پیام مازند - همزمان با شب تاسوعای حسینی و در یکصد و پانزدهمین شب از اجتماعات مردمی میدان آیینی امام حسین(ع) شهرستان ساری،مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران با همراهی سوادکوهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در اجتماع بزرگ اقتدار عاشورایی مردم ولایتمدار مرکز استان حضور یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، این اجتماع باشکوه که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، خانوادههای معظم شهدا، ایثارگران، روحانیون و هیئات مذهبی برگزار شد، بار دیگر جلوهای از ارادت عمیق مردم دیار علویان به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) را به نمایش گذاشت.
در این مراسم، نوای «اینجا حسینیه ایران است، ایران اباعبدالله» در فضای میدان آیینی امام حسین(ع) طنینانداز شد و هزاران نفر از عاشقان اهلبیت(ع) با سینهزنی و مرثیهسرایی، در سوگ علمدار کربلا به عزاداری پرداختند
اوج معنویت و شور حسینی این اجتماع با به اهتزاز درآمدن پرچم متبرک قمر بنیهاشم(ع) رقم خورد؛ جایی که حاضران با زمزمه نام حضرت عباس(ع) و فریادهای «لبیک یا حسین» و «یا ابوالفضل»، ارادت خود را به مکتب عاشورا و فرهنگ ایثار و وفاداری ابراز کردند.
حضور استاندار مازندران و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در این اجتماع بزرگ مردمی، جلوهای از همراهی و همدلی مسئولان با مردم و پاسداشت ارزشهای عاشورایی بود
اجتماع اقتدار شب ۱۱۵ در شب تاسوعای حسینی، بار دیگر وحدت، انسجام و پایبندی مردم مازندران به آرمانهای نهضت عاشورا را به نمایش گذاشت و نشان داد که دیار علویان پرچمدار فرهنگ حسینی و مکتب ایثار و مقاومت در کشور است.