يکشنبه ۷ تير ۱۴۰۵
اجتماعی

ثمره پیگیری‌های استاندار مازندران:

۹۰میلیارد تومان درفاز اول برای بهسازی محور آلاشت و تثبیت رانش مسیر معادن

۹۰میلیارد تومان درفاز اول برای بهسازی محور آلاشت و تثبیت رانش مسیر معادن
پیام مازند - استاندار مازندران از اختصاص ۹۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ایمیدرو برای بهسازی، تثیت رانش و اجرای روکش آسفالت محور آلاشت منتهی به معادن شرکت البرز مرکزی در شهرستان سوادکوه خبر داد. ‎
  بزرگنمايي:

پیام مازند - استاندار مازندران از اختصاص ۹۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ایمیدرو برای بهسازی، تثیت رانش و اجرای روکش آسفالت محور آلاشت منتهی به معادن شرکت البرز مرکزی در شهرستان سوادکوه خبر داد. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های معدنی اظهار کرد: با پیگیری های بعمل آمده و در راستای جبران بخشی از آثار ناشی از فعالیت‌های معدنی در شهرستان سوادکوه، مبلغ ۹۰ میلیارد تومان از محل مسئولیت اجتماعی شرکت ایمیدرو برای اجرای پروژه‌های بهسازی، تثبیت رانش و روکش آسفالت محور آلاشت منتهی به معادن شرکت البرز مرکزی اختصاص یافته است
وی افزود: همچنین بنا به پیگیری های بعمل آمده از وزیر صنعت، معدن و تجارت، مقرر شد مبلغ یک هزار میلیارد تومان یک همت از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی ایمیدرو، با توجه به فعالیت شرکت البرز مرکزی و سایر معادن زغال‌سنگ در شهرستان سوادکوه، به‌صورت مرحله‌ای و فاز به فاز برای اجرای طرح‌های تثبیت رانش، بهسازی و روکش مسیرهای منتهی به معادن اختصاص یابد.
استاندار مازندران با تأکید بر ضرورت ارتقای زیرساخت‌های حمل‌ونقل در مناطق معدنی استان،تصریح کرد: اجرای این پروژه‌ها ضمن افزایش ایمنی تردد، نقش مؤثری در بهبود کیفیت راه‌های ارتباطی و کاهش مشکلات ناشی از فعالیت‌های معدنی برای ساکنان منطقه خواهد داشت.
یونسی رستمی خاطرنشان کرد:ما با جدیت موضوع استفاده از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بزرگ معدنی را برای توسعه زیرساخت‌های مناطق متاثر از فعالیت معادن دنبال می‌کنیم و این روند تا حصول نتایج مطلوب ادامه خواهد داشت.


نظرات شما