پیام مازند - ساری - حادثه انفجار گاز در منطقه پلور استان مازندران پنج نفر مصدوم برجای گذاشت.
به گزارش خبرگزاری مهر، حادثه انفجار گاز در منطقه پلور استان مازندران رخ داد که بر اثر آن پنج نفر مصدوم شدند.
با توجه به نزدیکی مسیر دسترسی، نیروهای اورژانس و هلال احمر مصدومان را به بیمارستان سوم شعبان دماوند منتقل کردند تا اقدامات درمانی اولیه برای آنان انجام شود.
مصدومان پس از پذیرش در این مرکز درمانی تحت مراقبتهای پزشکی قرار گرفتند، اما به دلیل شدت سوختگی و جراحات وارده، ادامه روند درمان آنها در مرکز تخصصی سوختگی تهران ضروری تشخیص داده شد.
بر اساس گزارشهای دریافتی، هر پنج مصدوم به این مرکز درمانی اعزام شدهاند و دو نفر از آنان در وضعیت جسمی نامساعد قرار دارند.
اقدامات درمانی برای تثبیت شرایط مصدومان همچنان ادامه دارد.