پیام مازند

آخرين مطالب

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران به مناسبت 16 آذر اجتماعي

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران به مناسبت 16 آذر
  بزرگنمايي:

پیام مازند - رسالت دانشجو در برهه‌ کنونی، رصد دقیق نقشه‌های شوم دشمن و استکبار جهانی و مجموعه‌ی نظام فکری استکبار است که از کوچک‌ترین فرصت برای نفوذ و پیاده کردن برنامه‌های خود در سطح کشور استفاده می‌کنند.
به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در رابطه با 16 آذر و گرامیداشت روز دانشجو بیانیه‌ای منتشر کردند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیممَنْ رَأى سُلْطاناً جائِراً مُسْتَحِلاًّ لِحُرُمِ اللهِ، ناکِثاً لِعَهْدِ اللهِ، مُخالِفاً لِسُنَّهِ رَسُولِ اللهِ، یَعْمَلُ فِی عِبادِاللهِ بِالاِثْمِ وَ الْعُدْوانِ فَلَمْ یُغَیِّرْ عَلَیْهِ بِفِعْل، وَ لاَ قَوْل، کانَ حَقّاً عَلَى اللهِ أَنْ یُدْخِلَهُ مَدْخَلَهُ اى مردم! پیامبر خدا (ص) فرمودند: هر کس سلطان ستمگرى را ببیند که حرام خدا را حلال شمرده، پیمان الهى را شکسته و با سنّت رسول خدا مخالفت ورزیده، در میان بندگان خدا به ستم رفتار مى کند؛ و او با زبان و کردارش با وى به مخالفت بر نخیزد، سزاوار است خداوند او را در جایگاه آن سلطان ستمگر (دوزخ) بیاندازد.
وقایع 16 آذر 32 تا انقلاب 57 و حوادث پس از آن و هم چنین تاریخ پر افتخار گذشته ایران بیانگر آن است که ملت ایران و سرآمد آن‌ها دانشجویان متعهد و انقلابی نه تنها در منطقه بلکه در جهان به جهت دارا بودن بینش سیاسی و مشی الهام گرفته از ائمه معصومین این خوی استکبار ستیزی و استقلال طلبی را در خود حفظ کرده و بدین سبب ثابت کرده است که این روش مبارزه با استکبار و حق طلبی، آرمان و هدفی است واقعی و عالی که باعث آگاهی و سعادت مردم ایران، منطقه و جهان خواهد بود. دانشجو به عنوان موتور محرک جامعه جهت رسیدن به اهداف و آرمان‌های متعالی همچون عدالت، همواره مطرح و پیشران بوده است. بدون شک، رسالت دانشجو در برهه‌ی کنونی، رصد دقیق نقشه‌های شوم دشمن و استکبار جهانی و مجموعه‌ی نظام فکری استکبار است که از کوچک‌ترین فرصت برای نفوذ و پیاده کردن برنامه‌های خود در سطح کشور استفاده می‌کنند.
مجموعه‌ها و تشکل‌های دانشجویی نیز همواره در مسائل و مشکلات داخلی با ایده‌هایی نو کوشیده اند و آنچنان که تاکنون نشان داده‌اند با روحیه‌ای مطالبه گر پیگیر حل مشکلات و رفع کمبود‌ها بوده‌اند، دانشجویانی که به گواه تاریخ در مقابل مستکبران عالم با سینه‌ای ستبر و چشمانی باز ایستادگی کرده و دوشادوش سایر اقشار و اصناف ایران اسلامی سال‌ها برنامه ریزی و هزینه‌های چند ده بلکه چند صد میلیارد دلاری آنان را با رهبری داهیانه امام عظیم الشان و مقام معظم رهبری خنثی نموده و از دل تهدید‌ها فرصت‌ها را غنیمت شمرده است (و لَمّا رَأَءَا المُؤمِنونَ الاَحزابَ قالوا هٰذا ما وَعَدَنَا اللَهُ وَرَسولُهُ وَ صَدَقَ اللَهُ وَرَسولُه وَ ما زادَهُم اِلّا ایمانًا وَ تَسلیما.) دانشجو ضد استکبار است، دانشجو بیدار است، جوان ایرانی دل در گرو اسلام و آب و خاک وطن دارد و با لبخند دشمن گمراه و با اخم آنان نمی‌هراسد. 13 آبان و 16 آذر‌ها، خون مهدی شریعت رضوی، مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی‌ها و خیل عظیم جوانان پاک و اقدامات آنان نشانگر هوشیاری و ماهیت ضد استکباری دانشجویان وطن عزیزمان ایران است. دشمنان مردم ایران به سرکردگی رژیم مستکبر آمریکا و همراهی ایادی دست‌پرورده منطقه‌ای و خباثت همیشگی تئوریکای اروپا از جمله انگلیس منفور با وجود تحمل شکست‌های پیاپی و سیلی سخت ملت مومن و خدا باور و خدا یاور ایران عزیز، همچنان حیله پیشه کرده و از هر فرصتی جهت ضربه به وطنمان استفاده می‌کنند.
به حول و قوه الهی تلاش‌های آخرشان است؛ این دیو شیطان صفت ضعیف شده، نفس‌های آخرش را میکشد؛ فتنه‌های پیاپی، اقدامات بی شمار و پشت هم، سوزاندن و استفاده از نفوذی‌هایی که طی سالیان وارد مجموعه‌های مختلف نظام نموده بودند، نشانه‌هایی از گیجی و سردرگمی دشمنان بشریت دارد. اتفاقات دو ماه اخیر مثال روشنی از حقیقت گفته شده و دشمنی آنان با نظام اسلامی و مردم دلداده به آن دارد، سوار شدن بر موج گلایه‌های به حق مردم نسبت به مشکلات مختلف اعم از اقتصادی، اشتغال، مسکن و تورم افسارگسیخته، و تلاش برای خدشه دار کردن نگاه مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن، جز توسط دشمنان ملت بر نمی‌آید.
دانشجو فرزند همین ملت است، فرزند این خاک است، همچون پدران و مادران انقلابی اش شجاع و هوشیار است و همچون گذشته این بار نیز از دل فتنه موفق و سربلند بیرون خواهد آمد و، چون ابراهیم خلیل الله، از آتش هرچند پرسوز و گداز دشمنان خود گلستان‌ها خواهد ساخت؛ به خواست خدا انشاللهشورا تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران ضمن گرامیداشت روز دانشجو اعلام می‌دارد که همچنان به عمل به آرمان‌های امام راحل (ره) و حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید داشته و به جهانیان اعلام میداریم تمام تلاش خود را برای حفاظت از دستاورد‌ها نظام اسلامی که ثمره خون شهیدان است به کار خواهیم بست همچنین آمریکا بداند، شعار مرگ بر آمریکا که نماد استقلال طلبی و نفی سلطه و مبارزه با قدرت‌های استکباری ملت ایران است، تا ابد و با مشت‌های گره کرده بر زبان جوانان برومند و دانشجویان انقلابی.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/271725/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

