پیام مازند

آخرين مطالب

آموزش ترید ارز دیجیتال از مفاهیم پایه تا پیشرفته! اقتصادي

آموزش ترید ارز دیجیتال از مفاهیم پایه تا پیشرفته!
  بزرگنمايي:

پیام مازند - به گزارش صدای ایران، در این مقاله منبعی معرفی شده که علاوه بر آموزش اصولی این حوزه، به انتشار اخبار ارز دیجیتال نیز می‌پردازد.
امروزه در بازار پر فراز و نشیب ارزهای دیجیتال روش‌های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد. اما یکی از روش‌هایی که برای کاربران زیادی جذاب است، ترید ارزهای دیجیتال است. آموزش ترید ارز دیجیتال می‌توان گفت یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌هایی است که بسیاری از باتجربه‌های بازار کریپتو به آن روی آورده‌اند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
با یک جست‌و‌جوی ساده در اینترنت متوجه می‌شوید که بسیاری از افراد شروع به یادگیری و حتی آموزش معامله ارزهای دیجیتال نموده‌اند. با این حال، باید در این زمینه مراقب بود، چراکه بسیاری از کلاهبرداران در کمین افراد تازه‌کار هستند. از این رو، در این نوشتار به بررسی ترید و شغل سخت تریدی می‌پردازیم. با ما همراه باشید. ارز دیجیتال چیست؟ کریپتوکارنسی یا ارز دیجیتال مجازی است که از رمزنگاری برای ایمن‌سازی و تأیید تراکنش‌ها استفاده می‌کند و تقلب در آن را تقریباً غیرممکن می‌کند. بسیاری از ارزهای دیجیتال شبکه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر فناوری نوظهور بلاک‌چین هستند - بلاک‌چین نوعی دفتر کل توزیع‌شده است که توسط شبکه‌ای غیرمتمرکز از نود‌ها اجرا می‌شود.
یکی از ویژگی‌های مشخص ارزهای دیجیتال این است که معمولاً توسط هیچ مرجع مرکزی صادر نمی‌شوند و از نظر تئوری از دخالت یا دست‌کاری دولت مصون می‌مانند. تریدر کیست؟ تریدر فردی است که همه زندگی او صرف چارت‌های قیمتی می‌شود؛ اما باید بدانید یک تریدر فرد بسیار صبوری است که ساعت‌ها آموزش خریدوفروش ارز دیجیتال را گذرانده است و از تجربه کافی در این زمینه برخوردار است.
یک تریدر نیاز به یک مکان ساکت و آرام، ذهن دارای آرامش و صبر و حوصله زیادی دارند. تریدرها از شکست ترسی ندارند و با نظم خاصی ساعت‌ها چشم به مانیتور خود می‌دوزند.
برای تریدر شدن، نیاز به آموزش ترید ارز دیجیتالی دارید که از وب‌سایتی معتبر دریافت کرده باشید. در ادامه بیشتر بررسی می‌کنیم. ترید ارز دیجیتال به چه معنایی است؟ امروزه برای ترید ارز دیجیتال معنای مختلفی وجود دارد؛ اما بسیاری از افراد آن را به‌عنوان خریدوفروش ارز دیجیتال می‌شناسند.
برای شروع معامله ارز دیجیتال، ابتدا به دانش کافی در این زمینه نیاز دارید، یادگیری ارز دیجیتال امروزه یکی از مهم‌ترین مواردی است که افراد باید به آن بپردازند؛ چرا که در آینده‌ای نزدیک، ارزهای دیجیتال با زندگی مردم گره خواهد خورد.
بهترین تریدرهای ارز دیجیتال با استفاده از تحلیل تکنیکال و فاندامنتال در کنار همدیگر بهترین و پرسودترین تریدها را رقم می‌زنند. استفاده از این دو تحلیل در کنار هم کمک بیشتری به شما می‌کند.
برای یادگیری ارز دیجیتال و معامله آن، کافی است با یک سرچ ساده در اینترنت با عنوان آموزش ترید ارز دیجیتال به میلیون‌ها دوره آموزشی دست پیدا کنید. اما همان‌طور که در بالا اشاره کردیم تمامی این دوره‌ها مناسب نیستند و ممکن است برای کلاهبرداری از شما کمین کرده باشند. پس باید مراقب باشید. انواع روش های ترید ارز دیجیتال هر تریدر استراتژی و شیوه ترید خاصی دارد که در اینجا به بررسی چند نوع آن می‌پردازیم. انواع شیوه‌های ترید عبارت‌اند از:
اسکلپینگ (SCALPING)- دی تریدینگ (DAY TRADING) - سوینگ تریدینگ (SWING TRADING)- پوزیشن تریدینگ (POSITION TRADIND)
