پروژه مهر، در مازندران با نگاه علمی و مدیریتی جان تازه گرفت؛ آغاز فصل نواندیشی در آموزش و پرورش
شنبه 7 تير 1404 - 08:06:28
|
|
پیام مازند -
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛اولین جلسه پروژه مهر قطب 2 آموزش و پرورش مازندران، با حضور مدیران، رؤسا و دبیران پروژه مهر از 13 شهرستان و منطقه استان، به میزبانی شهرستان قائمشهر برگزار شد. در این نشست که با هدف هماندیشی و هماهنگی بیشتر برای آغاز هرچه پویاتر سال تحصیلی برگزار شد، فریدون کلبادینژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران، بر نقش کلیدی نگاه علمی، تخصصی و خلاق در مدیریت آموزشی تأکید کرد. کلبادینژاد با اشاره به اینکه تنها تزریق منابع انسانی و مالی کافی نیست، گفت: «برای رسیدن به تحولی پایدار، ابتدا باید موانع را شناسایی و حذف کرد؛ از جمله روشهای کهنه و ناکارآمدی که مانع پویایی مدارس شدهاند.» وی همچنین با اشاره به مدرسه به عنوان یک سیستم دارای ورودی، فرایند و خروجی افزود: «مدیریت مطلوب، یعنی استفاده بهینه از امکانات موجود تا ورودیها به نتایجی مطلوب منجر شوند.» مدیرکل آموزش و پرورش مازندران همچنین، محورهایی چون نوآوری، رهبری اثربخش، ارزیابی مستمر، تصمیمگیری بر پایه مشورت و بهرهگیری از روشهای علمی را به عنوان چراغ راه پروژه مهر برشمرد. این جلسه، گام نخست برای حرکت هدفمند به سوی سال تحصیلی نو بود؛ سالی که آموزش و پرورش مازندران میخواهد با تکیه بر خرد جمعی و مدیریت داناییمحور، فصل تازهای از تحول را رقم بزند.
http://www.Mazan-Online.ir/Fa/News/904845/پروژه-مهر،-در-مازندران-با-نگاه-علمی-و-مدیریتی-جان-تازه-گرفت؛-آغاز-فصل-نواندیشی-در-آموزش-و-پرورش
|