پیام مازند

آخرين مطالب

اعتراض شدید مهاجری: طلای همسرانمان را می‌فروشیم! ورزشي

اعتراض شدید مهاجری: طلای همسرانمان را می‌فروشیم!
  بزرگنمايي:

پیام مازند - به گزارش “ورزش سه “ و به نقل از ایسنا رضا مهاجری در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در اعتصاب به سر می برد، گفت: بحث اعتصاب نیست،؛ بحث این است که به دلیل مشکلات مالی تیم ما از نظر روحی شرایط تمرین ندارد. بازیکن من پول ندارد که اجاره خانه بدهد و می گوید برای چندین بار به همسرم بگویم طلایت را به من بده تا بفروشم و از پس مخارج خانه برآیم.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
وقتی بازیکنی قراردادش دو میلیارد تومان است که این مبلغ در فوتبال ما حداقل است و نمی توانیم بخشی از همین مبلغ قرارداد بازیکنمان را پرداخت کنیم، چه می توانم بگویم. در حال حاضر برخی بازیکنان ما معطل 20 میلیون تومان مانده اند، در حالی که باید 150 تا 200 میلیون تومان از قسط پرداختی را به او بدهیم.
*بازیکن تازه داماد در خانه پدر خانمش اسا
وی ادامه داد: یکی دیگر از بازیکنانمان وسایل خانه اش را از شهرستان به خانه پدر همسرش آورده و منتظر است باشگاه به او پول بدهد تا این بازیکن که تازه ازدواج کرده است بتواند خانه ای اجاره کند و مستقل شود. حتی مدتی پیش همسر این بازیکن طی یک تماس تلفنی با من از این موضوع گله مند بود. ما چنین مشکلاتی را داریم و بعد هم بازیکنان مان با اعصاب خراب به تمرین می آیند و چه کسی باید جوابگوی این شرایط باشد.
*حالا فقط چند نفر کنار ما هستند
در هفت هفته ابتدایی لیگ احساس خوبی از تیم نفت به من القا می شد زیرا همه پای کار بودند و همه می خواستند این تیم در لیگ بماند. الان هم برخی افرادی که کنار ما هستند در حال تلاشند اما فعلا خروجی را شاهد نبوده ایم.
چرا اداره کل ورزش خوزستان پول وزارت نفت را به ما نمی‌دهد؟
دو هفته ای است پولی قرار بود از طریق وزارت نفت به باشگاه های نفتی خوزستان تعلق بگیرد به حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان واریز شده است و سوال این است چرا این پول به ما داده نمی شود؟ این که دلایل واهی می آورند تا این پول پرداخت نشود را دیگر متوجه نمی شوم. در آخرین جلسه ای که هفته گذشته در استانداری داشتیم و خود مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان هم حضور داشت قرار شد آن مبلغ صبح فردای آن روز به حساب باشگاه واریز شود اما بعد دیدیم که به ما گفتند نامه ای که در این زمینه نوشته شده است ایراد دارد، در حالی که این نامه را خود وزارتخانه های ورزش و جوانان و وزارت نفت نوشته بودند و به امضای دو وزیر رسیده بود اما وقتی به نفرات پایین دست می رسد می گویند دچار اشکال است که واقعاً تعجب می کنم.
*وقتی پرداختی را می‌بینم خجالت می‌کشم
چرا الان باید دو تیم نفتی خوزستان پایین جدول باشند؟ به نظرم این موضوع علت دارد و بعد هم به اولین کسی که معترض می شوند سرمربی تیم است. من معتقدم خیلی چیزها غیرطبیعی جلو می رود. مگر می شود در چهار بازی هنوز مسابقه شروع نشده است گل دریافت کنیم؟!آن هم تیمی که فصل قبل تمام تلاشش را کرد و در لیگ ماند و حتی در هفت هفته ابتدایی لیگ امسال هم عملکرد خوبی داشت و در فوتبال ایران آقایی کرد. به هر حال این که نتوانسته ایم به بازیکنمان پول برسانیم در عملکردمان تأثیرگذار بوده است و اینکه امسال فقط 13 درصد مبلغ قراردادشان را پرداخت کرده ایم خجالت می کشم.
*مسائل نفت فنی نیست
به هر حال اینکه کار ما کجا گیر کرده است نمی دانم، فقط می دانم این مشکل به باشگاه مربوط نمی شود اما کار در جایی ایراد دارد که نمی خواهند به باشگاه کمک کنند. من تا همین الان هم که در تیم مانده ام ریسک کردم و بحث اعتبار و آبروی من نیز درمیان است. البته پیش از این هم پیش بینی این شرایط را برای نفت مسجدسلیمان داشتم، پس نتایج ما در جایی به جز مسائل فنی رقم می خورد.
*سال گذشته هم چنین شرایطی داشتیم
بازیکن ما باید آرامش و تمرکز داشته باشد. علی رغم تمام این مشکلات بازیکنانم یک هفته در تمرین شرکت کردند و ما هم به آن ها وعده رسیدن پول را داده بودیم اما من می دیدیم که کیفیت بازیکنم با توجه به مشکلات مالی پایین آمده است. سال گذشته هم همین شرایط را داشتیم، هر چند در لیگ ماندیم اما قرار نیست چنین شرایطی هر فصل در نفت مسجدسلیمان تکرار شود و ممکن است زمانی حتی چند برابر پول را به نفت مسجدسلیمان برسانیم که دیگر به درد تیم نخورد.
روز اول به من گفتند امسال مشکل مالی نداریم
من می‌دانستم که نفت مسجدسلیمان مشکلات دارد اما روز اول به من گفتند امسال مشکل مالی نداریم و واقعا خجالت می کشم بگویم بازیکنم این فصل فقط 13 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده است، در حالی که بازیکنان تیم های دیگر 30 تا 35 درصد مبلغ قرارداد خود را گرفته اند. من فکر می کنم ضعیف ترین تیم از نظر مالی در لیگ برتر تیم نفت مسجدسلیمان است. به هر حال وقتی پولی به حساب اداره کل ورزش جوانان خوزستان از سوی وزارت نفت برای کمک به تیم های نفتی استان واریز شده است باید به ما داده شود و اگر هم ایراد دارد پس از روز اول قبول نکنند که این پول به حسابشان واریز شود یا حداقل یک راهکار دیگر برای واریز آن به حساب دو باشگاه نفتی پیدا کنند.
*بعد از واریز پول به تمرین بازمی‌گردیم
بازیکنان ما زمانی به تمرین برمی گردند که مبلغی از قرارداد خود را دریافت کنند و درد این است که پول هست اما نمی توانیم آن را برداشت کنم. ما واقعاً باید به بازیکنمان چه بگوییم؟ در این شرایط سخت اقتصادی همه مشکل دارند و بازیکنان ما هم پولشان را می خواهند.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/270497/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