استقرار 1419 دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی

تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد 8 مصدوم برجا گذاشت

طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است

عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور

برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی

راهپیمایی «جمعه خشم» در خرم‌آباد

برگزاری آیین شکرگزاری رحمت ماه صیام در منطقه لفور مازندران

تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت هدف اصلی «طرح نور» است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین

آیت الله علم الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران

ترافیک سنگین در جاده چالوس

حمله موشکی به اسراییل اعجاز وعده صادق بوده است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی

جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام

برگزاری کنگره 400 شهید روحانی مازندران

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور

حضور 90 بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران | روایت داور مصدوم: فیلم تا قبرس و آلمان هم رسیده است، کتک خوردن یک داور! | آقایان برای رضایت گرفتن ...

همه چیز درباره واریز یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه | جیب سرپرستان خانوارها پر پول شد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

مرگ 91 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران

کنگره 400 شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود

توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور

کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

مسدود شدن 205 چاه غیرمجاز در مازندران

امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی

مرگ 91 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر

حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران

انتصابات جدید در ستاد راهیان نور

امواج آرام خزری در مازندران

اقدام غیر قانونی در شرکتی کردن پرسنل سابق موسسه اعتباری نور

تعیین تکلیف حدود 7 هزار چاه کشاورزی در مازندران

رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات

تردد در راه های مازندران عادی و روان است

بازار برنج در مازندران از رکود خارج شده است

اولتیماتوم 2 ماهه بازرسی لرستان برای تکمیل پل شوراب

ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین

حمله اسرائیل به جنوب سوریه

اعزام 15 هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت