پیام مازند

آخرين مطالب

گردش و تفریح، از تهران تا جنگل های سرسبز شمال اجتماعي

گردش و تفریح، از تهران تا جنگل های سرسبز شمال
  بزرگنمايي:

پیام مازند - برج میلاد، ششمین برج مخابراتی جهان است که از مکان های دیدنی تهران نیز به شمار می‌آید. این برج دارای امکانات تفریحی و گردشگری جذابی مانند سکوی دید باز برج میلاد، زیپ لاین و سقوط آزاد و رستوران گردان است که باید حداقل یک بار امتحان کنید.
علاوه بر برج میلاد، برج آزادی هم از آن دسته جاذبه های دیدنی و تاریخی تهران است که دست کم همه ایرانی ها باید یک بار از آن بازدید کنند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
اما در کنار خیابان‌های پرترافیک و شلوغ تهران، زیبایی این شهر بزرگ نیز ارزش دیدن را دارد. شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید امکان اجاره روزانه خانه در تهران نیز وجود دارد و شما می‌توانید با اجاره سوئیت در تهران یک سفر راحت را تجربه کنید.
لذت بی انتهای قدم زدن در خیابان های ولیعصر آن هم در فصل پاییز میان درخت های بلند و پهناورش با برگ‌های نارنجی و صدای خرد شدن برگ ها زیر پایتان را نباید از دست دهید. اگر شما هم قصد سفر به تهران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که برای داشتن یک سفر خاطره‌انگیز و راحت حتما قبل از سفر، مکان اقامتی خود را مشخص کرده و نسبت به رزرو آن اقدام کنید.
تنوع آب و هوایی از پایتخت تا شمال ایران

پیام مازند

اگر برای سفر به دنبال یک شهر با آب و هوای تمیز و عالی هستید، شمال ایران می‌تواند همیشه بهترین گزینه برای شما باشد. اما این بار پیشنهاد می‌کنیم که شهرها و روستاهای اطراف تهران را برای سفر خود انتخاب کنید. تنوع آب و هوایی مکان‌های اطراف تهران با خود پایتخت بسیار زیاد است. در شهرها و ییلاقات اطراف تهران دیگر خبری از آلودگی نیست. آب و هوای تمیز و در عین حال سرد و مطبوع این روستاها، قطعا شما را شگفت‌زده خواهند کرد.
از جمله خوش آب و هوا ترین ییلاقات اطراف تهران می‌توان به لواسان، طالقان، فشم، برغان، کردان، آبنیگ، تنگه واشی، برگ جهان، زرین دشت، آهار و شکراب، کرکبود و... اشاره کرد. این مناطق ییلاقی به دلیل قرارگیری در یک منطقه خوش آب و هوا، از طبیعت بسیار زیبایی نیز برخوردار هستند. اگر می‌خواهید که برای چند روزی از تمامی دغدغه‌ها و استرس‌های زندگی به دور باشید، پیشنهاد می‌کنیم که نسبت به اجاره ویلا در این روستاها اقدام کنید.
دشت‌های سرسبز در کنار چشمه‌های جوشان و هوای دلپذیر و خنک در تابستان، یک آخر هفته‌ی به یادماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورند. اکثر این روستاهای ییلاقی دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی هستند و همین امر باعث شده است تا توجه بسیاری از گردشگران را به سمت خود جذب کنند. شما می‌توانید علاوه بر گشت و گذار و پیاده‌روی در کوچه پس کوچه‌های این ییلاقات، از مکان‌های تاریخی این روستاها نیز دیدن کنید.
چند روز در دنیای سر سبز و هوای پاک با اجاره ویلا در رامسر

پیام مازند

حتما شما نیز بارها اسم رامسر را به عنوان یکی از زیباترین شهرهای شمالی شنیده‌اید. این شهر که به عنوان عروس شهرهای شمالی ایران شناخته می‌شود، به دلیل جاذبه‌های طبیعی و تاریخی خود توانسته است نظر هر گردشگری را به سمت خود جلب کند. آب و هوای مطبوع این شهر شمالی باعث شده است تا هرساله میزبان گردشگران زیادی در تمامی فصول سال باشد.
شما می‌توانید در این شهر همه چیز را به صورت یکجا با هم ببینید. ساحل دریای خزر، جنگل، دشت، کوه و... باعث شده‌اند تا رامسر به یکی از قطب‌های گردشگری در ایران تبدیل شود. اگر قصد سفر به رامسر را دارید، حتما از جاذبه‌های گردشگری آن دیدن کنید. از جمله بهترین مکان‌های تفریحی رامسر می‌توان به هتل قدیم رامسر، جنگل دالخانی، تله کابین رامسر، بلوار معلم، قلعه مارکوه، پارک جنگلی صفارود، روستای جواهرده و... اشاره کرد.
اگر می‌خواهید که در زمان سفر به رامسر، فرصت تماشای رویدادها و مراسمات هیجان‌انگیز این شهر را از دست ندهید، پیشنهاد می‌کنیم که فصل پاییز را برای سفر به رامسر انتخاب کنید. علاوه بر این، تابستان رامسر نیز مانند سایر شهرهای شمالی گرم و شرجی است. در نتیجه ممکن است کمی برای شما آزاردهنده باشد اما سایر فصل‌های رامسر از هوای پاک و مطبوعی برخوردار است و طبیعت در زیباترین حالت ممکن قرار دارد.
غذاهای خوشمزه و محلی رامسر از دیگر مواردی است که حتما آن را امتحان کنید. مزه‌ی غذاهای سنتی و خاص رامسر مانند کباب ترش، فسنجان، ماهی شکم پر و... تا همیشه در ذهن شما حک خواهد شد. برای میل کردن غذاهای سنتی رامسر بهتر است آن را در رستوران‌های معروف این شهر از جمله رستوران خاور خانم، اکبر جوجه رامسر، رستوران ملل، رستوران کشتی و... سرو کنید.
شما می‌توانید با خرید صنایع دستی مردمان این شهر، یادگاری برای خود و عزیزانتان ببرید. محصولات چوبی، حصیری، نمدی و عروسک‌های دست‌ساز آن بسیار خلاقانه و با سلیقه درست شده‌اند.
وجود همیشگی مسافر در رامسر باعث شده است تا شما مشکلی با اجاره ویلا رامسر نداشته باشید. اگر به دنبال یک ویلای لاکچری هستید، برخی از ویلاهای رامسر به عنوان ویلا استخردار رامسر اجاره داده می‌شوند.
یکی از ویژگی‌های خوب این ویلاها این است که احساس بودن در طبیعت را خواهید داشت. در نتیجه می‌توانید در طول سفر خود، از طبیعت بکر این منطقه نهایت لذت و استفاده را ببرید.
در غیر این صورت اگر ویلاهای جنگلی و یا ساحلی آن را می‌پسندید، می‌توانید با مراجعه به سایت شب از این ویلاها و امکانات آنها دیدن کنید و بهترین ویلای مورد نظر خود را رزرو نمایید.
کد خبر 1701733

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/271328/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برداشت توت فرنگی در مزارع مازندران

پیشکسوتان حوزه روابط عمومی در مازندران تقدیر می شوند

ضرورت تمدید اعتبار پروانه چاه‌ های کشاورزی

50 یادمان شهدای گمنام در مازندران نیازمند تکمیل است

پلیس به دنبال کشف جنایت های قاتل سریالی مخوف + جزئیات

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در خرم آباد

هوشمندسازی در کاهش تلفات از اولویت‌های پلیس راهور

هشدار صندوق بین المللی پول به آمریکا

موزه دفاع مقدس مازندران محل انتقال فرهنگ جهاد است

آمار اساتید انتقالی پیام نور به فنی و حرفه ای

مسأله حجاب فراتر از یک مقوله اجتماعی است

محور کرج - چالوس طی 2 روز آینده از ساعت 9 تا 15 مسدود می‌شود

دو حفار غیرمجاز آثار باستانی در مازندران دستگیر شدند

فوت گردشگر گم‌شده در جنگل‌های ساری

پیدا شدن پیکر بی جان 2 جوان در این استان

تهران صاحب آرامستان جدید در این دو منطقه می شود

ضرورت تمدید اعتبار پروانه چاههای کشاورزی در مازندران

معرفی شخصیت امام(ره) در دستورکار متولیان فرهنگی قرار گیرد

برگزاری مسابقات تکواندو قهرمان قهرمانان تکواندو پسر مازندران

وعده جدید درویش به بازیکنان پرسپولیس

اندیشه های امام خمینی برای نسل کنونی جامعه بازخوانی و تبیین شود

دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خرم‌آباد

افزایش 8 درصدی ماموریت های اورژانس مازندران

شرکت های بین المللی حمل ونقل مازندران تعیین تکلیف می شوند

پسماند کشاورزی یکی از معضلات زیست محیطی مازندران

مازندرانی ها 16 هزار بار به اورژانس مزاحمی زنگ زدند

تولید 21 اثر در نخستین کارگاه طراحی پوستر جوانی جمعیت در بابل

دستگیری 2 حفارغیر مجاز و کشف و ضبط فلزیاب در بهشهر

16 هزار تماس مزاحمی سال گذشته در اورژانس مازندران ثبت شده است

بی حجابی فرهنگ تحمیلی جوامع غربی بر جامعه اسلامی است

محور کرج -چالوس طی 2 روز آینده از ساعت 9 تا 15 مسدود می‌شود

برداشت توت‌فرنگی در مزارع مازندران

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

ماجرای گروگان گیری دختر 16 ساله در تهران

انتقاد شدید روحانی مشهور از گرانی کمرشکن

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

پیدا شدن جسد گردشگر گم شده در جنگل‌های ساری

یک شهید و هشت زخمی در حمله به مقر حشد الشعبی عراق

واکنش حماس به انفجار‌ها در پایگاه نیرو‌های حشد الشعبی

محور کرج ـ چالوس برای 2 روز مسدود است

یک شهید و 8 مجروح در انفجار پایگاه کالسو در عراق

تاثیر دیپ‌ فیک‌ ها بر انتخابات هند؛ استقبال سیاستمداران از پدیده غیر واقعی (فیلم)

محور کرج -چالوس در 2 روز آینده از ساعت 9 تا 15 مسدود می‌شود

برنامه های ارتحال امام خمینی(ره) باید پربارتر از گذشته برگزار شود

آتش سوزی جنگل های سکوتپه ساری خاموش شد

دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن طرح نور (عفاف و حجاب) هستند