حال با یک توضیح کوتاه، ببینیم که هرکدام از این موارد دارای چه ویژگی‌هایی هستند. 1. اسکلپینگ (SCALPING) سخت‌ترین شیوه ترید از لحاظ معامله‌گری و کنترل احساسات اسکلپینگ هست. داشتن استراتژی معاملاتی و مدیریت سرمایه قوی از ملزومات اسکلپ هست. اسکلپر‌ها عموماً بالای چند سال تجربه معامله‌گری در یک بازار یا یک نماد خاص دارند و این باعث می‌شود که بتوانند در تایم فریم‌های خیلی کوچک مثل 30 ثانیه ترید کنند و سودده باشند . ( تایم فریم: m,s) 2. دی تریدینگ (DAY TRADING) چندین بار معامله در طول روز که در بازارها و نمادهایی که نوسان و حجم در گردش بالاتری دارند انجام می‌شود. به دلیل نوسانات کوچک در تایم فریم‌های پایین استفاده از اهرم برای این تریدها رایج است (مخصوصاً در فارکس). تریدرهای روزانه معمولاً یک تایم فریم بزرگ دارند که روند کلی را بررسی کنند و یک تایم فریم کوچک مثل یک‌ساعته برای ورود در جهت روند تایم فریم بزرگ. (تایم فریم: 1D >) 3. سوینگ تریدینگ (SWING TRADING) جز تریدهای میان‌مدت هست که عموماً چند روز تا چند هفته زمان بر هست. یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های ترید هستند که عموماً بر اساس تحلیل تکنیکال و تاییده ای از فاندامنتال هست. (تایم فریم: D,W) 4. پوزیشن تریدینگ (POSITION TRADIND) این شیوه شبیه به هولد کردن است. تمرکز اصلی معامله‌گر روی حرکت و روند بلندمدت قیمت است. ازآنجایی‌که این شیوه عموماً روی ترندها هست پس اخبار ارز دیجیتال فاندامنتال و بنیادی پروژه خیلی مهم‌تر از تکنیکال هست . (تایم فریم: W,M)
هیچ‌گاه فراموش نکنید، برای انتخاب شیوه معامله‌گری حتماً آموزش ترید ارز دیجیتال را جدی بگیرید. سرمایه‌گذاری یا ترید؟ کدام پرسودتر است؟ سرمایه‌گذاری هم همانندترید که بالاتر توضیح دادیم، نیاز به دانش و اطلاعات کافی نیاز دارد. سرمایه‌گذاری به سه دسته، کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت، تقسیم می‌شود. هر سرمایه‌گذار با بررسی دقیق اطلاعات به‌دست‌آمده از ارز دیجیتالی که مدنظر دارد، موارد مختلفی را زیر نظر می‌گیرد و موقعی که شرایط مدنظرش در ارز دیجیتال، محقق شد با برنامه وارد سرمایه‌گذاری می‌شود و در فواصل معین از قبل تعیین شده به بررسی فعالیت و اطلاعات جدید ارز دیجیتال موردنظر می‌پردازد.
اینکه سرمایه‌گذاری پرسودتر است یا ترید، این بستگی به شخصیت هر فرد دارد. قبل از ورود به بازار ارزهای دیجیتال باید انتخاب کنید که تریدر باشید یا سرمایه‌گذار. بررسی این دو موردنیاز به مشاور و افراد باتجربه این بازار دارد و به عهده خود هر شخص دارد. بهترین سایت آموزش ترید با شروع از مفاهیم پایه چه سایتی است؟ از ابتدای این نوشتار متوجه شدیم که داشتن یک منبع معتبر برای آموزش ترید ارز دیجیتال یکی ازمهم‌ترین موارد است که می‌تواند در پیشرفت ما اهمیت به سزایی داشته باشد.
 وب‌سایت سیگما، از ابتدای آغاز فعالیت خود بر این باور بوده است که محتوای دارای بیش‌ترین اهمیت آموزشی، تحلیلی و خبری را برای مخاطبان خود فراهم کند. شما در سیگما می‌توانید به آموزش خریدوفروش ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید. با ورود به وب‌سایت سیگما از بخش مفاهیم پایه، آموزش معامله ارز دیجیتال در دسترس شما است. سیگما بر این باور است که مخاطبان باید به محتوای باکیفیت دسترسی داشته باشند و چند سالی است بر این عهد خود پایبند بوده است. با بررسی سایت سیگما متوجه کیفیت محتوای تولیدی آن خواهید شد.
سیگما به‌عنوان یک مشاور کاربلد و متخصص در بازارهای مالی در کنار معامله‌گران است.
سخن پایانی
امروزه برای ترید ارز دیجیتال معنای مختلفی وجود دارد؛ اما بسیاری از افراد آن را به‌عنوان خریدوفروش ارز دیجیتال می‌شناسند.
برای شروع معامله ارز دیجیتال، ابتدا به دانش کافی در این زمینه نیاز دارید، یادگیری ارز دیجیتال امروزه یکی از مهم‌ترین مواردی است که افراد باید به آن بپردازند؛ چرا که در آینده‌ای نزدیک، ارزهای دیجیتال با زندگی مردم گره خواهد خورد. فراموش نکنید، تا قبل از داشتن دانش و تجربه کافی در زمینه معامله‌گری ارز دیجیتال، به‌هیچ‌عنوان شروع به فعالیت رسمی نکنید؛ چراکه با ضررهای متعدد دچار افسردگی خواهید شد و از بازار خارج خواهید شد. بررسی و مطالعه محتوای باکیفیت وب‌سایت سیگما، در این مسیر پرفرازونشیب معامله‌گری، عصای دست شما خواهد بود.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/273977/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

