يکشنبه ۷ تير ۱۴۰۵
گفتگو

تردد خودروهای پلاک کیش و قشم باید به استان‌های همجوار گسترش یابد

تردد خودروهای پلاک کیش و قشم باید به استان‌های همجوار گسترش یابد
پیام مازند - نماینده مردم بندرلنگه، بستک، پارسیان و غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت توسعه دامنه اجرای طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد، گفت: اجرای طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد کیش و قشم نباید به هرمزگان محدود بماند و انتظار می‌رود این طرح در ادامه به سراسر استان و سپس استان‌های همجوار نیز گسترش یابد.
  بزرگنمايي:

پیام مازند - نماینده مردم بندرلنگه، بستک، پارسیان و غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت توسعه دامنه اجرای طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد، گفت: اجرای طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد کیش و قشم نباید به هرمزگان محدود بماند و انتظار می‌رود این طرح در ادامه به سراسر استان و سپس استان‌های همجوار نیز گسترش یابد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، احمد جباری در آیین آغاز طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد کیش و قشم در سراسر هرمزگان که در جزیره کیش برگزار شد، این اقدام را گامی مؤثر در مسیر تسهیل خدمات به شهروندان و سرمایه‌گذاران دانست و با اشاره به ضرورت توسعه دامنه اجرای این طرح، اظهار کرد: اجرای این طرح با همکاری دستگاه‌های مختلف محقق شده و شایسته است در ادامه به سراسر هرمزگان و استان‌های همجوار نیز تسری یابد.
وی با قدردانی از تلاش مجموعه‌های اجرایی در مدیریت شرایط اخیر کشور افزود: در این مقطع، همه دستگاه‌ها و مسئولان با همدلی و همکاری مؤثر نقش‌آفرینی کردند و در کنار آن، حضور گرم، صمیمی، پرشور، مخلصانه و انقلابی مردم، زمینه مدیریت موفق شرایط را فراهم کرد.
جباری با اشاره به نقش‌آفرینی ارکان مختلف کشور در عبور از شرایط اخیر، خاطرنشان کرد: تعامل و هم‌افزایی سه ضلع (میدان)، (مردم) و (دیپلماسی) موجب شد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی نیز به ثمر بنشیند و مطالبات کشور با قدرت بیشتری مطرح شود.
نماینده مردم بندرلنگه، بستک، پارسیان و غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های خاص جزیره کیش تصریح کرد: بسیاری از شهروندان و سرمایه‌گذاران این منطقه از استان‌های مختلف کشور هستند و شرایط کیش با بسیاری از مناطق آزاد دیگر متفاوت است؛ از این رو توسعه دامنه اجرای این طرح می‌تواند پاسخگوی نیاز فعالان اقتصادی و ساکنان منطقه باشد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با همراهی رئیس‌جمهور، اعضای دولت، پیگیری‌های استاندار هرمزگان، مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد کیش و قشم، همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان ذی‌ربط، زمینه توسعه هرچه بیشتر این طرح فراهم شود.


نظرات شما