پیام مازند - ساری- سرپرست مرکز مدیریت راههای مازندران از ترافیک نیمهسنگین تا سنگین در مسیر شمال به جنوب محور کندوان و آزادراه تهران-شمال خبر داد.
علی صادقی در گفتوگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هماکنون تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب محور کندوان و آزادراه تهران-شمال با ترافیک نیمهسنگین تا سنگین همراه است.
وی افزود: در سایر محورهای مواصلاتی استان، تردد به صورت عادی و روان جریان دارد و مشکل خاصی از نظر ترافیکی گزارش نشده است.
صادقی با اشاره به افزایش حجم بازگشت مسافران، تصریح کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور خودروها، محور کندوان از بعدازظهر روز جمعه به صورت یکطرفه خواهد شد.
سرپرست مرکز مدیریت راههای مازندران از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از توقفهای غیرضروری در حاشیه جادهها خودداری کرده و پیش از آغاز سفر، آخرین وضعیت راهها را از مراجع رسمی استعلام کنند.