قدردانی بانوان کیش از پلیس در اجرای طرح نور

پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران

پلیس در «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود

پول موسسه رائفی پور از کجا می‌آید؟

(ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی

فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از 3 پرونده!

برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان

فحش‌های پول‌ساز! 450 میلیون درآمد فدراسیون از 3 پرونده

زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت

کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد

مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور

پیش‌فروش شنل نامرئی‌کننده آغاز شد: فول‌سایز 60 میلیون تومان / فیلم

ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم

شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند

مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی

راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد

فحش های پول ساز / 450 میلیون درآمد فدراسیون از 3 پرونده

راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد

کودک 5 ساله خرم‌آبادی خاله‌ 14 ساله‌اش را کشت!

وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد

مصدومیت 3 دانش آموز آملی براثر تصادف

تیراندازی مرگبار کودک 5 ساله به سمت خاله 14 ساله‌

اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور

دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی

کشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

بارانی که بوی شکوفه‌های بهار نارنج می‌دهد

سیلاب در دلیجان

نخستین روز کاری استاندار جدید مازندران

واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس

اجرای سند تحول قضایی در مازندران

وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است

وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است

مرزن آباد لرزید

ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد

لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران

اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه

ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان

تصادف مینی بوس با کامیون در بابل 2 مصدوم داشت

تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات

سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود

دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم

17 هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود

مراسم تکریم و معارفه استاندار مازندران

زلزله در مرزن‌آباد

سقف جدید برداشت از حساب های بانکی ابلاغ شد

مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد

باغداران مبارزه به موقع با آفات درختان مرکبات را جدی بگیرند

تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین

پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد

طرح ارتقای تصفیه خانه آب رامسر آغاز شد