206 هزار مشاوره تلفنی بهزیستی در مازندران انجام شد
گفتگو
بزرگنمايي:
پیام مازند - به گزارش خبرنگار مهر، فریبا بریمانی صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از ارائه بیش از 206 هزار مشاوره تلفنی طی سال 1403 از طریق خط ملی صدای مشاور 1480 خبر داد و این دستاورد را نمادی از اثربخشی خدمات روانشناختی در راستای ارتقای سلامت جامعه عنوان کرد.
وی با اشاره به فعالیت سامانه صدای مشاور، اظهار داشت: خط 1480 به عنوان پل ارتباطی میان مردم و متخصصان روانشناسی، همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت 7:30 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به تماس گیرندگان در حوزههای مختلف از جمله مشکلات فردی، خانوادگی، کودک و نوجوان، تحصیلی، شغلی، پیش از ازدواج، طلاق و تقویت مهارتهای زندگی است.
وی با اشاره به تمرکز بهزیستی بر گسترش کیفی و کمی خدمات، افزود: در سال گذشته، بیش از 206 هزار نفر از هموطنان با این خط تماس گرفتند که نشان دهنده اعتماد جامعه به خدمات تخصصی بهزیستی و نیاز مبرم به حمایتهای روانشناختی در شرایط پیچیده امروزی است.
مدیرکل بهزیستی مازندران ضمن اهمیت "دسترسی آسان، سریع و محرمانه" به مشاوران مجرب، خاطرنشان کرد: هدف ما کاهش آسیبهای اجتماعی، توانمندسازی افراد در تصمیم گیری های حیاتی و ارتقای تاب آوری روانی جامعه است. خدمات خط 1480 رایگان است تا همه اقشار امکان استفاده از آن را داشته باشند.
بریمانی در پایان از همکاری مشاوران متعهد و متخصص استان تقدیر کرد و از شهروندان خواست برای مواجهه سازنده با چالشهای روانی، خانوادگی و اجتماعی، از ظرفیتهای سامانه صدای مشاور 1480 بهره ببرند.
خط ملی صدای مشاور 1480 بهزیستی، بصورت سراسری و با حضور روانشناسان باتجربه، یکی از مراجع معتمد برای مداخلات بموقع روانشناختی در ایران محسوب میشود.
کد خبر 6459552
-
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۲:۲۱:۴۱
-
۱۲ بازديد
-

-
پیام مازند
لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/894221/