پیام مازند

آخرين مطالب

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با جامعه ایثارگری گلستان/نخبگان شاهد و ایثارگر خدمات نظام را معرفی کنند بنیاد شهید و امور ایثارگران

  بزرگنمايي:

پیام مازند - نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست صمیمی با نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان گلستان گفت: ارتباط و معرفی خدمات مشهود نظام به نسل جوان مهمترین وظیفه نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر است.

به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری با تأکید بر جایگاه والای نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر در جامعه گفت: نخبگان شاهد و ایثارگر در کنار نقشی که در پیشبرد جریان علمی و فکری کشور دارند، وظیفه و نقش مهم دیگری نیز دارند و آن، نقش‌آفرینی در جهاد تبیین است و در این مسیر، ادامه‌دهنده راه شهدا و جانبازان در جبهه‌های علم و فرهنگ هستند.
وی زمینه‌سازی در جهت جذب نخبگان شاهد و ایثارگر در بدنه علمی و اجرایی کشور را ضروری دانست و تلاش بیش از پیش مسئولان ذیربط در دستگاه‌های اجرایی را در جهت به‌کارگیری این عزیزان خواستار شد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: به طور حتم همان‌طور که در گذشته پای کار این انقلاب و نظام بودید امیدوارم حالا هم بتوانیم با کمک هم در حوزه‌های جهاد فرهنگی و اقتصادی مشکلات را حل کنیم. ارتباط با نسل‌های جدید مهمترین وظیفه نخبگان جامعه ایثارگری است و این مهم باید بدون دسته‌بندی و انگ زنی و با مدارا انجام شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین شکری با بیان اینکه مزار شهدا باید زیارتگاه عاشقان و دل‌سوختگان نظام باشد، اظهار کرد: در صیانت فرهنگی از ایثارگران تلاش خواهیم کرد زیرا یکی از توجهات دشمن دور کردن آنان از نظام است. در این مجاهدت وظیفه داریم که تصویر درستی از ایثارگران را به مردم نشان دهیم، اینکه ایثارگران دنبال جبران آنچه انجام دادند نیستند و مردم جامعه باید بدانند که جامعه به ایثارگران نیاز دارد و باید ایثارگران نخبه و ممتاز مثل کارآفرینان، خالقان علم و ثروت و قهرمانان ورزشی را به جامعه معرفی کنیم.
وی با یادآوری اینکه روش تبیین را ائمه‌ اطهار (ع) به ما یاد دادند، بیان کرد: ائمه اطهار (ع) دلیل‌های محکم آوردند تا ما خوبی را از بدی بشناسیم و برای اینکه درخت زندگی ما همیشه سرسبز باشد و میوه رشد و تعالی بدهد باید بدانیم امروز حق و شر چیست.
در ادامه نشست، جمعی از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر به بیان نظرات خود پرداختند و ضمن انعکاس درخواست‌های خود در زمینۀ تغییر و یا تنقیح قوانین مرتبط با ایثارگران، راهکارهایی در جهت تسریع در پیشرفت علمی و اقتصادی کشور ارائه دادند.
جلادان دیروز مدعی دموکراسی و آزادی شده‌اند
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست گروه خبری فجر گلستان با اشاره به ضرورت تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: اجازه ندهیم که جلادان دیروز خود را مدعی آزادی و دموکراسی نشان دهند.
حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری اظهار کرد: تعلل و تساهل در امر تبیین و بازگویی ثمرات و دستاوردهای انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی سبب شد که جلادان دیروز که دستان آنها به خون بیش از 17 هزار نفر از جوانان ایران آلوده است، خود را مدعی آزادی و دموکراسی نشان دهند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: باید ثمرات انقلاب بازگو شود اما در این بخش نباید به دروغ یا غلو متوسل شویم، بازگویی صادقانه تلاش مسئولان و رهاوردهای این کوشش موجب امیدآفرینی و نشاط آفرینی در کشور می‌شود. با وجود همه تلاش‌ها، در بخش‌هایی از کشور دچار نقص و ضعف هستیم که باید این مسائل شناسایی و برای جبران کاستی‌ها آستین همت را بالا بزنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین شکری ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بسیاری از شعارهای مختلف رنگ واقعیت به خود گرفته و شاهد گام‌های ارزشمندی برای تحقق عدالت اجتماعی در سطوح سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی هستیم.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: برای تحقق حداکثری اهداف عالیه انقلاب اسلامی علاوه بر همراهی مردم نیازمند اهتمام مجاهدانه مدیران هستیم.
دیدار نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با جامعه ایثارگری استان گلستان
حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان «ابراهیم کریمی»، «عباس حبیبی نامقی» و جانباز معزز 70 درصد «جانعلی رمرودی» اظهار کرد: دشمن همه فشارها را از تحریم تا ترور دانشمندان هسته‌ای، نیروهای نظامی و پژوهشگران را بر مردم انقلاب تحمیل کرد و حالا به جایی رسیده که با به شهادت رساندن نیروهای بسیجی، به بدنه انقلاب اسلامی ضربه بزند.
وی افزود: دشمن به خیال باطل خود سعی دارد با ایجاد اغتشاشات و به شهادت رساندن جوان‌های ما مردم را بترساند تا از انقلاب دست بردارند، اما مانند همیشه به دست مردم غیور انقلابی شکست خواهد خورد.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه استقلال، آزادی و یکپارچگی ملی با وحدت اجتماعی ایجاد می‌شود، تصریح کرد: ایثار و جان‌فشانی شهدا ضامن این اتحاد است. افرادی، بدون هیچ وابستگی به این نظام از مجاهدین حرم و حریم می‌شوند و در راه حفظ نظام اسلامی از هیچ تلاشی روی‌گردان نیستند و در مقابل نیز کسانی را داریم که دین نظام بر خودشان را ادا نمی‌کنند. بی‌شک شهیدان و ایثارگران مانند شهدای کربلا پوست، استخوان و گوشتشان مالامال از ایمان است و ایمان با عمق وجودشان آمیخته است.
حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری با اشاره به اینکه استقلال، آزادی و یکپارچگی ملی با وحدت اجتماعی ایجاد می‌شود، تصریح کرد: ایثار و جان‌فشانی شهدا ضامن این اتحاد است. افرادی، بدون هیچ وابستگی به این نظام از مجاهدین حرم و حریم می‌شوند و در راه حفظ نظام اسلامی از هیچ تلاشی روی‌گردان نیستند و در مقابل نیز کسانی را داریم که دین نظام بر خودشان را ادا نمی‌کنند. بی‌شک شهیدان و ایثارگران مانند شهدای کربلا پوست، استخوان و گوشتشان مالامال از ایمان است و ایمان با عمق وجودشان آمیخته است.
رویکرد نمایندگی ولی فقیه در بنیاد ارتقای معنویت است
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در شورای اداری بنیاد استان و مراسم معارفه مسئول دفتر ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: باید تلاش کنیم روحیه جهادی و انقلابی مستمر باشد و از خود را از شر آفت‌هایی که دنیا می‌خواهد به وجود بیاورد در امان نگه داریم.
وی با بیان اینکه همه ما مددکار هستیم و از اصول اصلی مددکاری توانمندسازی خانواده ایثارگران و شهداست، افزود: دیدارهای روزانه و شناسایی مشکلات و حل آن‌ها از اقداماتی است که باید انجام شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین شکری ادامه داد: برخی عوامل نظیر اختلاس‌ها و بی‌حجابی‌ها در جامعه موجب شده خانواده شهدا و جانبازان تصور کنند خون شهید و جانبازشان بی‌اثر بوده و نقشی در جامعه نداشته است.
وی با بیان اینکه شهدا کریمانه جان خود را فدا کردند و ما هم باید در راه خدمت به آن‌ها کریمانه رفتار کنیم، افزود: اگر ایثار فرهنگی نکنیم فرهنگ جامعه ما بالنده نخواهد شد، اگر ایثار اقتصادی نکنیم اقتصاد ما بالنده نخواهد شد و تا در هر زمینه‌ای کریمانه رفتار نکنیم بالندگی رخ نخواهد داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین شکری ادامه داد: تنها چیزی که باعث رشد جامعه می‌شود قدرشناسی از افرادی است که برای ما زحمت کشیده‌اند و امنیت جامعه ما منوط به تکریم ایثارگران است.
حجت‌الاسلام قاسمعلی دنکوب در این نشست به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان معرفی شد.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در بدو ورود به استان گلستان با حضور در تپه نورالشهدا به مقام شامخ شهدای گرگان ادای احترام کرد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/282082/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی

نخستین نشای مکانیزه مازندران آغاز شد

افزایش 20 درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در مازندران

غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

غیور مردان بوشهری در بِستر غیور زنان بوشهری شکوفا شدند

تغییر استاندار مازندران تکذیب شد

شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم

جیب بارانه بگیران پر پول شد

زنجیره انسانی مازندرانی‌ها ‌در حمایت از عملیات وعده صادق

کشف انبار لوازم خانگی 12 میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد

شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق

رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس

مدیریت هوشمندنیاز اساسی مازندران در آموزش عالی

حمایت مردم اردبیل از اجرای طرح «نور» فراجا

تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی توسط معلم در حال پیگیری است

توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور

اولین نشای برنج در مازندران انجام شد

عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی

شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در نوار ساحلی مازندران در حمایت از عملیات وعده صادق

شالیکاری در مازندران مکانیزه شود

قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور

رد شایعات تغییر استاندار مازندران

(تصاویر) تشکیل زنجیره انسانی در ساحل مازندران

برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر

حمایت مردم محمودآباد از عملیات « وعده صادق»

زنجیره انسانی در ساحل نکا

اجرای 12 پروژه آبرسانی در رامسر

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در کجور مازندران

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران

قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد

تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران

سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی

زنجیره مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در سواحل دریای مازندران

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

گردهمایی فعالان هنری مساجد مازندران

مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران

لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور

فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان

هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران

ساخت 11هزارمین مسکن روستایی دراستان مازندران

30 دانشگاه در فاز اول رویکرد خود را به حکمت بنیان تغییر می‌دهند

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در کجور