پیام مازند

آخرين مطالب

شهید رئیسی آینده فروشی نکرد اجتماعي

شهید رئیسی آینده فروشی نکرد
  بزرگنمايي:

پیام مازند - ایسنا/مازندران فرماندار بابل با اشاره به اینکه شهید جمهور آینده فروشی نکرده است، گفت: آیت الله رئیسی عادت نداشت همانند دولت‌های گذشته مکرر پروژه‌ای را آغاز و با پیشرفت فیزیکی پنج درصد رها کند و اتمام آن را به گردن دولت آینده بگذارد.
علی پیرفک امروز در مراسم سوگواری در جهاد کشاورزی بابل با اشاره به اینکه بزرگترین تجلیل از شهدای خدمت، ذکر گوشه‌ای از ویژگی‌های آنهاست، اظهار کرد: شهید رئیسی مدیری بود که واژه استراحت و تعطیلی برای او مفهومی نداشت، چقدر از مدیران دستگاه‌های اجرایی حاضرند همانند او خدمت بی وقفه داشته باشند؛ این ویژگی‌های منحصر بفرد است که مدیران را سرآمد می‌کند.
وی افزود: اگر مدیری در انتصاب و انتخاب، در تنبیه و تشویق، در عزل و نصب، در تعریف و تمجید، در بازدید و گزارش خالص باشد و به نیت رضای خداوند کار انجام دهد، او ماندگار است، خصیصه بارزی که شهید جمهور به معنی واقعی کلمه از آن برخوردار بود لذا کسی که با خدا معامله کند اینگونه عزیز می‌شود.
فرماندار بابل به پاکدستی شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: دلسوزی آیت‌الله رئیسی واقعی بود، چون ایشان از طبقه پایین جامعه رشد کرد، درد مردم را درک می‌کرد و هرآنچه قشر محروم از او درخواست می‌کردند، انجام می‌داد؛ خدمت به محرومان را وظیفه و تکلیف می‌دانست.
پیرفلک یادآور شد: او مدیری صبور، اخلاق مدار، انقلابی و عملیاتی بود تنها چیزی که او را عصبانی می‌کرد این بود که مانع دسترسی مردم به او باشند.
وی با اشاره به اینکه شهید جمهور اهل شلوغ کاری، هیاهو و فرافکنی نبود، خاطرنشان کرد: او مشکلات دولت خود را به دولت‌های قبل وابسته نکرد، او خود را وارث و مسئول همه مشکلات و مطالبات کشور می‌دانست.
وی با اشاره به اینکه او آینده فروشی نکرد، افزود: عادت نداشت همانند دولت‌های گذشته مکرر پروژه‌ای را آغاز و با پیشرفت فیزیکی پنج درصد رها کند و اتمام آن را به گردن دولت آینده بگذارد.
فرماندار بابل با بیان اینکه در سفر شهید جمهور به مازندران ده‌ها پروژه رها شده با بیش از 17 سال قدمت را طی دو سال اخیر با توجه ویژه به اتمام رساند، تصریح کرد: اتمام پروژه‌های مدت‌دار دانشگاه علوم پزشکی بابل از جمله این اقدامات دولت سیزدهم است.
وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی شجاع و انقلابی بود، بیان کرد: او اهل مصالحه، مسامحه، محافظه کار و سیاسی کار و سیاسی باز نبود، همواره موضع خود را شفاف اعلام می‌کرد، موضع او در کمک به مظلومان منطقه نیز شفاف بود و می‌گفت ما به مظلومان منطقه کمک کردیم و می‌کنیم و به این کمک خود ادامه می‌دهیم و به این حمایت افتخار می‌کنیم.
پیرفلک ادامه داد: از شجاعت آن همین بس که در صحن سازمان ملل عکس شهید سلیمانی را به دست گرفت و در مقابل چشم همه مستکبرین جهان از حقانیت سردار دفاع کرد و عاملان ترور را محکوم کرد که خشم مستکبران را در پی داشت.
وی ادامه داد: زمانی که مستکبرین با طرح و برنامه پیشرفته، نهضت قرآن سوزی را راه انداختند شهید رئیسی دوباره قرآن را به دست گرفت و گفت: بدانید نور قرآن جاودانه است و هرگز با این اقدامات بیخردانه نورش خاموش نمی‌شود اقدامی که سبب شد این طرح دشمن نیز با شکست مواجه شده و بعد از آن ادامه نیابد.
فرماندار بابل به اقدامات برجسته دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: در دولت قبلی میزان فروش نفت کشور 90 هزار بشکه در روز بود زیرا هیچ کشوری از ما نمی‌خرید در حالیکه میزان فروش ما در دولت سیزدهم به چهارمیلیون بشکه در روز رسید و امروز جزو صادرکنندگان برتر اوپک در جهان هستیم.
وی ادامه داد: ما قادر نبودیم درآمد ناشی از صادرات نفتی و غیر نفتی را به کشور برگردانیم در حالیکه امروزه این درآمد چه به صورت ارزی و چه کالا بر می‌گردد.
پیر فلک افزود: در اعلام تولید محصولات دفاعی احتیاط داشتیم دولت معتقد بود لزومی به بیان نیست اما در این دولت سپاه پاسداران و نیروهای مسلح با افتخار آن‌را اعلام می‌کنند، در این دولت با حمایت جدی که از پیشرفت صنایع دفاعی داشتیم امروزه از قدرت‌های بزرگ منطقه و جهان هستیم.
وی تصریح کرد: در سال گذشته حداقل یک میلیارد دلار صادرات صنایع دفاعی داشتیم، این درحالی است که در گذشته برای وارد کردن صنایع دفاعی به کشور گدایی می‌کردیم و الان کشورهای دیگر در نوبت و التماس خرید تجهیزات از کشور ما هستند.
فرماندار بابل گفت: قبل از روی کار آمدن این دولت گفته می‌شد این دولت زبان دیپلماسی بلد نیست، سیاست تنش‌زا دارد و به دنبال دعوا هستند، اما شاهد بودیم در کمتر از سه سال همه اختلافات ما با کشورهای منطقه حل و روابط ما به عالی‌ترین سطح رسید.
وی گفت: دشمنان خارجی و البته داخلی برای تخریب، شهید جمهور را متهم کردند که از تحصیلات بالا برخوردار نیست در حالیکه بیشتر همین افراد دکتری جعلی داشتند، شهید رئیسی بالاترین مدرک حوزوی و دکتری داشت کسی که سنگین‌ترین مسئولیت را دارا بود.
پیرفلک با اشاره به وظیفه همه ما در برابر این همه خدمات شهدای خدمت چیست، گفت: مدیران باید خدمات دولت را به تصویر بکشند، و راه آنها را که مسیر خدمتگزاری، تلاش مجدانه، خدمت بی‌منت، تعهد، سازندگی، توجه به مناطق محروم، مردم مظلوم، مسیر اخلاص، صداقت و پاکدستی است را ادامه دهیم تا با رسیدن به رضایت واقعی دوران خدمت خود افتخار کنیم.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/794745/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فیلم|گام به گام برای تعطیلی 6 واحد کشتارگاه دام سنتی مازندران

رئیس شورای شهر بابل استعفا داد + فیلم

هر فرد باید چه دوزی از ویتامین D را مصرف کند؟

جاده چالوس بسته است

درخواست رسیدگی به دریافت شهریه در مدارس دولتی

راه اندازی ستاد سعید جلیلی در ساری

کنسرت رایگان خواننده پاپ در تپه های عباس آباد

سالن همایش دانشگاه پیام نور ایلام 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

از استرداد پول شهرداری در لندن تا بررسی حسابرسی مناطق در صحن شورای شهر

استاندار مازندران: رئیس جمهور شهید بر حل معضل پسماند مازندران تاکید جدی داشت

استاندار مازندران: تعامل و همراهی دستگاه قضا با دستگاه های اجرایی در مازندران قابل گره گشا و شایسته قدردانی است

محور سوادکوه تا چهارم تیرماه به صورت مقطعی مسدود است

توسعه گردشگری ورزشی هدف بازدید مدیرکل گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از مجموعه المپیک کیش

دومین مفقودی سیل جاده چالوس پیدا شد

جزئیات ترم تابستانی دانشگاه پیام نور/ امکان مهمانی فراهم شد

اولین دوره رقابت ایده شو در مرکز خلاقیت و نوآوری دانشگاه پیام نور خاش برگزار شد

سیل چالوس در محدوده منطقه حفاظت‌شده رخ داد

فیلم| روستاییان همجوار جاده کندوان برای تردد ضروری از این محور مشکلی ندارند

خزر با موج کوتاه همراه است

آبیاری تناوبی در 17 هزار هکتار شالیزار محمودآباد

پیکر دومین مفقودی سیل جاده چالوس پیدا شد | کشف جسد پسربچه 10 ساله زیر گل و لای کنار آلاچیق رستوران

کشف چوب جنگلی غیرمجاز در انبار مخفی قائمشهر

درگذشت صدرا روحانی

پیکر بی جان دومین مفقودی سیل جاده چالوس پیدا شد

اعلام آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها/ جاده چالوس همچنان مسدود

قطع برق ادارات، دستگاه عمومی و بانک‌های بدمصرف در مازندران

اولین دوره مسابقات ایده شو ویژه دانشجویان در دانشگاه پیام نور خاش برگزار شد

زورآزمایی لوچو کاران مازندران در محمودآباد

صدور هشدار نارنجی برای البرز/ کرج ـ کندوان مسدود است

محور چالوس و آزادراه تهران - شمال کماکان مسدود است

65 هزار تن گندم از گندم‌کاران مازندرانی خریداری شد

قرائت دعای عرفه در 22 شهرستان استان مازندران

اولین دوره مسابقات ایده شو در دانشگاه پیام نور خاش برگزار شد

جاده چالوس کماکان مسدود است

آخرین وضعیت بیکاری در استان‌ها؛ بیشترین و کمترین نرخ مربوط به کدام استان است؟

سعید جلیلی؛ به دنبال عمق راهبردی!

حسن روحانی: سوالم از نامزدهای انتخاباتی که علیه برجام هستند این است که شما چه به دست آوردید جز قطعنامه‌های تحریم؟!

تخلف انتخاباتی مدیرعامل هپکو؟ / همراهی جلیلی برای ثبت نام، میزبانی جلیلی در اراک

خرید 65 هزار تن گندم در مازندران

فعالیت بیش از 25 محیط گردشگری ساحلی در عباس‌ آباد

برگزاری جشنواره تن پوش نور

برپایی دعای پرفیض عرفه در 90 امامزاده‌ مازندران

هوای گرم و آفتابی در مازندران

کشف پیکر دختر 22 ساله در سیل جاده چالوس | 2 عضو دیگر خانواده هنوز مفقودند

محور چالوس و آزادراه تهران – شمال کماکان مسدود است

کشف چوب جنگلی غیر مجاز در مرکز دپوی مخفی

تداوم انسداد جاده کرج- چالوس

پیکر 2 مفقودی سیل چالوس پیدا شد / ادامه جستجو برای نفر سوم

کسب 3 مدال توسط ورزشکاران پارادوومیدانی مازندران

بسته بودن جاده چالوس