پیام مازند - در هفت ماهه امسال، کاربران جادهای بیش از 10 میلیون تماس با سامانه 141 اداره کل راهداری مازندران برقرار کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران ؛ علی صادقی رئیس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال تا پایان مهرماه، 10 میلیون و 49 هزار و 58 تماس با این سامانه برقرار شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصد افزایش نشان میدهد.
وی افزود: سامانه 141 آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد و دیگر اطلاعات سفر مانند مسیر، مسافت و تسهیلات بینراهی را در اختیار تماسگیرندگان قرار میدهد.
صادقی با اشاره به قابلیت ثبت شکایات در این سامانه گفت: این سامانه امکان دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری برای شکایات مرتبط با حمل و نقل کالا و مسافر را نیز دارد.
رئیس اداره مدیریت راههای مازندران از رانندگان و مسافران درخواست کرد پیش از سفر، اطلاعات لازم را از طریق سامانه 141، درگاه اینترنتی www.141.ir یا اپلیکیشن موبایل دریافت و سپس برنامهریزی سفر خود را انجام دهند.