال خوزستان بدهد. آیا استقلال خوزستان که از حساب شخصی هم پول به حساب‌شان پرداخت می‌شود، کم پول می‌گیرد و حمایت می‌شود که اجبار کند و بگوید ما زمین نمی‌دهیم؟ من از آقای سید کریم حسینی گله دارم که قرار بود این مشکل را حل کند. به چه علت؟ من امروز ورزشگاه را می‌بینم و می‌خواهم بدانم این 40 میلیون تومان‌ کجا خرج می‌شود؟ صندلی‌ها کاملا کثیف، نصف زمین کوتاه شده و نصف دیگر کوتاه نشده، وضعیت بهداشت ورزشگاه را هم می‌بینیم و هیچ چیزی اضافه نشده است. اینجا 9 کارگر دارد که می‌گویند ما را بیمه نمی‌کنند و حقوق هم نداده‌اند؛ 40 میلیون کجا خرج می‌شود؟
او ادامه داد: اگر قرار است از استقلال ملاثانی بگیریم و به استقلال خوزستان بدهیم، باید خرج زمین بشود. کجا خرج می‌شود؟ من که نمی‌بینم. البته یک چمن خوب هست که دست‌شان درد نکند، آب دادند و درست کردند اما باشگاه استقلال خوزستان که مدرسه فوتبال، آکادمی، بزرگسال، امید و دفتر باشگاهش را به اینجا آورده و همه چیز به صورت رایگان در اختیارش است، از استقلال ملاثانی هم پول بگیرد؟ چه کسی باید از ما حمایت کند؟ مدیرعامل محترم ما می‌گوید به خاطر من هیچ مصاحبه‌ای نکن و اشکالی ندارد اما آیا واقعا این درست است؟
اشکش درباره بازی امروز برابر پارس جنوبی جم گفت: ما در تمام دقایق بازی سعی کردیم فوتبال‌مان را به حریف قالب کنیم. پارس با هزینه‌های کلان، قبل از آغاز فصل مدعی اصلی قهرمانی بود و یک تیم ریشه‌دار است که بازیکنان بسیار خوب و قراردادهای کلان دارد و ما لذت بردیم که آقای بهرام رضاییان عضو هیئت رئیسه فدراسیون که مدیرعامل این باشگاه است، به خوبی از این تیم حمایت می‌کند. ما هفته قبل در خرم‌آباد تمام مسئولان استان لرستان را در ورزشگاه دیدیم ولی اینجا باید بگردیم و التماس کنیم که یکی از مسئولان بیاید تیم را نگاه کند.
سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: باید خودمان، ارزش خودمان را نگه داریم. این تیم رسالت خودش را درست انجام می‌دهد. من کمتر در مصاحبه‌هایم درباره مسائل فنی صحبت می‌کنم چون اصلا وقت نمی‌شود؛ زمانی که باید تا 12:30 استرس ورزشگاه داشته باشم، چرا بحث فنی کنم؟ اما خودتان تعداد موقعیت‌های گل، چرخش توپ، ایجاد موقعیت و فشار به تیم حریف را از سوی ما دیدید. فکر می‌کنم امروز تیم حریف بیشتر از 10-20 دقیقه بازی را از جریان انداخت تا به هدف خودش برسد. این بازیکنان، بچه‌های خوب و نجیب استان خوزستان هستند و با غیرت بازی می‌کنند. ای کاش از آنها حمایت شود چون این تیم رسالت خود را به خوبی انجام می‌دهد.
اشکش درباره پنالتی پارس جنوبی جم در این بازی توضیح داد: آن صحنه پنالتی نبود و فکر می‌کنم بعد از قاضی درون زمین، یک قاضی بالاتر سبب شد که توپ گل نشود چون اصلا پنالتی نبود‌.
او در خصوص اظهارات رزاقی‌راد درباره اعتراض کادرفنی استقلال ملاثانی در کنار زمین گفت: من برای آقای رزاقی احترام قائلم و رفیق ماست و با میلیاردها پول کار می‌کند و بیلانش مشخص است؛ حالا که درباره من صحبت کرد، من هم این حرف را می‌زنم وگرنه صحبت نمی‌کردم. سبک مربیگری و کار من مشخص است و نتایج و سبک آنها هم با پول‌های میلیاردی و هزینه‌های بالا مشخص است. من صحبت دیگری در این باره ندارم.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/269974/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کوراش کاران نهاوندی راهی مسابقات آسیایی و جهانی شدند

واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد حادثه ساز شد

تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است

نقشه استعمار، ایجاد اسرائیل بزرگ

کنایه سنگین نماینده مجلس به رئیسی درباره قیمت دلار

رئیسی اسرائیل را تهدید به پاسخ شدیدتر کرد

مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم

قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور

وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز

مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد

زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟

حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!

مشکل بزرگ دولت بریتانیا؛ رومن آبراموویچ با پول فروش چلسی چه خواهد کرد؟

هشدار صندوق بین‌المللی پول در مورد شکنندگی مالی

گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود

پول‌ طلا و نقره مشکلات اقتصادی را حل می‌کند

ضرب سکه‌های طلا خیانت به کشور است

راهکارهایی برای خرید و فروش انرژی توسط بخش خصوصی در مازندران

گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان

نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور

تاجران پول در نظام سرمایه داری همان بانک‌ها هستند

حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران

معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان

آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد

برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند

ضرورت راه‌اندازی خانه هنرمندان در مازندران

600 هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به 5000 روستا

اصلاح حکمرانی آموزشی بر پایه دانش و اخلاق

اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر

صندوق بین‌المللی پول خوش‌بین شد | تورم ایران وارد کانال 30 درصدی می‌شود

دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: امنیت کشور مرهون حضور همه جانبه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح است

دلیل عجیب و متفاوت یک مرد برای خفه کردن همسرش

بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور

سکه‌های طلا در خانه‌ها انبار شده و هیچ مشکلی از جامعه را رفع نمی‌کند

دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور شدند

ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران

زمزمه های ورود ایران چک های 500هزار تومانی به بازار

ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران

بیکاری فارغ التحصیلان مازندران بالاتر از میانگین کشور

محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد

رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کیش از رسانه ملی

سرهنگی: اجرای دقیق قوانین مناطق آزاد باعث حفظ و جذب سرمایه گذاران و جلوگیری ازخروج آنان از کشور می شود

توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟

ارسال پول به چین چگونه است ؟

تاریخ افزایش کرایه حمل و نقل عمومی اعلام شد

ادای احترام معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقام والای شهدای شهر بوشهر

سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان بوشهر

ماجرای ماشین پلیس های دوربین دار در تهران