پیام مازند

آخرين مطالب

بزرگ ترین بازندگان هالیوود!! +عکس فرهنگي

بزرگ ترین بازندگان هالیوود!! +عکس
  بزرگنمايي:

پیام مازند - امّا اسکارلت این نقش را به رونی مارا واگذار کرد، زیرا کارگردان دیوید فیچر، ظاهر او را برای این فیلم مناسب تر می‌دانست. او به مجله ووگ این طور گفت....

از اسکارلت جوهانسون تا جسیکا بیل
افرادی که در یک لیست قرار می‌گیرند، همواره آن چیزی را که می‌خواهند به دست نمی‌آورند. این امر سبب می‌شود تا برخی به آنچه که لیاقت شان است دست نیابند.
در واقع، بسیاری از ما تاسف می‌خوریم، اگر یکی از بازیگران مورد علاقه مان نتواند به آنچه که لیاقتش است دست یابد. حال به معرفی بازیگرانی می‌ پردازیم که بازندگان هالیوود شدند.
بازنده: جسیکا بیل
برنده: آنا هاتوِی
خانم آینده تیمبرلِیک، نه تنها یک نقش رویایی، بلکه دو نقش رویایی را به آنا هاتوِی واگذار کرد. جسیکا به مجله ایلی این طور گفت: او برای نقش زن گربه ای در فیلم جدید بَتمن صحبت کرده بود. برای فیلم شوالیه تاریکی بر می‌خیزد ، و همچنین نقش فانتین در فیلمی‌ اقتباسی از داستان کلاسیک بینوایان .

پیام مازند


جسیکا بیل
جسیکا که در لباس گربه ای ظاهر شد تا نقش شرور کتاب کمیک را برای صحنه جشن هالووین در فیلم کمدی سال 2007 با نام امروز شما را چاک و لَری می‌نامم، ایفا نماید. او همچنین پذیرفت تا نقش اصلی را در فیلم شوالیه تاریکی بر می‌خیزد، بازی کند. امّ ا هنگامی‌که کارگردان کریستوفر نولان این نقش را به آنا هاتوی داد، او را به نوعی بیرون انداختند . او به مجله ایلی این طور گفت: "این نقشی دیگر بود که باز مرا قبول نکردند؛ من بیرون انداخته شدم؛ به نظر من کار کردن با کریستوفر نولان در چنین فیلمی‌..." .
سپس اهداف او به سمت بازی کردن در نقش فانتین برای فیلم بینوایان پَر کشید. امّا پذیرفت که عصبی بودن وجود او را فرا گرفته است. او می‌گوید: هنگامی‌که به مصاحبه برای این فیلم رفتم، بسیار وحشت کرده بودم. و آهنگ در رویای خود یک رویا دیدم را خواندم . من این نقش را به دست نیاوردم. هر چند بسیار دوست داشتم. در اکتبر سال 2010، آنا هاتوی برای این نقش برگزیده شد تا همراه با هیو جکمن، راسل کورو، هلنا بونهام کارتر در این فیلم بلندپروازانه بازی کند.
بازنده مضاعف:
در همین مصاحبه، جسیکا افشا کرد که او نقشی عاشقانه را در فیلم دفترچه یادداشت نیز از دست داده است. امّا این بار نقش به راشل مک آدامز رسید.
بازنده: سارا هاردینگ
برنده: ژانویه جونز
خواننده گروه دختران دردسرساز، بدون هیچ گونه ابهام و مرموز بودن، آشکارا از آرزوی خود برای بازیگر شدن سخن گفته است و در چند فیلم نیز بازی گرده است: تیریان 1، تیریان 2، و روز بد. او می‌توانست به موقعیتی ویژه در این حرفه دست یابد، هنگامی‌که از او خواسته شد تا برای نقش اِما فراست در فیلم مرد- ایکس: اوّلین کلاس، تست دهد، امّا این نقش به ژانویه جونز رسید.