استقرار 1419 دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی

تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد 8 مصدوم برجا گذاشت

طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است

عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور

برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی

راهپیمایی «جمعه خشم» در خرم‌آباد

برگزاری آیین شکرگزاری رحمت ماه صیام در منطقه لفور مازندران

تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت هدف اصلی «طرح نور» است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین

آیت الله علم الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران

ترافیک سنگین در جاده چالوس

حمله موشکی به اسراییل اعجاز وعده صادق بوده است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی

جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام

برگزاری کنگره 400 شهید روحانی مازندران

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور

حضور 90 بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران | روایت داور مصدوم: فیلم تا قبرس و آلمان هم رسیده است، کتک خوردن یک داور! | آقایان برای رضایت گرفتن ...

همه چیز درباره واریز یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه | جیب سرپرستان خانوارها پر پول شد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

مرگ 91 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران

کنگره 400 شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود

توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور

کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

مسدود شدن 205 چاه غیرمجاز در مازندران

امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی

مرگ 91 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر

حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران

انتصابات جدید در ستاد راهیان نور

امواج آرام خزری در مازندران

اقدام غیر قانونی در شرکتی کردن پرسنل سابق موسسه اعتباری نور

تعیین تکلیف حدود 7 هزار چاه کشاورزی در مازندران

رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات

تردد در راه های مازندران عادی و روان است

بازار برنج در مازندران از رکود خارج شده است

اولتیماتوم 2 ماهه بازرسی لرستان برای تکمیل پل شوراب

ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین

حمله اسرائیل به جنوب سوریه

اعزام 15 هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت