از مدرسه تراز تا گفتمان تحول؛ نقشه راه آموزش و پرورش مازندران
فرهنگي
بزرگنمايي:
پیام مازند -
به گزارش داره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ فریدون کلبادینژاد در جلسه طرح نماد اظهار کرد: گفتمان نماد باید به یک جریان پایدار در آموزش و پرورش تبدیل شود.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، افزود: «ضروری است متناسب با شرایط هر استان برای اجرای این طرح برنامهریزی کنیم. باید با بومیسازی طرح و بهرهگیری از زیستبوم هر منطقه، دانش و اطلاعات خود را بهروز کنیم.»
وی ادامه داد: «در پی تحقق مدرسه تراز هستیم و این هدف نیازمند مشارکت همهجانبه است؛ از انجمن اولیا و مربیان، معاونان آموزشی، تشکلهای دانشآموزی، تا دیگر شرکایی که قرار است در این مسیر یاریگر باشند. همگی باید در این فرآیند نقشآفرینی کنند.»
کلبادینژاد همچنین بر اهمیت ترویج گفتمان طرح نماد تأکید کرد و گفت: «این گفتمان باید در میان مدیران، معلمان، خانوادهها و دانشآموزان جریانسازی شود. این موضوع باید بهعنوان نقشه راه پیش روی ما قرار گیرد و نگاه و فعالیتهای خود را بر اساس آن جهتدهی کنیم تا با همافزایی و مشارکت بیشتر، دستاوردهای مؤثری رقم بخورد.»
-
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۲:۰۴:۰۱
-
۱۰ بازديد
-

-
پیام مازند
لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/902948/