پیام مازند


سارا هاردینگ
او به مجله اوکی این طور گفت: سه بار با من تماس گرفته شد تا برای مصاحبه در فیلم مرد- ایکس، بیایم؛ امّا این نقش در نهایت به ژانویه جونز رسید. به من چند نقش داده شده است، امّا این ضربه ای مهلک به من بود. به نظرم اما تورمن در بیل را بُکش بسیار خوب بازی کرد، امّا ..." .
این فیلم را نگاه کنید:
سارا نقش یکی از همسران شخصیت اصلی فیلم با نام جان اسمیت را در فیلم در جستجوی همسر را بازی کرده است، که در بهار سال 2012 اکران شد.
بازنده: میشل ترانچنبرگ
برنده: کریستین استوارت
میشل ترانچنبرگ، که نقش خواهر کوچکتر بافی را در فیلم بافی ، قاتل خون آشام بازی کرد، و دختر بد جورجیا اسپارک در فیلم دختر وراج . این طور ادعا می‌شد که نقش بلا در سری مجموعه فیلم های گرگ و میش به او داده خواهد شد. امّا مشکلات ایجاد شده در برنامه ریزی های او سبب شد تا این نقش را از دست بدهد.

پیام مازند


میشل ترانچنبرگ
او به هفته نامه آمریکا این طور گفت: "مطمئنا اتفاق فوق العاده ای می‌بود، چون دختران رنگ پریده کمی‌ در هالیوود وجود دارند. من کارگردان این فیلم کاترین هاردویک را از زمان فیلم سیزده می‌شناسم. من دوست داشتم در سیزده بازی کنم، امّا درگیر پروژه فیلم بافی بودم".
آنجا بود، آن کار را انجام داد: "به طرز شگفت انگیزی، میشل اظهار داشت که از دست دادن نقش بلا او را زیاد ناراحت نکرده است؛ زیرا او در یکی از موفق ترین و بزرگ ترین سریال های ساخته شده درباره خون آشام ها، بازی کرده است". او می‌گوید: "من هم اکنون بافی را دارم. پس کار خود را با خون آشام ها انجام داده ام".
بازنده: اسکارلت جوهانسون
برنده: رونی مارا
هنگامی‌ که اسکارلت جوهانسون فهمید که می‌تواند در فیلمی‌ که قرار بود بر مبنای کتاب پر فروش دختری با خالکوبی اژدها نوشته استیگ لارسون ساخته شود، بازی کند، خوشحال شد؛ امّا اسکارلت این نقش را به رونی مارا واگذار کرد، زیرا کارگردان دیوید فیچر ، ظاهر او را برای این فیلم مناسب تر می‌دانست. او به مجله ووگ این طور گفت: اسکارلت جوهانسون، عالی بود. واقعا فوق العاده بود و برای این نقش زیادی جذاب بود! این را من به شما می‌گویم.

پیام مازند


اسکارلت جوهانسون
شما چیزی را به دست می‌آورید، و چیزی را از دست می‌دهید:
اسکارلت نقش ناتاشا رومانوف را برای فیلم مرد آهنی 2 به دست آورد، زیرا امیلی بلانت به دلیل مشکلاتی نتوانست این نقش را به دست آورد.
بازنده: میشل پیفِر
برنده: مادونا
میشل پیفِر چندین ماه بر روی صدایش تمرین کرد تا بتواند بخشی از اِوا پراون را در فیلم موزیکال اِویتا در سال 1996 بازی کند. امّا او این نقش را به مادونا واگذار کرد. هرچند آرژانتینی ها نسبت به بازی او اعتراض نمودند. میشل حتّی چندین آهنگ را برای این فیلم ضبط کرده بود. امّا نتواست در جلوی کارگردان از عهده کار بر آید. و مادونا با خوشحالی بسیار این نقش را ایفا نمود.

پیام مازند


میشل پیفر
بازنده دیگر:
مریل استریپ نیز برای این نقش جزو کاندیداها قرار داشت و به دلیل مشغله کاری نتوانست این نقش را بگیرد. او فیلم موزیکال دیگری را در سال 2008 با نام ماما میا بازی کرد.
بازنده: بلک لایولی
برنده: کَری مولیگان
بلک لایولی، ستاره فیلم دختر وراج اظهار داشت که علاقه مند بوده تا در فیلم جدید بازلوهرامن با نام گاتسبی بزرگ بازی کند. او همراه با لئوناردو دیکاپریو برای این فیلم مصاحبه کرد، امّا در نهایت نقش به کری مولیگان رسید، که به خاطر بازی در فیلم آموزش ، جایزه بفتا را از آن خود کرده بود.

