عبداللهی در مراسم تجلیل از نمایندگان فروش برتر: بیمه دی در آستانه رکوردهای جدید/نمایندگان، نیروی محرکه تحول در بیمه
گفتگو
بزرگنمايي:
پیام مازند - مدیرعامل بیمه دی در مراسم تجلیل از نمایندگان برتر فروش، نقش کلیدی نمایندگان در تحقق اهداف راهبردی شرکت را مهم برشمرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دی، هادی عبداللهی با اشاره به حرکت شرکت بیمه دی به سوی رکوردهای تازه، سه سیاست کلان شامل «تحول دیجیتال، ارتقای سودآوری و افزایش توانگری» را بهعنوان محورهای اصلی راهبرد بیمه دی در سال جاری معرفی کرد.
وی در این نشست که سایر نمایندگان فروش بیمه دی در کشور هم به صورت برخط حضور داشتند به جایگاه راهبردی نمایندگان در موفقیت شرکت اشاره کرد واظهار داشت: «آنچه مشتریان از بیمه دی برداشت میکنند، از دریچه عملکرد نمایندگان فروش شکل میگیرد چرا که اعتقاد داریم نمایندگان فروش، ویترین و پیشانی شرکت هستند.
وی ادامه داد: تمامی مدیران ستادی نمایندگان فروش را همکاران اصلی میدانند و بیتردید در منافع و آسیبهای سازمان با ما شریک هستند.
وی افزود: کیفیت و کمیت عملکرد نمایندگان، تصویر واقعی ما را در جامعه منعکس میکند و این رابطه باید مبتنی بر اعتماد، همکاری و زبان مشترک باشد.»
عبداللهی با تأکید بر اهمیت ساختارمند شدن ارتباط شبکه فروش و ستاد مرکزی گفت: «همانگونه که در سازمان ساختار داریم، در شبکه فروش نیز نیازمند مدلهای همکاری شفاف و منسجم هستیم.
به گفته وی حضور نماینده کانون در کمیتههای تخصصی شرکت از جمله کمیته تبلیغات، نمونهای از این تعامل ساختاری است.»
عدالت در ارزیابی و سیاستهای حمایتی تازه
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به عملکرد موفق نمایندگان در سال گذشته بیان کرد: «26 درصد از نمایندگان، بیش از 80 درصد از پرتفو شرکت را محقق کردهاند. این آمار نشان میدهد که ارزیابی عملکرد باید عادلانه، مبتنی بر تلاش و در راستای تشویق عملکرد متعهدانه باشد.»
وی از پرداخت سود مشارکت امسال و معوقه های سال های پیشین خبر داد و افزود: «پس از برگزاری مجمع و نهایی شدن محاسبات، سود مربوط به نمایندگان پرداخت خواهد شد. به گفته عبداللهی همچنین تمام نمایندگان میتوانند بر اساس رتبه و سطح بندی مشخص شده، از تسهیلات خرید سهام شرکت بهرهمند شوند.»
وی با اشاره به رتبه بندی در بیمه تکمیلی برای رفاه بیشتر شبکه فروش افزود: «این اقدامات، نشاندهنده حسن نیت شرکت در حمایت از نمایندگانی است که بهصورت حرفهای و متعهدانه فعالیت میکنند.»
تحول دیجیتال؛ زیرساختی برای تسهیل فعالیت نمایندگان
عبداللهی یکی از سیاستهای کلیدی شرکت در سال جاری را «تحول دیجیتال» معرفی کرد و گفت: «با ارتقای اپلیکیشن دیدار به سوپر اپلیکیشن و همچنین تقویت شعبه دیجیتال، فرآیندهای بیمهگری به سمت هوشمند شدن حرکت خواهند کرد.»
وی تأکید کرد: «این تحول بهمنزله حذف نمایندگان نیست، بلکه در راستای تسهیل فعالیت آنهاست. ما در سراسر کشور هیچ شعبهای را رقیب شبکه فروش ندانستهایم و در این مسیر نیز نمایندگان، نقش کلیدی خواهند داشت.»
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به آینده صنعت بیمه در بخش دیجیتال گفت: «بدون تردید آینده صنعت بیمه در قالب بیمه دیجیتال و با محوریت هوشمندسازی خواهد بود. بیمه دی نیز در این مسیر، از ظرفیتهای فناورانه برای پیشی گرفتن از رقبا بهره خواهد گرفت.»
حرکت بهسوی رکوردهای تازه با نمایندگان فعال و مطالبهگر
عبداللهی در ادامه با اشاره به هدفگذاری فروش سال جاری گفت: «ما از عمدهفروشی به سمت خردهفروشی در حال حرکت هستیم و این مسیر تنها با همراهی شبکه فروش امکانپذیر است و نمایندگان نقش کلیدی در تحقق این هدف دارند.»
وی با اشاره به اینکه نمایندگان باید در جذب پرتفوهای ملی و پروژههای بزرگ مشارکت فعال داشته باشند افزود: «برای هر پرتفو بزرگ، مدیر پروژهای مشخص میشود و به شعب اعلام کردهایم از ظرفیت نمایندگان برای جمعآوری پرتفو استفاده کنند. »
مدیرعامل بیمه دی با تأکید بر اینکه «نمایندگان باید پویا، مطالبهگر و پیشروباشند افزود: نمایندگان باید ذائقه بازار را به شرکت منتقل کنند و مانند عضوی متعهد و پاسخگو، عمل کنند. »
احمد صفرزاده، معاون فنی و سرپرست معاونت توسعه بازار و فروش شرکت نیز در این نشست، درباره الزامات جدید بیمه مرکزی در خصوص ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان و همچنین نکات فنی مرتبط با آییننامههای بیمهگری، توضیحاتی ارائه کرد.
بخش پایانی این نشست با اهدای لوح تقدیر و تندیس به نمایندگان برتر فروش و قدردانی از ایشان همراه بود.
جمیل پارسی (اهواز) ،سمانه محق(آران بیدگل)، محمد حسن جداریان دربندیان(تبریز)، حمیدرضا توکلی(تهران)، ادریس نظری(گمیشان-گلستان)، غزاله عبدالرحمن(اسلامشهر-تهران)، لادن اسدینیا(تهران)، انسیه سادات سیدی(مشهد)، اکبر نادری راد (قم)، فهیمه جهانبخش(بندرعباس)، محمد امین اوجی(بوشهر)، شهرام عشائری(زنجان)، سمیه کاظمی(خرم آباد)، محمود دشتی(کیش)، محمدعلی کاظمی(شیراز)، علیرضا سنمار(زنجان)، رضا زینعلی(تنکابن)، زهرا جاویدی (کیش)، ( فرهود اوحدی(اراک)و حسن میرعباسی نجف آبادی(اصفهان)، ملیحه ملایی یزدان آباد علیا( زاهدان) افرادی هستند که به عنوان نمایندگان فروش برتر شرکت بیمه دی در سال 1403 انتخاب و از آنها تجلیل به عمل آمد.
-
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۶:۵۷:۰۶
-
۹ بازديد
-

-
پیام مازند
لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/896579/