پیام مازند


بلک لایولی
در اظهارنظری رسمی‌ این طور گفت: "با توجه به نقش دیزی بوچانان در این فیلم، هنرمندان با استعدادی برای بازی در این فیلم کاندید شده بودند، که هر کدام با نگاه خاصی وارد شده بودند. با این حال، من یک ساعت پیش وحشت داشتم به کری مولیگان زنگ بزنم و بگویم: سلام دیزی بوچانان".
بانوی پیشرو:
هرچند لایولی نتوانست بازلوهرامن را برای بازی در این فیلم قانع نماید، امّا او توانست برای مدّتی نامزد لئوناردو دیکاپریو باشد. بله دخترها، بازندگان بزرگتری نیز وجود دارند.
بازنده: سارا میشل گیلار
برنده: آلیشیا سیلور استون
سخت است که تصور کنیم شخص دیگری غیر از آلیشیا بتواند نقش چیر هوروویتز را بازی کند؛ فیلم بدون نشان در سال 1995. امّا این نقش در اصل به بازیگر فیلم بافی، قاتل خون آشام یعنی آلیشیا سیلور استون پیشنهاد شده بود. سارا در آن زمان در سریال آمریکایی تمام فرزندان من بازی می‌کرد و او مجبور شد این نقش را قبول نکند.

پیام مازند


سارا میشل گیلار
بالا و پایین ها:
دو سال بعد، سارا میشل، نقش بافی سامر را در فیلم بافی، قاتل خون آشام، بر عهده گرفت. او برای نقش کوردلیا نیز مصاحبه نمود و بیش از 11 بار از او تست گرفته شد تا این نقش را به دست آورد. او این نقش را برای 7 فصل و 144 قسمت بازی کرد.
بازنده: اما بانتون
برنده: کیت باسوورث
مجری پیشین تلویزیون، اما بانتون در رقابتی بسیار نزدیک، بازیگری حرفه ای را در سال 2006 در هالیوود از دست داد. او قرار بود نقش لویس لِین را در فیلم بازگشت سوپرمن بازی کند. به همین خاطر به لس آنجلس پرواز کرد تا با کارگردان این فیلم، برایان سینگر مصاحبه نماید. امّا متاسفانه او بازی در این نقش را از دست داد . کیت باسوورث جای او بازی کرد؛ فردی که کوین اسپیسی، بازیگر نقش لیک لوتر در این فیلم، پیشنهاد داده بود.
او به مجله امروز این طور گفت: به من گفته شده که برای بازی در فیلم بازگشت سوپرمن، مصاحبه دهم. هرچند او نتوانست این نقش را به دست آورد، امّا در طول این سفر با براد پیت آشنا شد. این امر به اندازه کافی عادلانه بود.

پیام مازند


اما بانتون
بازندگان دیگر:
او تنها بازنده این فیلم نبود. کلیر دانیس و کِری راسل نیز کاندید بازی برای نقش لویس لِین در این فیلم بودند.
منبع: سیمرغ

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/286816/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | صوت

(ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب

توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است

مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور

وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور

معرفی 48 واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

تأمین هزار و 224 هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان

فعالیت 75 دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

161 میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد

ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه

800 هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد

فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند

اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور

بیش از 8000 عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 5 اردیبهشت 1403

آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم

مادر شهیدان «محمد حسن و محمدحسین نیرنگ» آسمانی شد

هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به 300 هزار نفر در کشور

سیاه‌چاله چیست و چگونه نور را می‌بلعد؟!

وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند

15 عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود

ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی

چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های2 متری

حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با 30 فقره سرقت

حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!

15 عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود

اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران

معاون وزیر کشور : طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد / یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح مخالفتی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند

یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح نور اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند

افزایش 4 برابر لایروبی رودخانه‌های مازندران

ناگفته‌هایی از مزایده زباله در ایران / پول‌سازی 10 میلیارد دلاری آشغال‌ها در سال

آغاز عملیات ارتقای تصفیه خانه آب رامسر

اینفوگرافی/ به‌بهانه روز جهانی مننژیت؛ آشنایی با شایع‌ترین علایم این بیماری

ماجرای کشف جسد یک زن 59 ساله در تالش

رونمایی از طرح جدید ترافیک تهران با یک تغییر بزرگ

نشست مقدماتی اجرای برنامه عملیاتی در بنیاد شهرستان‌های استان تهران برگزار شد

اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران

رفع تصرف 4 هزار متر مربع از اراضی ملی بابل

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با 15 برنامه در سپاه ساری

مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند

روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر

رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل

آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال

اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند

ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد